Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Vad säger din psykolog om dina problem? Hen måste haft några förklaringar och kanske till och med råd att komma med. I tidigare inlägg skrev du att du haft sexuellt umgänge med kvinnor. Fanns det något där som du upplevde som nervöst/obehagligt? Har du komplex för något specifikt som hindrar dig att närma dig en kvinna?
Jag har nån form av social fobi, men som sagt blev inte tagen på allvar och fick lite piller. Samtidigt jobbar jag med b2b och kan gå på fester helt ensam där jag känner en enda person.
Inget med kvinnor är det minsta obehagligt. Historiskt så har jag alltid kommit framåt med telefonnummer då jag har bra röst, därav också att jag enkelt fixar arbete. Brukar få komplimanger då jag dejtat och är över medel utrustad. Är bra på att tillfredställa på andra sätt givet min ringa erfarenhet. Men sen Tinder blivit allt mer populärt har jag för dåliga bilder för att konkurrera.
Sen är det väldigt sällan singelkvinnor funnits i min vardag överhuvudtaget. Mitt umgänge har alltid bestått av upptagna personer och män. Har aldrig varit i närheten av någon slags attraktion som har grundats i en kontakt i verkliga livet. Har alltid haft låg social status på tex uni eller krogmiljö eftersom jag känner väldigt få personer.