Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Du missade EDIT från 538, nedan
Nej det missade jag inte alls, halva mitt inlägg handlar just om att jag inte tar något för givet utifrån dessa polis. Dock kvarstår faktumet att 538's sammanställningar visar att demokraterna går framåt, medan de du länkat visar på motsatsen.
Citat:
Det finns ju ingen officiell statistik på Q påverkan på valet det vet vi ju
Givetvis inte ännu eftersom valet inte är klart än - men det kanske har gjorts några polls som stödjer påståendena att Q skulle påverkat folk att sluta vara soffliggare, eller t.o.m. ändra åsikt. Det var i alla fall vad jaghoppades på efter alla påståenden i tråden - men de kanske är grundlösa.
Citat:
Däremot så vet vi att sittande president "often" förlorar huset.
Skulle R få majoritet i huset så beror det på något och det finns ju inte så enormt mycket att välja på, D inkompetens, Trump enorma popularitet, Q rörelsen som mobiliserat soffliggarna, eller en kombination av allt.
Vi kan nog vara rätt säkra på att just Q followers är i en bubbla där allt är svart eller vitt så blir det förlust i huset var det valfusk och blir det vinst i huset var det Q.
Jag har väl gjort en uträkning ett par gånger tidigare i tråden som visar hur 3,5,8 miljoner Q followers, som vi får anta inte annars skulle ha röstat, gör för skillnad. Det blir ett par % och i stater där det är ett jämnt race kan det påverka.
vi kan väl få fram statistik på hur många unika besökare boarden haft?
Fast antalet besökare säger ju ingenting om hur de uppfattar informationen. Jag har liksom också besökt boarden, och för 3 månader sedan när tidningarna uppmärksammade Q-rörelsen tiodubblades nästan intresset för Qanon på nätet - det betyder ju inte att folk anammade budskapet, snarare tvärtom med tanke på att de flesta medier skrev raljerande om fenomenet i kombination med att intresset avtog lika fort som det steg..