Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-10-18, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Jag har sex frågor att ställa:

1. hur smakar kokain?

2. är kokain extremt beroendeframkallande?
Med extremt menar jag exempelvis om jag själv äter en sharon, vill jag äta mera och mera, så pass mycket att magen får säga STOPP, så det kan gå åt 10-15 sharon minst en dag!!!
Och så upprepas denna processen IGEN nästa dag och nästa dag och så vidare!

3. varför kallas den för "djävulens drog"?

4. har läst någonstans (vet inte vart) att koka-busken innehåller 0.05% ren kokain? menar de en bland eller hela busken?

5. hur mycket ligger snitt priset för kokain i Sverige?

6. själv är jag ganska introvert person och vill inte ha ens ögonkontakt med folk (brukar ofta spanna de från några meter, då allt är suddig och man vet inte hur personens ansikte liknar), stämmer det att om man ta kokain, så förändras allt detta! dvs. man vill ha ögonkontakt och prata med folk, till och med världens ONDASTE PERSON som ger dig extrem dåliga vibbar blir en person som man tycker om? eller?

1. Kemikalier, dock känner du inte mycket smak om du inte drar ner det i svalget.
2. Blir du beroende av en frukt kanske du har svårt att sluta ta Kokain med. Mer psykiskt än fysiskt beroende då man lätt vänjer sig vid att alkohol = ladd.
3. Aldrig hört.
4. -
5.700-1200 beroende på kontakter för mindre mängder.

6. Ogillar du någon nykter ogillar du troligen denna person även på kokain, alkohol + ladd får dock upp ditt självförtroende endel plus att du kanske får lättare att prata med andra människor.
Citera
2018-10-18, 19:40
Medlem
Citat:
Hej!

Jag har sex frågor att ställa:

1. hur smakar kokain?

2. är kokain extremt beroendeframkallande?
Med extremt menar jag exempelvis om jag själv äter en sharon, vill jag äta mera och mera, så pass mycket att magen får säga STOPP, så det kan gå åt 10-15 sharon minst en dag!!!
Och så upprepas denna processen IGEN nästa dag och nästa dag och så vidare!

3. varför kallas den för "djävulens drog"?

4. har läst någonstans (vet inte vart) att koka-busken innehåller 0.05% ren kokain? menar de en bland eller hela busken?

5. hur mycket ligger snitt priset för kokain i Sverige?

6. själv är jag ganska introvert person och vill inte ha ens ögonkontakt med folk (brukar ofta spanna de från några meter, då allt är suddig och man vet inte hur personens ansikte liknar), stämmer det att om man ta kokain, så förändras allt detta! dvs. man vill ha ögonkontakt och prata med folk, till och med världens ONDASTE PERSON som ger dig extrem dåliga vibbar blir en person som man tycker om? eller?

Skolarbete eller?
Citera
2018-10-19, 08:18
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
1. Kemikalier, dock känner du inte mycket smak om du inte drar ner det i svalget.
2. Blir du beroende av en frukt kanske du har svårt att sluta ta Kokain med. Mer psykiskt än fysiskt beroende då man lätt vänjer sig vid att alkohol = ladd.
3. Aldrig hört.
4. -
5.700-1200 beroende på kontakter för mindre mängder.

6. Ogillar du någon nykter ogillar du troligen denna person även på kokain, alkohol + ladd får dock upp ditt självförtroende endel plus att du kanske får lättare att prata med andra människor.

1000 tack
Citera
2018-10-19, 08:18
Citat:
Ursprungligen postat av ryyymdman
Skolarbete eller?

Yes!
Citera
2018-10-25, 23:23
Medlem
bjornebarns avatar
Är det någon risk (typ hjärtproblem) att dricka alkohol några timmar efter intag av små doser? Ökar risken om man har tagit flera gånger under några dagar, men alltid små doser? Kan hjärtproblem uppstå plötsligt även vid små doser, utan att man egentligen har några effekter som kraftigt ökad puls?
Senast redigerad av bjornebarn 2018-10-25 kl. 23:25.
Citera
2018-10-28, 22:31
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Citat:
Yes!

Att det skulle kallas djävulens drog är nog för allt krig om kokainet, folk dör varje dag pga det.
Citera
2018-10-29, 20:31
Medlem
00sjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Är det någon risk (typ hjärtproblem) att dricka alkohol några timmar efter intag av små doser? Ökar risken om man har tagit flera gånger under några dagar, men alltid små doser? Kan hjärtproblem uppstå plötsligt även vid små doser, utan att man egentligen har några effekter som kraftigt ökad puls?
Jag dricker nästintill varje gång jag drar ladd och har aldrig känt av några hjärtproblem.
Citera
2018-10-30, 12:56
Medlem
Lite frågor! Testat kola 3 gånger nu. De 2 första fattade jag ingenting men tog i kombination med annat och visste väl inte vad jag skulle "leta efter" i känslan. Nu tredje var skitmysig, känns konstigt att använda ordet mysig men stämmer så väl in? Någon annan som håller med?

Tog hemma hos en kompis, säkert bättre kvalitet med, och hade bara druckit lite. Lyssnade på musik, snackade skit. Fick ett litet rus, ungefär som det mysiga/sköna i en fylla? Samt att jag bara var på så bra humör och ville dansa. Var så glad och allt var nice liksom. Drog sedan vidare på ett rave men fick inte ALLS samma känsla när jag "fyllde" på där. Någon som vet hur det kommer sig? Setting?

En till fråga! Jag är inte erfaren och har testat e, tjack och kola. Fåtal gånger. Får alltid käkspänningar, tjack är värst då tuggar jag sönder mig själv. Är det vanligt att få det av kola med? Kände av det dagen med men mycket mindre. Kan vissa vara extra känsliga? Personer jag varit med som tagit samma saker får inte alls lika mycket spänningar etc. Kan också ofta känna en känsla av spändhet/inte kunna slappna av även flera dagar efter. Är det vanligt?
Citera
2018-11-02, 11:23
Medlem
dartagnas avatar
Hej,

Existerar ens bra kokain i Sverige?
Känns som att det är en perfekt produkt att öka vinstmarginalerna med lite utspädning. Ganska vanligt att man hör folk snorta inne på toaletterna här i Stockholm en vanlig utekväll. Tror det är ganska utbrett.
Har fått 1 enda skön upplevelse senaste köpen, känns ovärt att betala för det lilla det ger. Bra kokain är värt över 1k men tyvärr sällsynt verkar det som...
Citera
2018-11-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Hej,

Existerar ens bra kokain i Sverige?
Känns som att det är en perfekt produkt att öka vinstmarginalerna med lite utspädning. Ganska vanligt att man hör folk snorta inne på toaletterna här i Stockholm en vanlig utekväll. Tror det är ganska utbrett.
Har fått 1 enda skön upplevelse senaste köpen, känns ovärt att betala för det lilla det ger. Bra kokain är värt över 1k men tyvärr sällsynt verkar det som...

Hej, det finns om man vet vart man ska leta. Du behöver inte ha några kontakter alls i verkligheten för att få tag 70-90% rent. Det du hittar på gatan i Stockholm är allt som oftast 30-50% på sin absoluta höjd. Vill du däremot ha 70-90% så lär du betala därefter.
Citera
2018-11-02, 23:42
Medlem
Wladmircosiss avatar
Jag har lite blandad åsikter om vad jag tycker om kola. Kan ha lite svårt att definiera ruset även om jag klart känner att jag är påverkad. Mitt självförtroende är på topp men samtidigt är det lite svårt att pin pointa när ruset kommer. Känns som att det alltid smyger sig på fram till att det peakar. Sedan kommer dippen och då funderar jag om det är värt det, blir ibland så otaggad att jag inte orkar ta mer.

Sen är man irriterad i näsan flera dagar efteråt. Kliar och svider. Men samtidigt vill man ändå känna den där goa känslan en gång till! Minnet är bra men kort.
Citera
2018-11-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lardoniak
Hej, det finns om man vet vart man ska leta. Du behöver inte ha några kontakter alls i verkligheten för att få tag 70-90% rent. Det du hittar på gatan i Stockholm är allt som oftast 30-50% på sin absoluta höjd. Vill du däremot ha 70-90% så lär du betala därefter.

Haha inte en chans att gatukola i stockholm ligger på 30-50 % om du köper utan kontakter. Snarare 15-25 %.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in