2018-11-10, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dj-Ostkrok
Hur kan polisen lägga ner resurser på att vakta dessa grabbarna. De vill vara kriminella och gangsters. Nu är de det och då ligger de och trycker och deras familjer visar sig inte ute. Men tycker det är lite folk ute både i Landvetter och Mölnlycke just nu
Polisen handlande beror på att de vill skydda tredje man, skapa trygghet bland vanligt folk i Mölnlycke.
Citera
2018-11-10, 09:21
Medlem
Har svårt att tro att HA kommer låta någon osynlig drabbas av hämnden om det nu skulle bli någon,
Men dock dom andra grabbarna som borde vara livrädda tvekar nog inte att ta till vapen igen för att skydda sig,
Så riktigt bra att polisen finns på plats tycker jag,
Citera
2018-11-10, 09:36
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranad
Har svårt att tro att HA kommer låta någon osynlig drabbas av hämnden om det nu skulle bli någon,
Men dock dom andra grabbarna som borde vara livrädda tvekar nog inte att ta till vapen igen för att skydda sig,
Så riktigt bra att polisen finns på plats tycker jag,

Visst har polisen mer koll på HA än snorisarna i fjortisgänget, men du tror väl inte på fullt allvar att det är lika lätt för dem att ha vapen hemma eller springa på stan med vapen nu efter skjutningen? Antingen plockar någon med anknytning till HA dem, eller så gör polisen det...och väl på kåken har dom ingenstans att fly. HA är vana vid att vara övervakade och har folk i perferin som går under radarn. Fjortisgänget...inte fullt lika vana vid uppmärksamhet. Jag gissar att polisen tar dem först eller att de helt enkelt försvinner själva.
Senast redigerad av HeadOfBoo 2018-11-10 kl. 09:39.
Citera
2018-11-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad0122
Polisen handlande beror på att de vill skydda tredje man, skapa trygghet bland vanligt folk i Mölnlycke.
Men hade polisen varit närvarande i Landvetter och Mölnlycke så hade inte detta hänt från början. Men när dessa grabbar har fått springa runt i en jättelugn grannkommun utan att ha någon konkurrens alls. Att en har en bror som är med i X Team och deras kontakter där igenom till droger och vapen. Men efter att brodern och hans vänner va i tidningen så vem bakar dessa nu då?
Citera
2018-11-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock31
Ja kan tillägga att de inte fanns några full patchade HA på festen . . utan endast BB folk . . . . .
Bara media som blossar upp de hela som vanligt . . . . .

_.-._

Hahahhahahhahahahahahahaha
Citera
2018-11-10, 13:10
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glock31
Ja kan tillägga att de inte fanns några full patchade HA på festen . . utan endast BB folk . . . . .
Bara media som blossar upp de hela som vanligt . . . . .

_.-._

Mmmm jasså då var dom på ett annat BB event då hahaha bilderna var bra trixade då
Citera
2018-11-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Mmmm jasså då var dom på ett annat BB event då hahaha bilderna var bra trixade då
Av dom foto jag sett här så kan jag bara göra bedömningen att det bara varit en enda fullvärdig medlem.
Citera
2018-11-10, 14:32
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Av dom foto jag sett här så kan jag bara göra bedömningen att det bara varit en enda fullvärdig medlem.

Vad för foton pratar ni om?
Citera
2018-11-10, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Vad för foton pratar ni om?
Det jag sett är länkade från FB.
Citera
2018-11-10, 16:09
Medlem
Där fanns fullvärdiga medlemmar från HA på festen! Bla mannen som blev svårt skottskadad, samt några andra! Och detta vet jag, eftersom jag hört det från personer i Red Devils!
Citera
2018-11-10, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trelleborg70
Där fanns fullvärdiga medlemmar från HA på festen! Bla mannen som blev svårt skottskadad, samt några andra! Och detta vet jag, eftersom jag hört det från personer i Red Devils!
Nix, vill inte vara en viktigpetter, men killen som var svårast skadad är inte fullvärdig, dock propp i WRC.
Citera
2018-11-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Nix, vill inte vara en viktigpetter, men killen som var svårast skadad är inte fullvärdig, dock propp i WRC.

Alla ni hells angels-groupies kan ju sitta här o försöka förminska det som hände för att rädda deras ansikte. Men resten här inne vet. Sluta skämma ut er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in