Citat:
Det är mycket snicki snack om Tess. Jag påstår inte att jag sitter inne med hela sanningen.
Men, att påstå att hon var våldsam och elak är trams. Jag har träffat henna tillräckligt för att se att de inte stämmer. Hon var diskutionsbenägen 100% och jobbig ibland, framörallt på fyllan, absolut.. Men elak? nej, hon hade ett gott hjärta och ville gott om alla. Tyvärr fanns ett missbruk av framförallt alkohol som ställde till det ibland.
Jag har haft många diskutioner med Tess där vi inte varit överens om saker. Politik, samhället, ditt och mitt levende, ska vi ha sex.... etc. etc.
Hon har vid dessa tillfällen aldrig varigt elak eller högljudd. Däremot snackig som få så man vill dra. Men som sagt inte elak.
De tillfällen då vi inte connectat så har det snarare varit en kommentar och vänt på klacken från hennes sida.
Men, att påstå att hon var våldsam och elak är trams. Jag har träffat henna tillräckligt för att se att de inte stämmer. Hon var diskutionsbenägen 100% och jobbig ibland, framörallt på fyllan, absolut.. Men elak? nej, hon hade ett gott hjärta och ville gott om alla. Tyvärr fanns ett missbruk av framförallt alkohol som ställde till det ibland.
Jag har haft många diskutioner med Tess där vi inte varit överens om saker. Politik, samhället, ditt och mitt levende, ska vi ha sex.... etc. etc.
Hon har vid dessa tillfällen aldrig varigt elak eller högljudd. Däremot snackig som få så man vill dra. Men som sagt inte elak.
De tillfällen då vi inte connectat så har det snarare varit en kommentar och vänt på klacken från hennes sida.
Nej Tess har aldrig varit elak mot mig heller, vi kanske inte var eniga i allt men aldrig har vi varit osams.
Tack för du skriver det du också. Att andra uppfattade Tess som elak är väl för att dem inte fick som dem ville.
Det finns så många människor som är elaka i sina handlingar/gärningar och det är ju därför nu Tess är död. Tess är brottsoffret här och det sitter en man misstänkt för mord på Tess.
Vad alla andra säger är sådant som faktiskt sker i fyllan och villan på krogarna som allt oftast av en del men så ser tyvärr samhället ut och har gjort i decennier.
De som är elaka nu mot mig och säger sig vara Tess vänner är ju dem man undviker irl, varför ens ha sådana vänner? Men Tess ville umgås med vem hon ville för hon gjorde ingen skillnad på människor.
Jag var en gång också godtrogen men det går inte, man blir klokare med åren sägs det och det är nog så.