Citat:
Ursprungligen postat av
Hompom
Lite frågor! Testat kola 3 gånger nu. De 2 första fattade jag ingenting men tog i kombination med annat och visste väl inte vad jag skulle "leta efter" i känslan. Nu tredje var skitmysig, känns konstigt att använda ordet mysig men stämmer så väl in? Någon annan som håller med?
Tog hemma hos en kompis, säkert bättre kvalitet med, och hade bara druckit lite. Lyssnade på musik, snackade skit. Fick ett litet rus, ungefär som det mysiga/sköna i en fylla? Samt att jag bara var på så bra humör och ville dansa. Var så glad och allt var nice liksom. Drog sedan vidare på ett rave men fick inte ALLS samma känsla när jag "fyllde" på där. Någon som vet hur det kommer sig? Setting?
En till fråga! Jag är inte erfaren och har testat e, tjack och kola. Fåtal gånger. Får alltid käkspänningar, tjack är värst då tuggar jag sönder mig själv. Är det vanligt att få det av kola med? Kände av det dagen med men mycket mindre. Kan vissa vara extra känsliga? Personer jag varit med som tagit samma saker får inte alls lika mycket spänningar etc. Kan också ofta känna en känsla av spändhet/inte kunna slappna av även flera dagar efter. Är det vanligt?
Efter ännu en upplevelse förstärks mina frågor.
Jag var med en kompis. Vi förade ihop innan planerad utgång. Kändes väldigt härligt och jag var peppad, speciellt på att dansa. Var pepp hela vägen till klubben, i början inne i klubben. Sedan går det utför. Musiken känns fel på alla golv, kan inte dansa. Modet försvinner, den sköna känslan går bara att ana då och då. Jag har dessutom väldigt mycket illamående som kommer och går, så mycket att jag behöver både vara still och sitta. Vid ett tillfälle får jag även domningar i fingrarna.
Vet någon varför det blir så här? Är det fel substans för mig på fest/klubb? Är det att jag är känslig när det väl gått några timmar? Kan det vara psykiskt? En annan polare sa det men samtidigt så visste jag ju inte ens att det kunde slå om såhär?