Citat:
Ursprungligen postat av
Thuglife187
Har alltid gillat dig för du är insatt i orten i Göteborg.
Men helvete så du är ute å cyklar här.
Jag känner väldigt mycket folk i den rödvita sfären och visst många är feta gubbar. Men vad tror du alla prospect och diverse folk är? Och tror du man får ”filthy few” märket för ingenting eller? Det finns mycket kapabla män i HA.
Hämnden kommer komma antingen i att man kräver en stor summa pengar eller så kommer det skjutas.
Att HA skulle backa för något litet pissluffargäng från Mölnlycke är skrattretande, allt handlar om att hämnas snyggt
Jag säger bara att BB säkerligen inte kommer att hämnas, kommer det hämnd är det från HA/Rwc, BB är bara ett gäng stollar. Jag har aldrig ifrågasatt HAs vapenkraft. Vill de köra över 435 gör dom det (fast det lär dö en och annan tongivande HA figur då med) Jag ifrågasatte bara det med att de har skyddad identitet, det är det ju ingen som vet ännu. Om inte du har annan info?
Samt att BB skulle göra hämnd, jag vet lite folk som är med i BB och ja, det är inga skräckingivande gubbar... Men även du måste medge att det ser lite skämmigt ut för HA just nu. Andra gäng hade kontrat på 435 gänget direkt men HA är lite passiva. Så än så länge är det ju 435 som leder, dom gick orädda och skjöt på stora starka ha, nu har det gått mer än en vecka och Ha gubbarna verkar ff ligga på latsidan och dricka pilsner..