2019-03-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Shit sprängde dom en bil efter 4 månader... 435 grabbarna måste sörja den bilen nu. Alla bilarna tillhörande 435-gänget måste vara rädda nu....
Kanske gick laddningen för tidigt, skulle kanske smällt när någon körde iväg.
Citera
2019-03-21, 12:16
Medlem
Nu har jag ingen aning om sprängningen ens hade med det hela att göra. Men Om det är så, tror jag att det kanske har ett jävligt bra syfte. Ingen skadad, men en uppmaning att vi har inte glömt. Att leva i ovisshet, alltid se sig om är nog jävligt jobbigt. Speciellt när man inte vet, när det verkliga vedergällningen kommer
Citera
2019-03-21, 12:19
Medlem
Ja men det är också efterblivet ifall man ska fortsätta med någon ”riktig” hämnd. Nu e alla dom 435-killarna extra på sin vakt och om dom vågar/vill, har dom tid att organisera sig och göra någon motattack igen.
Citera
2019-03-21, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Ja men det är också efterblivet ifall man ska fortsätta med någon ”riktig” hämnd. Nu e alla dom 435-killarna extra på sin vakt och om dom vågar/vill, har dom tid att organisera sig och göra någon motattack igen.
Hämnden kommer kanske om 1 år, eller om 1 vecka. Just det som gör det hela så jobbigt för dom. Och tror du på allvar att 435 skulle göra en motattack? Tror inte ens dom visste vilka som fanns på plats när dom gjorde den första
Att leva med rädsla är bland det värsta man kan utsätta någon för.
Citera
2019-03-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Hämnden kommer kanske om 1 år, eller om 1 vecka. Just det som gör det hela så jobbigt för dom. Och tror du på allvar att 435 skulle göra en motattack? Tror inte ens dom visste vilka som fanns på plats när dom gjorde den första
Att leva med rädsla är bland det värsta man kan utsätta någon för.

Jag tror ingenting. Men jag vet att om man är några st tillsammans som e beredda på att köra, och håller ihop så behöver man inte frukta HA. Dereas storhetstid e över för längesen. Sen vet jag inget om hur tuffa eller inte dom här 435-grabbarna e. O ärligt så bryr jag mig inte heller.
Citera
2019-03-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Vems bil var det som sprängdes?

Jag tror att det är S**** M****** bil en av dom högre i 435 gänget, åkte förbi dagen efter och låg glas på parkeringen och huset var bäck svart. Inget jag vågar uttala mig om att det just var där men är den ända i norra Landvetter jag vet som är med i det gänget.
Citera
2019-03-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humledumle90
Jag tror att det är S**** M****** bil en av dom högre i 435 gänget, åkte förbi dagen efter och låg glas på parkeringen och huset var bäck svart. Inget jag vågar uttala mig om att det just var där men är den ända i norra Landvetter jag vet som är med i det gänget.

Var det även hans familjs hus som låg ute för försäljning?😅
Citera
2019-03-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Var det även hans familjs hus som låg ute för försäljning?😅

Korrekt, hans familj ville väl inte bo kvar eftersom dom nästan visste att något sånt här skulle hända antagligen. Dom har även ett hus i Spanien där S**** har varit under en större tid (vad jag hört) rätt mig gärna om jag har fel.
Citera
2019-03-23, 19:25
Medlem
Citat:
Men familjen har sålt huset. Hoppas inte de som har köpt blir oskyldiga offer.
Citera
2019-03-24, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oorrkkiiddee
Men familjen har sålt huset. Hoppas inte de som har köpt blir oskyldiga offer.

Har jag svårt att tro. Tror dom har väldigt bra koll på vart alla dessa killarna hållerhus
Citera
2019-03-24, 14:03
Medlem
Citat:
Har jag svårt att tro. Tror dom har väldigt bra koll på vart alla dessa killarna hållerhus

Om det stämmer så är det väldigt märkligt att dom väljer att spränga en bil istället för att hämnas på riktigt.
Citera
2019-03-24, 18:59
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Du maskerar till oigenkännlighet!
Kollade i 435 tråden och där fanns det en Sim*n Månss*n (*=o) som befann sig med två andra i en kvaddad bil vid ett helt annat tillfälle då någon dog efter krocken. Är det den SM som du "pepprar" här med 10 asterisker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in