2018-11-13, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Och varför tror du man hamnar i en klubb som HA? Det är ju fullständiga idioter. De flesta har sökt sig dit pga utanförskap. Jag kan omöjligen bli imponerad av vuxna människor med grava läs och skrivsvårigheter. De flesta i den klubben kommer inte över 100 på ett IQ test.

Man behöver inte 100 på ett IQ test för att lösa detta "problem". Du bör hålla dig till skrivbordet för på gatan överlever du inte många minuter
Citera
2018-11-13, 10:12
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Jag tror inte ens att 435 gänget längre existerar! Alla som vart med i "Gänget" Kommer förneka att de någonsin varit med. MEN Glöm inte deras före detta offer som blivit utpressade rånade och slagna!!
Nu har ingen av dess medlemmar längre sina bruchor bakom sig och nu ska de nog passa sig för folk i dess närhet istället för HA. De är nog ganska spaka vid det här laget.Om de begär skyddad identitet så måste de ju själva erkänna att de vart med i skjutningen och därigenom bli anhållna/häktade och då kan de inte längre gömma sig. Taskigt läge hehe!Och vem fan är så dum att man försöker hämnas när området kryllar av snutar både uniformerade och civilklädda.Hursomhelst så vet de att de har skitit i det blå skåpet och jag skulle inte vilja vara i deras kläder just nu.

Eyy walla mannen jag är inte längre kriminell och har tagit av mig byxorna.

(I väntan på att bli totalt rövknullad)

M.V.H

Vadå ey walla... varför vill så många här envist få det till att se ut som att det är ortengäng det handlar om?

Gör det så ont på er att era egna svennar pangat på era ha idoler så ni vägrar inse det, ni vill så gärna göra det till en blatte vs svenne grej va. Patetiskt.

Men jag förstår vart skon klämmer. Ni vill ju ha en syndabock till allt skit som ni misslyckats med i livet. Det är liksom enklare att skylla allt på blattar, era misslyckade tragiska jävlar. Verkligheten gör ont, jag förstår. Men det är dags att ta tag i er själva och bli vuxna och ta ansvar nån gång. Inte sitta och gnälla på blatten när er kvinna går och suger negerkuk, det är ditt fel inte hennes, för du har inte gjort din roll som man bra.

Patetiskt
Citera
2018-11-13, 11:16
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Sätt flera av 435 laget. Ute och går som vanligt fast med spända blickar verkar som dom e beredda på något.
Har inte HA och andra 1-%-klubbar alltid sagt att det finns kriminella i organisationen, men att organisationen i sig inte är kriminell?
En icke kriminell organisation kan väl inte hämnas på ett kriminellt sätt, återstår då individer?
Rätta mina fel
Citera
2018-11-13, 12:55
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Då frågar jag igen men det värkar som ingen vill svara på mina frågor. Så postar igen och ser om någon vill eller kan.

Mitt tidigare inlägg löd så här.

Citerat av mig innan.

1. Vill man hämnas så går det och så blir det. Går att hämnas på vem som hälst i familjen om man vill.

2. Om andra gäng och nätverk kan hämnas efter 24 timmar och HA som är störst, vackrast och bäst inte kan göra det så tyder det på något. Dom kanske inte är störst, vackrast och bäst

Finns flera incidenter där nätverk har hämnats på under 6 timmar.

3. Ni som valt parti på HA sidan ärligt talat det genomsyrar hur påverkade ni blir och desperata ni blir när ni lägger ut kommentarer för att rättfärdiga HA. För att dom inte gjort något eller lyckats göra något.

4. Om man är världens största gäng och de mest smartaste, snabbaste , rikaste , domenarande, och bästa bästa bästa någonsin som vissa här väldigt gärna vill förklara och framstå att HA är.

VARFÖR KAN DOM INTE HITTA DESSA TÖNTAR

DESSA ADIDAS MYSBYXOR
DESSA KNARKARE/PUNDARE
DESSA KLANTSKALLAR
DESSA BLATTAR
DESSA MISSLYCKADE 435

En sak kan vi vara överens om att dessa 435 kunde skaka om HA så att hela Sverige skrattar ut dom som En av Sveriges mest misslyckade.

Dom försökte visa vart skåpet skulle stå mot ett gäng knakande tonåringar som fått hybris och EU moped körkort nyss.

Dom skulle visa Sina muskler mot ett pojklag som ni är så viktiga att måla upp som ett stort skämt som gömmer sig och sitter hos polisen och begär skydd.

Men tyvärr är det inte så dessa killar som har med saken o göra

obs: endast dessa killar som var involverade i skjutningen har och har fått hjälp med backup. Så sägs det och så är ryckterna dom är i trygga händer och kommer så småningom om att synas.

Då undrar jag vad ni säger då och vad ni ska säga då.

Att gömma sig det kan man inte göra hela tiden samma som att låtsas att det rengnar det kan man inte häller göra hur länge som helst.

Så för att låta tråden överleva så låt oss ta reda på istället.

1. Vem/vilka är skjutna
2. Vart och hur är dom skadade
3. Hur illa och hur skadade är dom
4. Vilket land/avdelning tillhör dom

Men kan ha mina aningar vf ingen vill säga något. För vi alla här inne vet att det finns flera FB konton som sitter på info. Om vem, vilka, hur och vart skadade dom inblandade är. Men det gör så ont att förklara sanningen, acceptera sanningen och stå för sanningen att Hells Angels faktiskt ligger i gungning och måste göra något drastiskt så att ni kommer till ro och kan sova om nätterna.

Anledningen att bli utskrattat av ett gäng loser som 435.

Man låtsas att det rengnar och samtidigt hoppas på att någon hämnas på 435 snabbt nog så att man slipper att skämmas. Och under tiden så kommer man bara med bortförklaringar, måla upp en falsk bild och falsk fasad och låtsas ha huvedet högt upp som en vinnare. Men när huvedet egentligen ligger i backen och släpar blodigt och förnedrat. Som typ stoppa huvedet under sanden och låtsas att man inte finns.

Hämnd förväntar vi alla oss tor jag på från HA. Och hämnd tillbaka från 435 inblandade förväntar vi oss med på om dom blir utsatta för hämnd.

Vågade dom skjuta innan så våga dom skjuta sig loss, då våga dom skjuta sig fram och så vågar dom att skjuta sig till en heder och respekt bland HA och andra kriminella.

Om någon tycker att detta är orimligt eller ologiskt så får ni gärna rätta mig.

Något nytt som hänt i tråden mer än fjortisar som haussar upp "435" som om dom skulle vara farliga och HA måste akta sig? Knarkarungar med vapen som uppenbarligen inte klarar av att använda dem är inte något problem att ha ihjäl om dom inte gömmer sig, ifall nu någon skulle vilja det. Hur blattifierad man än är, så måste man inse fakta, att världen inte är en gangsterfilm där en ensam springer rakt in och skjuter 72 skott med en pistol och tar livet av 124 personer ensam. Speciellt inte när man har provat en gång och inte fick ihjäl någon.
Citera
2018-11-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Vadå ey walla... varför vill så många här envist få det till att se ut som att det är ortengäng det handlar om?

Gör det så ont på er att era egna svennar pangat på era ha idoler så ni vägrar inse det, ni vill så gärna göra det till en blatte vs svenne grej va. Patetiskt.

Men jag förstår vart skon klämmer. Ni vill ju ha en syndabock till allt skit som ni misslyckats med i livet. Det är liksom enklare att skylla allt på blattar, era misslyckade tragiska jävlar. Verkligheten gör ont, jag förstår. Men det är dags att ta tag i er själva och bli vuxna och ta ansvar nån gång. Inte sitta och gnälla på blatten när er kvinna går och suger negerkuk, det är ditt fel inte hennes, för du har inte gjort din roll som man bra.

Patetiskt

Sa jag att det var blattar i mitt inlägg? Om du inte visste om det så är det tyvärr många svennar som pratar på det viset! Mitt inlägg hänvisar inte till etnicitet överhvudtaget . Läs om läs rätt .

SÅ.
Citera
2018-11-13, 13:32
Medlem
Nu har vi det bevisat.

MC gängen är största gängen i Sverige enligt ny rapport av Amir.

Kom som en chock för mig också måste jag medge eftersom Bandidos hade problem att skaffa medlemmar och var tvungen att ändra på sina regler för att få nya medlemmar.
Det är inte krav längre att åka MC.
Samma problem trodde jag HA hade men det här borde betyda att dom inte är så svaga trots allt.
Med tusentals medlemmar som är organiserade så kan dom göra lite som dom vill utan att ta hänsyn till andra gäng.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/hotet-fran-mc-gangen-har-6-000-anhangare/?fbclid=IwAR2WuJ_Eue2taWyRex0jFTdj-acO2fEm9aO-sxjMn9hlveK6MyyhUl7IwIw

I rapporten granskas 15 244 personer som delas in i tio kategorier inom "den svenska antagonistiska miljön". Dessa kan i sin tur delas in dessa i tre "familjer": organiserad brottslighet, extremistiska miljöer och fotbollsfirmor. Här är samtliga tio kategorier som granskas i rapporten.

NÄTVERK: Personer som ingår i löst sammansatta nätverk, ofta i socialt utsatta områden, och har kopplingar till organiserad brottslighet. 5 094 personer.

PARTIELLA ORGANISATIONER. Personer som begår projektbaserade brott, till exempel rån, och som haft ett längre brottsligt samarbete. 719 personer.

MC-GÄNG. Organiserade och självmarkerande mc-klubbar inom den så kallade 1 %-*miljön. De mest kända är Hells Angels och Bandidos. 5 693 personer.

GATUGÄNG. Självmarkerande gäng som liknar mc-gängen, det vill säga med egna symboler och organisation, och har territoriell anknytning. 776 personer.

MAFFIA. Grupperingar som kan påverka politiska, kulturella och ekonomiska strukturer i samhället. Rapporten nämner Södertäljenätverket som exempel. 486 personer.

FOTBOLLSFIRMOR. Grupper som ägnar sig åt huliganism, det vill säga våld kopplat till en idrottsklubb. 835 personer.

ISLAMISTISKA GRUPPER. Personer från den kriminella islamistiska miljön. 785 personer.

AUTONOMA GRUPPER. Personer från vänsterextrema grupper som kopplas till återkommande kriminalitet. 193 personer.

VIT MAKT-GRUPPER. Personer från högerextrema grupper som kopplas till återkommande kriminalitet. 382 personer.

ÖVRIGA EXTREMISTER. Står bakom enskilda hot. Klassas av rapporten som "personer som inte kan anses ha en tydlig koppling till organisation, grupp eller miljö". 281 personer.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2018-11-13 kl. 13:45.
Citera
2018-11-13, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Nu har vi det bevisat.

MC gängen är största gängen i Sverige enligt ny rapport av Amir.

Kom som en chock för mig också måste jag medge eftersom Bandidos hade problem att skaffa medlemmar och var tvungen att ändra på sina regler för att få nya medlemmar.
Det är inte krav längre att åka MC.
Samma problem trodde jag HA hade men det här borde betyda att dom inte är så svaga trots allt.
Med tusentals medlemmar som är organiserade så kan dom göra lite som dom vill utan att ta hänsyn till andra gäng.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/hotet-fran-mc-gangen-har-6-000-anhangare/?fbclid=IwAR2WuJ_Eue2taWyRex0jFTdj-acO2fEm9aO-sxjMn9hlveK6MyyhUl7IwIw

I rapporten granskas 15 244 personer som delas in i tio kategorier inom "den svenska antagonistiska miljön". Dessa kan i sin tur delas in dessa i tre "familjer": organiserad brottslighet, extremistiska miljöer och fotbollsfirmor. Här är samtliga tio kategorier som granskas i rapporten.

NÄTVERK: Personer som ingår i löst sammansatta nätverk, ofta i socialt utsatta områden, och har kopplingar till organiserad brottslighet. 5 094 personer.

PARTIELLA ORGANISATIONER. Personer som begår projektbaserade brott, till exempel rån, och som haft ett längre brottsligt samarbete. 719 personer.

MC-GÄNG. Organiserade och självmarkerande mc-klubbar inom den så kallade 1 %-*miljön. De mest kända är Hells Angels och Bandidos. 5 693 personer.

GATUGÄNG. Självmarkerande gäng som liknar mc-gängen, det vill säga med egna symboler och organisation, och har territoriell anknytning. 776 personer.

MAFFIA. Grupperingar som kan påverka politiska, kulturella och ekonomiska strukturer i samhället. Rapporten nämner Södertäljenätverket som exempel. 486 personer.

FOTBOLLSFIRMOR. Grupper som ägnar sig åt huliganism, det vill säga våld kopplat till en idrottsklubb. 835 personer.

ISLAMISTISKA GRUPPER. Personer från den kriminella islamistiska miljön. 785 personer.

AUTONOMA GRUPPER. Personer från vänsterextrema grupper som kopplas till återkommande kriminalitet. 193 personer.

VIT MAKT-GRUPPER. Personer från högerextrema grupper som kopplas till återkommande kriminalitet. 382 personer.

ÖVRIGA EXTREMISTER. Står bakom enskilda hot. Klassas av rapporten som "personer som inte kan anses ha en tydlig koppling till organisation, grupp eller miljö". 281 personer.

Liten rättelse där, Både BMC och HA samt alla deras mc support klubbar tex Chicanos mc och Red Devils mc har mc tvång dvs att du som medlem ska äga och köra mc, finns vissa kryphål dock, tex hos BMC kan man under en tid komma undan med att ha 100% tillgång till en mc men man förväntas jobba ihop till en egen mc så snart som möjligt mao om klubben i fråga har mc på västen så ska man som medlem ha mc, andra support klubbar som tex RWC och X-team har ju däremot inget mc krav.
Citera
2018-11-13, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebigeri
Liten rättelse där, Både BMC och HA samt alla deras mc support klubbar tex Chicanos mc och Red Devils mc har mc tvång dvs att du som medlem ska äga och köra mc, finns vissa kryphål dock, tex hos BMC kan man under en tid komma undan med att ha 100% tillgång till en mc men man förväntas jobba ihop till en egen mc så snart som möjligt mao om klubben i fråga har mc på västen så ska man som medlem ha mc, andra support klubbar som tex RWC och X-team har ju däremot inget mc krav.

Liten rättelse. I BMC måste du äga en mc du kan och får ej bära Prospect väst och vidare upp i hierakin om du inte äger en mc.

Så du måste ha och äga en Mc om den är på ditt namn eller på en släktings namn sak samma.

OBS : DU måste äga och ha tillgång till din mc varje mc säsong ut annars får du inte tillhöra de fullvärdiga medlemmarna.
Citera
2018-11-13, 15:39
Medlem
http://gangstersinc.ning.com/profiles/blogs/bandidos-biker-club-in-america-severs-ties-with-all-its-global-ch

Enligt denna artikeln så gick original Bandidos skilda vägar med övriga Bandidos världen just på grund av tvånget att inte behöva ha motorcyklar men Bandidos kanske ha ändrat sig.

The article said, “In fact, years back, Pike severed ties with the club’s chapters in Europe and Australia over their propensity for bloodshed and mayhem, as well as drawing recruits who didn’t own motorcycles
Citera
2018-11-13, 15:45
Medlem
Citat:
Liten rättelse. I BMC måste du äga en mc du kan och får ej bära Prospect väst och vidare upp i hierakin om du inte äger en mc.

Så du måste ha och äga en Mc om den är på ditt namn eller på en släktings namn sak samma.

OBS : DU måste äga och ha tillgång till din mc varje mc säsong ut annars får du inte tillhöra de fullvärdiga medlemmarna.

Jag pudlar, du har helt rätt!

Som jag fattat det kan det medges vissa undantag under en begränsad tid för propp samt fullvärdig under vissa omständigheter då man ska vara garanterad en 100% tillgång till mc genom att tex en annan medlem som kanske har 2 hojar garanterar utlåning osv , man kan kalla det en dispens till dess att man löst en egen hoj men att det som sagt är tillfällig lösning och att egen hoj ska lösas snarast.
Är jag felinformerad i detta?
Citera
2018-11-13, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
http://gangstersinc.ning.com/profiles/blogs/bandidos-biker-club-in-america-severs-ties-with-all-its-global-ch

Enligt denna artikeln så gick original Bandidos skilda vägar med övriga Bandidos världen just på grund av tvånget att inte behöva ha motorcyklar men Bandidos kanske ha ändrat sig.

The article said, “In fact, years back, Pike severed ties with the club’s chapters in Europe and Australia over their propensity for bloodshed and mayhem, as well as drawing recruits who didn’t own motorcycles

Rekryterna dom syftar på är Tex X-team Chicanos mfl, sen har en del av dessa support klubbar skaffat hoj och blivit en mc support klubbar bla chicanos mc.
Citera
2018-11-13, 16:01
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Det har sagts några gånger men förtjänar att upprepas: Enligt 435 var det ingen planerad attack mot HA. Utan en situation som uppstod pga av BBs katastrofala missbedömning av läget. Vilket inte låter otroligt och då för en oinvigd borde ha betydelse för hur en eventuell vedergällning från HA skulle se ut. Men med tanke på hur 'criminal minds' ofta resonerar blir det väl snarare "förklaring, men ingen ursäkt" som gäller.
En annan viktig faktor för fortsatta händelseförloppet är om BMC faktiskt har så starka sympatier för 435 som några antytt i tråden. En förhandling mellan BMC och HA om skadestånd är inte orimlig om HA tror på 435-versionen och BMC ställer upp för 435-vännerna.
Ingen av de två stora är intresserade av en dyrbar konflikt om det kan undvikas utan att man tappar ansiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in