Citat:
Ursprungligen postat av
yooii
Har egentligen inga problem med gästerna som frekventerar programmet nu. Tycker allt som oftast att det är roligt men på sikt kan ju givetvis brist på rotation av gäster bli ett problem.
Svårt att bry mig om det är något företag som sponsrar någon vecka då och då, då finns det andra saker som man som Patreon bör störs sig på. Martins sk principfasthet håller jag däremot inte särskilt högt.
Har självklart inte heller några problem med gästerna som är med just nu, annars hade jag inte lyssnat. Men problemet är att han verkar se det som gästerna som betalande anställda, vilket inte är fallet.
Sedan att han går ut och kritiserar gästerna öppet i programmet är ganska osmakligt det med.
Vad går hans sk principfasthet ut på?