Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Har alltså Branne sagt detta till dig?
Jag känner inte Branne så kan därför inte få samma svar från honom.
Du kan fråga Branne själv som sagt, du har tillgång till sociala medier och är väl inte dum i huvudet?
Blir bara irriterad på dig, då jag uppenbarligen inte vill svara på hur informationen har kommit till mig.
Va en vettig människa och ställ följdfrågor på angående Nowo:s trovärdighet istället.
T.ex: Om du gör en insättning på Nowo kan du
INTE ångra den. Nowo är ett blufförretag av rang och bör varnas för istället för att promotas.
Edit: Sätter du in dina pengar på Nowo kastar du dina pengar i sjön. Att både Martin Soneby och Adam Alsing väljer att stå som ansikte utåt för detta företag visar hur genomusla dem båda är som människor.