Citat:
Hej!
Jag har sex frågor att ställa:
1. hur smakar kokain?
2. är kokain extremt beroendeframkallande?
Med extremt menar jag exempelvis om jag själv äter en sharon, vill jag äta mera och mera, så pass mycket att magen får säga STOPP, så det kan gå åt 10-15 sharon minst en dag!!!
Och så upprepas denna processen IGEN nästa dag och nästa dag och så vidare!
3. varför kallas den för "djävulens drog"?
4. har läst någonstans (vet inte vart) att koka-busken innehåller 0.05% ren kokain? menar de en bland eller hela busken?
5. hur mycket ligger snitt priset för kokain i Sverige?
6. själv är jag ganska introvert person och vill inte ha ens ögonkontakt med folk (brukar ofta spanna de från några meter, då allt är suddig och man vet inte hur personens ansikte liknar), stämmer det att om man ta kokain, så förändras allt detta! dvs. man vill ha ögonkontakt och prata med folk, till och med världens ONDASTE PERSON som ger dig extrem dåliga vibbar blir en person som man tycker om? eller?
Jag har sex frågor att ställa:
1. hur smakar kokain?
2. är kokain extremt beroendeframkallande?
Med extremt menar jag exempelvis om jag själv äter en sharon, vill jag äta mera och mera, så pass mycket att magen får säga STOPP, så det kan gå åt 10-15 sharon minst en dag!!!
Och så upprepas denna processen IGEN nästa dag och nästa dag och så vidare!
3. varför kallas den för "djävulens drog"?
4. har läst någonstans (vet inte vart) att koka-busken innehåller 0.05% ren kokain? menar de en bland eller hela busken?
5. hur mycket ligger snitt priset för kokain i Sverige?
6. själv är jag ganska introvert person och vill inte ha ens ögonkontakt med folk (brukar ofta spanna de från några meter, då allt är suddig och man vet inte hur personens ansikte liknar), stämmer det att om man ta kokain, så förändras allt detta! dvs. man vill ha ögonkontakt och prata med folk, till och med världens ONDASTE PERSON som ger dig extrem dåliga vibbar blir en person som man tycker om? eller?
1. Kemikalier, dock känner du inte mycket smak om du inte drar ner det i svalget.
2. Blir du beroende av en frukt kanske du har svårt att sluta ta Kokain med. Mer psykiskt än fysiskt beroende då man lätt vänjer sig vid att alkohol = ladd.
3. Aldrig hört.
4. -
5.700-1200 beroende på kontakter för mindre mängder.
6. Ogillar du någon nykter ogillar du troligen denna person även på kokain, alkohol + ladd får dock upp ditt självförtroende endel plus att du kanske får lättare att prata med andra människor.