2018-11-15, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabbe1234
Många ny medlemmar här i tråden.
Har bara en fråga. Hur blir man en clown för att någon skjuter mot

För det första är jag ingen ny medlem, bara nytt konto för jag hade glömt alla uppgifter till det gamla.
Sedan var kanske clown fel ordval, jag menade att det borde kännas lite pinsamt att några små kriminella drar pickadoller och skjuter mot dom, skulle det sedan komma ut att dom samarbetar med Polisen hade ju inte det ökat deras status direkt.

Jag tycker inte man borde skämmas för att någon skjuter mot en, det hör liksom till om man är kriminell. George W Busch fick en sko kastad mot sig så ingen är helt fredad mot attack. Man kan komma åt alla oavsett hur stor man anser sig vara.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2018-11-15 kl. 15:20.
Citera
2018-11-15, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Intressanta iakttagelser. Men eftersom det vad jag vet inte finns någon i tråden som nämner att 435 skulle ha haft uppbackning från utomstående skulle det vara bra om du kunde styrka dina iakttageler. Blev du själv ögonvittne till att polisen stoppade en bil som flydde från skjutningen? Och att den innehöll 4 personer med och uan väst som inte hade koppling till vare sig BB eller HA. Eller har du läst det i tidning eller polisprotokoll?
Källa tack!

Det var en bekant till mig som låg precis bakom bilen, polisen stoppade bilen med dragna vapen och tog ut 4 personer, 2 med västar och 2 utan.
Citera
2018-11-15, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wichcraft
Det var en bekant till mig som låg precis bakom bilen, polisen stoppade bilen med dragna vapen och tog ut 4 personer, 2 med västar och 2 utan.

Du menar bilen som stoppades på väg mot Härryda efter händelsen, inte i direkt anknytning utan långt senare?
Citera
2018-11-15, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatuciswhatuget
Du menar bilen som stoppades på väg mot Härryda efter händelsen, inte i direkt anknytning utan långt senare?
Bilen stoppades i Mölnlycke
Citera
2018-11-15, 15:34
Medlem
Citat:
Bilen stoppades i Mölnlycke

När och var?
Citera
2018-11-15, 15:38
Medlem
Citat:
När och var?
Om jag förstod det rätt, så var det rondellen nedanför församlingshemmet (rådarum)
Citera
2018-11-15, 15:48
Medlem
Citat:
Om jag förstod det rätt, så var det rondellen nedanför församlingshemmet (rådarum)

Om det var i anslutning till händelsen var farbror Blå där snabbt, det är inte långt dit.

https://www.google.com/maps/@57.6575517,12.1133999,16.5z
Citera
2018-11-15, 15:55
Medlem
Citat:
Om det var i anslutning till händelsen var farbror Blå där snabbt, det är inte långt dit.

https://www.google.com/maps/@57.6575517,12.1133999,16.5z

Det är väldigt nära ja.
Citera
2018-11-15, 16:00
Medlem
Citat:
Det är väldigt nära ja.

Har du möjligtvis koll på vilket håll de var på väg åt?
Citera
2018-11-15, 16:08
Medlem
Citat:
Har du möjligtvis koll på vilket håll de var på väg åt?

Tror de blev stoppade innan de kom in i rondellen, så de blir ju svårt att veta om de skulle köra rakt fram, eller vänster mot Pixbo, så det är ju svårt att veta åt vilket håll de skulle åt. 🤔
Citera
2018-11-15, 16:21
Medlem
Citat:
Tror de blev stoppade innan de kom in i rondellen, så de blir ju svårt att veta om de skulle köra rakt fram, eller vänster mot Pixbo, så det är ju svårt att veta åt vilket håll de skulle åt. 🤔

Nä, men det innebär att de var på väg från området isf, och det innebär också att polisen måste reagerat blixtsnabbt om det var i direkt anslutning till händelsen. Snyggt jobbat av konstaplarna!
Citera
2018-11-15, 16:28
Medlem
Citat:
Nä, men det innebär att de var på väg från området isf, och det innebär också att polisen måste reagerat blixtsnabbt om det var i direkt anslutning till händelsen. Snyggt jobbat av konstaplarna!

Ja, precis.. Men hade varit intressant och veta om de två andra bilarna kom undan, eller om de tog dem på platsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in