2018-11-03, 20:30
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lardoniak
Hej, det finns om man vet vart man ska leta. Du behöver inte ha några kontakter alls i verkligheten för att få tag 70-90% rent. Det du hittar på gatan i Stockholm är allt som oftast 30-50% på sin absoluta höjd. Vill du däremot ha 70-90% så lär du betala därefter.

Kan du specificera lite mer var man ska leta?
Citera
2018-11-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Haha inte en chans att gatukola i stockholm ligger på 30-50 % om du köper utan kontakter. Snarare 15-25 %.

Går nog o få tag på 50% även utan kontakter. Tänk hur många kolalangare det finns. Tror knappast att varenda en bänkar ut det till 15-25.
Citera
2018-11-04, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Kan du specificera lite mer var man ska leta?

Darknet har väldigt fin kola, antingen utrikes för det normala priset eller inrikes för ett högre pris om du vill ha bra.
Citera
2018-11-04, 04:46
Medlem
Citat:
Går nog o få tag på 50% även utan kontakter. Tänk hur många kolalangare det finns. Tror knappast att varenda en bänkar ut det till 15-25.

Ska inte låta nedvärderande utan att veta hur mycket erfarenhet du har men efter många år med kokain i min närhet med umgänge som handlar stora partier som testat diverse "gatulangare" och darkweb skulle jag säga att tex de svenska säljare på darkweb som skriver 70,80,90 % rent snarare ligger på 30-50 %renhet medans gatustandarden om du inte känner säljaren ligger på låga 15-30 % tyvärr.

Har du någon gång varit nära riktigt rent kola på riktigt kommer du förstå hur kasst majoritet av kokainet på gatorna i Sverige är.
Citera
2018-11-04, 12:21
Medlem
Är det sant att väldigt rent koks domnar, inte bara mun och svalj, utan även stor del av ansiktet?
Citera
2018-11-05, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Ska inte låta nedvärderande utan att veta hur mycket erfarenhet du har men efter många år med kokain i min närhet med umgänge som handlar stora partier som testat diverse "gatulangare" och darkweb skulle jag säga att tex de svenska säljare på darkweb som skriver 70,80,90 % rent snarare ligger på 30-50 %renhet medans gatustandarden om du inte känner säljaren ligger på låga 15-30 % tyvärr.

Har du någon gång varit nära riktigt rent kola på riktigt kommer du förstå hur kasst majoritet av kokainet på gatorna i Sverige är.
Jag är väl medveten hur riktigt ren kola är och känns. Jag vet även att de flesta säljare på darkweb överdriver sin kola. Har testat varenda en därifrån inrikes och finns bara 1 som är 70+. Min poäng var att det går att få tag på 30-50% kola med lite flyt på gatan, ibland så finns den faktiskt där trots att det är sällan man har "turen". Samt att deepweb har den bästa kolan inrikes om man inte har kontakter. Är vi på samma bana nu?
Citera
2018-11-05, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hompom
Lite frågor! Testat kola 3 gånger nu. De 2 första fattade jag ingenting men tog i kombination med annat och visste väl inte vad jag skulle "leta efter" i känslan. Nu tredje var skitmysig, känns konstigt att använda ordet mysig men stämmer så väl in? Någon annan som håller med?

Tog hemma hos en kompis, säkert bättre kvalitet med, och hade bara druckit lite. Lyssnade på musik, snackade skit. Fick ett litet rus, ungefär som det mysiga/sköna i en fylla? Samt att jag bara var på så bra humör och ville dansa. Var så glad och allt var nice liksom. Drog sedan vidare på ett rave men fick inte ALLS samma känsla när jag "fyllde" på där. Någon som vet hur det kommer sig? Setting?

En till fråga! Jag är inte erfaren och har testat e, tjack och kola. Fåtal gånger. Får alltid käkspänningar, tjack är värst då tuggar jag sönder mig själv. Är det vanligt att få det av kola med? Kände av det dagen med men mycket mindre. Kan vissa vara extra känsliga? Personer jag varit med som tagit samma saker får inte alls lika mycket spänningar etc. Kan också ofta känna en känsla av spändhet/inte kunna slappna av även flera dagar efter. Är det vanligt?

Efter ännu en upplevelse förstärks mina frågor.

Jag var med en kompis. Vi förade ihop innan planerad utgång. Kändes väldigt härligt och jag var peppad, speciellt på att dansa. Var pepp hela vägen till klubben, i början inne i klubben. Sedan går det utför. Musiken känns fel på alla golv, kan inte dansa. Modet försvinner, den sköna känslan går bara att ana då och då. Jag har dessutom väldigt mycket illamående som kommer och går, så mycket att jag behöver både vara still och sitta. Vid ett tillfälle får jag även domningar i fingrarna.

Vet någon varför det blir så här? Är det fel substans för mig på fest/klubb? Är det att jag är känslig när det väl gått några timmar? Kan det vara psykiskt? En annan polare sa det men samtidigt så visste jag ju inte ens att det kunde slå om såhär?
Citera
2018-11-05, 10:55
Medlem
Citat:
Efter ännu en upplevelse förstärks mina frågor.

Jag var med en kompis. Vi förade ihop innan planerad utgång. Kändes väldigt härligt och jag var peppad, speciellt på att dansa. Var pepp hela vägen till klubben, i början inne i klubben. Sedan går det utför. Musiken känns fel på alla golv, kan inte dansa. Modet försvinner, den sköna känslan går bara att ana då och då. Jag har dessutom väldigt mycket illamående som kommer och går, så mycket att jag behöver både vara still och sitta. Vid ett tillfälle får jag även domningar i fingrarna.

Vet någon varför det blir så här? Är det fel substans för mig på fest/klubb? Är det att jag är känslig när det väl gått några timmar? Kan det vara psykiskt? En annan polare sa det men samtidigt så visste jag ju inte ens att det kunde slå om såhär?
Ruset är ju väldigt kort så du lär ju fylla på rätt så ofta. Sen så är risken att du fått väldigt dålig kola stor tyvärr.
Citera
2018-11-05, 13:57
Medlem
Citat:
Ruset är ju väldigt kort så du lär ju fylla på rätt så ofta. Sen så är risken att du fått väldigt dålig kola stor tyvärr.

Fyllde på och så. Min kompis mådde bra, som tog med mig vid båda tillfällena och var ej från samma kran heller.
Citera
2018-11-05, 14:50
Medlem
Citat:
Fyllde på och så. Min kompis mådde bra, som tog med mig vid båda tillfällena och var ej från samma kran heller.
Jag gissar på att det är kvalité som är kass. Väldigt sällsynt med bra kola i Sverige som sagt. Ska du ut och dansa o må bra så rekommenderar jag E/MDMA hellre. Det är även bra mycket billigare och du får oftast vad du betalar för
Citera
2018-11-07, 16:52
Medlem
Fick hem en gubbe ladd idag som jag tänkt spara till helgen. Sen tänkte jag ääsh jag provar en lina. Slutade med att jag dragit upp en halvgubbe.. blir väl att beställa en ny gubbe..
Man tänker att 1 lina ska jag ta bara men när man väl har laddat så vill man bara ha mer. Ingen självkontroll här inte! Haha...
Citera
2018-11-07, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
Fick hem en gubbe ladd idag som jag tänkt spara till helgen. Sen tänkte jag ääsh jag provar en lina. Slutade med att jag dragit upp en halvgubbe.. blir väl att beställa en ny gubbe..
Man tänker att 1 lina ska jag ta bara men när man väl har laddat så vill man bara ha mer. Ingen självkontroll här inte! Haha...
Haha, standard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in