2018-11-12, 16:39
Medlem
Kattenxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Ja det är spännande och intressant faktiskt, i all sin avskyvärdhet, dessa jävla gäng. Men ganska många som t.ex Leif GW brukar ju påtala att hämnd ofta är "nödvändigt" för kriminella för annars ses de som svaga.

Det blir lite märkligt att säga att HA är så etablerade och starka att de inte behöver hämnas för alla vet att de kan hämnas om de aldrig de facto gör det.

Kanske räcker med att böta, pengar de aldrig kommer få in men då kan ju folk i den världen veta det. Det är väl det viktigaste alltså att folk i den undre världen får reda på att något har hänt. För jag menar de dom brukar hota och utpressa är ju oftast vanliga svenssons som nog är rädda som det är.
Citera
2018-11-12, 16:49
Medlem
Engelitzs avatar
Skönt att gängmedlemmarna nu är fler än antalet poliser i yttre tjänst. Mindre synd att de aldrig verkar komma överens. Annars hade man ju kunnat hoppats på."' Endlösung der polizeifrage"
Citera
2018-11-12, 17:17
Medlem
”Är huvudet dumt får kroppen lida”.

Sällan har väl ett ordspråk känns så rätt.

Misstänker att skytt/skyttar snart får skyddade identitet. Även anhöriga. Familjerna säljer hus och flyttar.

Tufft läge.
Citera
2018-11-12, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag vet inte hur de opererar. Kanske de kan "böta" grabbarna istället? Men det blir nog isåfall en rätt dyr nota att betala.
Det blir det säkert.
Citat:
Ursprungligen postat av kritvit
Vad ska dom göra annars? En arg lapp i brevlådan?
Eller varför inte flaskpost?
Citera
2018-11-12, 17:48
Medlem
Hoppas att HA går ut med ett PM som säger att dom nu har vägt in socioekonomiska faktorer och ungdomars oförmåga att ta till sig rådande samhällsnormer inom postnummerområde 435 och vänder andra kinden till. Det skulle skapa enorm respekt!
Citera
2018-11-12, 18:10
Medlem
Då frågar jag igen men det värkar som ingen vill svara på mina frågor. Så postar igen och ser om någon vill eller kan.

Mitt tidigare inlägg löd så här.

Citerat av mig innan.

1. Vill man hämnas så går det och så blir det. Går att hämnas på vem som hälst i familjen om man vill.

2. Om andra gäng och nätverk kan hämnas efter 24 timmar och HA som är störst, vackrast och bäst inte kan göra det så tyder det på något. Dom kanske inte är störst, vackrast och bäst

Finns flera incidenter där nätverk har hämnats på under 6 timmar.

3. Ni som valt parti på HA sidan ärligt talat det genomsyrar hur påverkade ni blir och desperata ni blir när ni lägger ut kommentarer för att rättfärdiga HA. För att dom inte gjort något eller lyckats göra något.

4. Om man är världens största gäng och de mest smartaste, snabbaste , rikaste , domenarande, och bästa bästa bästa någonsin som vissa här väldigt gärna vill förklara och framstå att HA är.

VARFÖR KAN DOM INTE HITTA DESSA TÖNTAR

DESSA ADIDAS MYSBYXOR
DESSA KNARKARE/PUNDARE
DESSA KLANTSKALLAR
DESSA BLATTAR
DESSA MISSLYCKADE 435

En sak kan vi vara överens om att dessa 435 kunde skaka om HA så att hela Sverige skrattar ut dom som En av Sveriges mest misslyckade.

Dom försökte visa vart skåpet skulle stå mot ett gäng knakande tonåringar som fått hybris och EU moped körkort nyss.

Dom skulle visa Sina muskler mot ett pojklag som ni är så viktiga att måla upp som ett stort skämt som gömmer sig och sitter hos polisen och begär skydd.

Men tyvärr är det inte så dessa killar som har med saken o göra

obs: endast dessa killar som var involverade i skjutningen har och har fått hjälp med backup. Så sägs det och så är ryckterna dom är i trygga händer och kommer så småningom om att synas.

Då undrar jag vad ni säger då och vad ni ska säga då.

Att gömma sig det kan man inte göra hela tiden samma som att låtsas att det rengnar det kan man inte häller göra hur länge som helst.

Så för att låta tråden överleva så låt oss ta reda på istället.

1. Vem/vilka är skjutna
2. Vart och hur är dom skadade
3. Hur illa och hur skadade är dom
4. Vilket land/avdelning tillhör dom

Men kan ha mina aningar vf ingen vill säga något. För vi alla här inne vet att det finns flera FB konton som sitter på info. Om vem, vilka, hur och vart skadade dom inblandade är. Men det gör så ont att förklara sanningen, acceptera sanningen och stå för sanningen att Hells Angels faktiskt ligger i gungning och måste göra något drastiskt så att ni kommer till ro och kan sova om nätterna.

Anledningen att bli utskrattat av ett gäng loser som 435.

Man låtsas att det rengnar och samtidigt hoppas på att någon hämnas på 435 snabbt nog så att man slipper att skämmas. Och under tiden så kommer man bara med bortförklaringar, måla upp en falsk bild och falsk fasad och låtsas ha huvedet högt upp som en vinnare. Men när huvedet egentligen ligger i backen och släpar blodigt och förnedrat. Som typ stoppa huvedet under sanden och låtsas att man inte finns.

Hämnd förväntar vi alla oss tor jag på från HA. Och hämnd tillbaka från 435 inblandade förväntar vi oss med på om dom blir utsatta för hämnd.

Vågade dom skjuta innan så våga dom skjuta sig loss, då våga dom skjuta sig fram och så vågar dom att skjuta sig till en heder och respekt bland HA och andra kriminella.

Om någon tycker att detta är orimligt eller ologiskt så får ni gärna rätta mig.
2018-11-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Då frågar jag igen men det värkar som ingen vill svara på mina frågor. Så postar igen och ser om någon vill eller kan.

Citerat av mig innan.

1. Vill man hämnas så går det och så blir det. Går att hämnas på vem som hälst i familjen om man vill.

2. Om andra gäng och nätverk kan hämnas efter 24 timmar och HA som är störst, vackrast och bäst inte kan göra det så tyder det på något. Dom kanske inte är störst, vackrast och bäst

3. Ni som valt parti på HA sidan ärligt talat det genomsyrar hur påverkade ni blir och desperata ni blir när ni lägger ut kommentarer för att rättfärdiga HA. För att dom inte gjort något eller lyckats göra något.

4. Om man är världens största gäng och de mest smartaste, snabbaste , rikaste , domenarande, och bästa bästa bästa någonsin som vissa här väldigt gärna vill förklara och framstå att HA är.

DESSA ADIDAS MYSBYXOR
DESSA KNARKARE/PUNDARE
DESSA KLANTSKALLAR
DESSA BLATTAR
DESSA MISSLYCKADE 435

En sak kan vi vara överens om att dessa 435 kunde skaka om HA så att hela Sverige skrattar ut dom som En av Sveriges mest misslyckade.

Dom försökte visa vart skåpet skulle stå mot ett gäng knakande tonåringar som fått hybris och EU moped körkort nyss.

Dom skulle visa Sina muskler mot ett pojklag som ni är så viktiga att måla upp som ett stort skämt som gömmer sig och sitter hos polisen och begär skydd.

obs: endast dessa killar som var involverade i skjutningen har och har fått hjälp med backup. Så sägs det och så är ryckterna dom är i trygga händer och kommer så småningom om att synas.

Att gömma sig det kan man inte göra hela tiden samma som att låtsas att det rengnar det kan man inte häller göra hur länge som helst.

1. Vem/vilka är skjutna

Men kan ha mina aningar vf ingen vill säga något. För vi alla här inne vet att det finns flera FB konton som sitter på info. Om vem, vilka, hur och vart skadade dom inblandade är. Men det gör så ont att förklara sanningen, acceptera sanningen och stå för sanningen att Hells Angels faktiskt ligger i gungning och måste göra något drastiskt så att ni kommer till ro och kan sova om nätterna.

Man låtsas att det rengnar och samtidigt hoppas på att någon hämnas på 435 snabbt nog så att man slipper att skämmas. Och under tiden så kommer man bara med bortförklaringar, måla upp en falsk bild och falsk fasad och låtsas ha huvedet högt upp som en vinnare. Men när huvedet egentligen ligger i backen och släpar blodigt och förnedrat. Som typ stoppa huvedet under sanden och låtsas att man inte finns.

Hämnd förväntar vi alla oss tor jag på från HA. Och hämnd tillbaka från 435 inblandade förväntar vi oss med på om dom blir utsatta för hämnd.

Vågade dom skjuta innan så våga dom skjuta sig loss, då våga dom skjuta sig fram och så vågar dom att skjuta sig till en heder och respekt bland HA och andra kriminella.

Men snälla hållkäften din tönt...

Du tror att någon i HA vill riskera flerårigt fängelsestraff eller?

Det är isåfall BB som ska sköta hämnden då det var dessa som skötte festen och säkerheten kring den..

Lär dig något istället.

Sen hur menar du att man ska få tag i någon om personerna ifråga begärt skyddad identitet
Citera
2018-11-12, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Men snälla hållkäften din tönt...

Du tror att någon i HA vill riskera flerårigt fängelsestraff eller?

Det är isåfall BB som ska sköta hämnden då det var dessa som skötte festen och säkerheten kring den..

Lär dig något istället.

Sen hur menar du att man ska få tag i någon om personerna ifråga begärt skyddad identitet

Vanto skriver ju mycket vettigt, han har ju helt rätt. För mycket dickriding här av HA-fans. Och hur vet du det med skyddad identitet? Låter som en trådsanning helt ärligt, om vi inte har en snut här inne som här och skriver. Att BB skulle sköta hämnden.. herregud, då har du nog ingen koll på BB. Vi snackar ett par överviktiga HA-beundrare som med all säkerhet saknar skjutvapen och definitivt hjärta för att utföra en hämnd..
Citera
2018-11-12, 18:39
Medlem
Edon Byvägen 6 Landvetter. Bor hos bror Eggzon m fam.
Citera
2018-11-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto

Citerat av mig innan.

DESSA ADIDAS MYSBYXOR
DESSA KNARKARE/PUNDARE
DESSA KLANTSKALLAR
DESSA BLATTAR
DESSA MISSLYCKADE 435

1. Vem/vilka är skjutna

Det är häftigt att du suger postnummergängets kuk men dina idoler är livrädda! Skaffad skyddad identitet har gömt sig ingen har sett dom sen dom kom ut, förmodlingen har dom flyttat från Göteborg pga att dom är livrädda! Idioter hämnas direkt, smarta grabbar har inte bråttom. Dessutom är du en idiot! Postnummergänget kommer aldrig mer att visa sig i Göteborg eller någonannanstanns där HA finns. Du har noll koll noll insyn hela du är ett påhitt.
Citera
2018-11-12, 19:09
Medlem
Ingen av dom har fått beviljat skyddad id. Edon har uppehållit sig hos en nära släkting som är i 40årsåldern. Samma släkting som hans bil står skriven på. Skulle inte bli förvånad om han sticker till Kosovo.
Citera
2018-11-12, 19:10
Medlem
CIA-Agents avatar
Har skummat igenom tråden o vill bara få det klart, att jag förstått denna absurda situation rätt...

Det här, 435-gänget, som verkar vara en samling luffare, uttråkade ungdomar som pundar runt, har alltså attackerat en fest med knivar o skjutvapen, där supportergänget Beer Brothers hade samlats, o där var en massa HA-medlemmar som blev skadade?

Hur jävla korkad kan man bli? Tror man att det räcker med att be om ett skamset "förlåt"?

Är själv HA-supporter, har dock ingen MC men har varit på ett par fester. Känner inte de superbra, men kan tänka mig hur sur man skulle bli om festen blivit beskjuten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in