2018-11-06, 10:28
Medlem
Q post:

Citat:
Nov 6 2018

eaed091c37f3f79bc2142ccffbce93fbcdb59a8def999e4369 669ddac0de70fb.jpg ⬇

https://twitter.com/GeorgePapa19/status/1059631841458573312
DECLAS coming.
Remain in the public light (safety).
Q

Efter valet, declas/häva sekretess, på dokument. Det är det vi väntar på...
Citera
2018-11-06, 10:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Du missade EDIT från 538, nedan

Nej det missade jag inte alls, halva mitt inlägg handlar just om att jag inte tar något för givet utifrån dessa polis. Dock kvarstår faktumet att 538's sammanställningar visar att demokraterna går framåt, medan de du länkat visar på motsatsen.

Citat:
Det finns ju ingen officiell statistik på Q påverkan på valet det vet vi ju
Givetvis inte ännu eftersom valet inte är klart än - men det kanske har gjorts några polls som stödjer påståendena att Q skulle påverkat folk att sluta vara soffliggare, eller t.o.m. ändra åsikt. Det var i alla fall vad jaghoppades på efter alla påståenden i tråden - men de kanske är grundlösa.

Citat:
Däremot så vet vi att sittande president "often" förlorar huset.
Skulle R få majoritet i huset så beror det på något och det finns ju inte så enormt mycket att välja på, D inkompetens, Trump enorma popularitet, Q rörelsen som mobiliserat soffliggarna, eller en kombination av allt.

Vi kan nog vara rätt säkra på att just Q followers är i en bubbla där allt är svart eller vitt så blir det förlust i huset var det valfusk och blir det vinst i huset var det Q.

Jag har väl gjort en uträkning ett par gånger tidigare i tråden som visar hur 3,5,8 miljoner Q followers, som vi får anta inte annars skulle ha röstat, gör för skillnad. Det blir ett par % och i stater där det är ett jämnt race kan det påverka.

vi kan väl få fram statistik på hur många unika besökare boarden haft?
Fast antalet besökare säger ju ingenting om hur de uppfattar informationen. Jag har liksom också besökt boarden, och för 3 månader sedan när tidningarna uppmärksammade Q-rörelsen tiodubblades nästan intresset för Qanon på nätet - det betyder ju inte att folk anammade budskapet, snarare tvärtom med tanke på att de flesta medier skrev raljerande om fenomenet i kombination med att intresset avtog lika fort som det steg..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-11-06 kl. 10:58.
Citera
2018-11-06, 14:26
Medlem
Fråga till alla er i tråden som inte velat prata midterms med argumentet att det inte var Q...
Africanized har envetet tjajat om valet i månader.

Han är ganska fired upp när det gäller midterms, vill nog påstå att det är/var en integral del i Q plan, vare sig han är en valkampanj eller the great purger.

Citat:
FOR GOD & COUNTRY —- PLEASE ANSWER THE CALL & VOTE.
GOD BLESS AMERICA.
WWG1WGA!
Citera
2018-11-06, 14:26
Medlem
Jag tror inte att man ska utesluta möjligheten att ”qanon” är någon form av artificiell Intelligence. Eller en s.k ”falsk AI profet.
Citera
2018-11-06, 14:31
Medlem
Citat:
SnakePlisssken
Fast antalet besökare säger ju ingenting om hur de uppfattar informationen. Jag har liksom också besökt boarden, och för 3 månader sedan när tidningarna uppmärksammade Q-rörelsen tiodubblades nästan intresset för Qanon på nätet - det betyder ju inte att folk anammade budskapet, snarare tvärtom med tanke på att de flesta medier skrev raljerande om fenomenet i kombination med att intresset avtog lika fort som det steg..

Ja vi vet att du är en hängiven trumpsupporter som hänger på Q board

Man måste väl kunna sortera IP adresserna som besöker Q board(s) på land eller menar du att varenda Q supporter sitter bakom en VPN?

Q har ju själv pratat om över 3 miljoner besökare men han är ju så att säga part i målet.

Sen får man väl göra ett överslag vilka som anammar budskapet och vilka som är lite mer kritiska men det där kan dom roa sig med efter valet.

Några indikationer på vartåt det barkar i valet?
Citera
2018-11-06, 16:40
Medlem
Africanized, jag tror på vinst till R.
Hoppas dock på vinst till D.
Och att alla Qanons kommer gallskrika "Rigged" "Fake News" etc.
Citera
2018-11-06, 17:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Africanized, jag tror på vinst till R.
Hoppas dock på vinst till D.
Och att alla Qanons kommer gallskrika "Rigged" "Fake News" etc.

Det kommer de att göra oavsett vad, jag tror att demokraterna kommer att få en majoritet även om eventuellt en knapp sådan i representatntshuset, medan senaten kommer på sin höjd att bli 50/50 om demokraterna har tur
Citera
2018-11-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Då förra tråden togs bort så kommer här en bättre version med de intressantaste bitarna.

En anonym användare som signerar sina inlägg med "Q" har senaste dagarna postat en hel del intressanta inlägg på 4Chans /pol/. Enligt han själv är han en "Q-Clearence patriot", vilket skulle ge honom access till väldigt känslig information.

Hans inlägg är i stort sett bara frågor som användarna själva får leta fram svaret på, men påstår att det inom kort ska ske en massiv uppresnings i de korruptas högborg Washington DC. Ryktas om att Podestas, Hillary Clinton, Soros, McCain m.m snart ryker. En skandal som skulle få alla andra skandaler i världshistorien att blekna. Topskiktet av eliten är påväg ner.

För närvarande är det 33 "sealed indictments" ute i Washington DC, åtal som ännu är dolda för allmänheten och där man inte vill att den åtalade ska bli "tipped off" i förväg.
+50 i angränsade Virginia:

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/7bq76s/50_more_sealed_indictments_in_eastern_virgina/

Några av "Q"s posts:

''

Alla "Q"s posts går att finna här: http://img.4plebs.org/boards/pol/image/1509/67/1509679143948.png

http://boards.4chan.org/pol/thread/147872432#p147872432

Användare har försökt komma med svar på hans frågor här: https://app.smartsheet.com/b/publish?EQBCT=e3d1071b533c412f8bc08ebbb1b444f6

Exempel:

I trådarna skriver folk (som påstår sig vara aktiva) inom militären att det sker en hel del rörelser. Någonting är på gång.

Q frågar:

Trump har speciell makt över marinen och kan använda dem mot AFA-kaosare och annat löst folk som kan tänkas göra uppror när Clinton, Podestas, Soros mfl blir plockade. Om allt detta stämmer så skulle Mainstream media direkt gå ut med "TRUMP GÖR STATSKUPP! HILLARY GRIPEN!", vilket hade ställt till med en jävla massa oreda.

Inte bara demokrater som ligger i siktet:

Detta är också intressant:

Tänkte att vi i denna tråd diskuterar den omryktade #TheStorm som nu sägs vara i rullning, med kommande gripanden av väldigt högt uppsatta personer i USA. Vi snackar Nûrnberg-rättegångarna i kvadrat. Korruption som rör allt från pengatvätt, vapenhandel, trafficking, barnprostitution m.m.

Allt som rör "Q"s posts anser jag också vara relevant för tråden!

Är jorden platt enligt dig?
Citera
2018-11-06, 20:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja vi vet att du är en hängiven trumpsupporter som hänger på Q board

Man måste väl kunna sortera IP adresserna som besöker Q board(s) på land eller menar du att varenda Q supporter sitter bakom en VPN?

Q har ju själv pratat om över 3 miljoner besökare men han är ju så att säga part i målet.

Sen får man väl göra ett överslag vilka som anammar budskapet och vilka som är lite mer kritiska men det där kan dom roa sig med efter valet.

En inte helt långsökt tanke är väl att de amerikaner som intresserar sig för Q i huvudsak redan är hängivna Trumpsupporters - och i sånt fall är det ju inte säkert att Q omvänt, eller väckt, många alls.
Det är lite som nazisterna här på flashback (ingen jämförelse i övrigt) - även om de gör väldigt mycket väsen av sig så lär det ju inte vara särskilt många, utöver de redan frälsta - som bryr sig om vad de skriver, det är ju bara att se på svenska valet hur det gick för dem...
Det är därför jag undrar och frågar om det gjorts några undersökningar som stöder påståendena här i tråden om Q's påstått enorma impact.

Citera
2018-11-06, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
En inte helt långsökt tanke är väl att de amerikaner som intresserar sig för Q i huvudsak redan är hängivna Trumpsupporters - och i sånt fall är det ju inte säkert att Q omvänt, eller väckt, många alls.
Det är lite som nazisterna här på flashback (ingen jämförelse i övrigt) - även om de gör väldigt mycket väsen av sig så lär det ju inte vara särskilt många, utöver de redan frälsta - som bryr sig om vad de skriver, det är ju bara att se på svenska valet hur det gick för dem...
Det är därför jag undrar och frågar om det gjorts några undersökningar som stöder påståendena här i tråden om Q's påstått enorma impact.

Ja senaten verkar bli R
https://www.nytimes.com/interactive/2018/11/06/us/elections/results-dashboard-live.html
Citera
2018-11-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Tyvärr har de inte lika bra röstlokalsundersökningar som i ex Sverige (misstänker pga att deras valkretsar har så förbaskat olika storlek). Mig veterligen kommer de första vettiga preliminära resultaten kring 8pm eastern, så kring fyra-snåret i Centraleuropa (där jag antar de flesta läsare befinner sig).

Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Jag stör mig på vänstern ja. Sedan andra världskriget har ni härjat fritt och förstört hela länder innifrån. Konservativa har blivit förtryckta rätt länge.

Nu slänger vi oss med vida begrepp så att det står härliga till! Det är få länder som i snitt har legat till vänster om en ganska värdekonservativ kristdemokrati (typ några stater i Europa som de nordiska, BeNeLux och Frankrike). Om du ser konservativa som ännu mer konservativa än klassisk kristdemokrati undrar jag i vilken dimension du mäter konservatism?
Citera
2018-11-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ja senaten verkar bli R
https://www.nytimes.com/interactive/2018/11/06/us/elections/results-dashboard-live.html

Inte för att jag motsäger mig att R tar senaten, men det står explicit där att inga röster är räknade? Notera att bara en tredjedel av senatorerna är uppe för omval, så de du ser i figuren för senaten är de som sitter kvar utan att gå upp för val.

De kommer börja uppdatera 6pm eastern, men kommer vara innehållslöst de första två-tre timmarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in