2018-10-31, 18:39
Medlem
adhdXparanoas avatar
Har käkat ungefär 700mg Bk-ethyl-k i ca 30timmar under tiden har jag även varit lite smått a-phip.

Det är ju sån fruktansvärd hysteri kring a-phip alla säger att den är så grymt bra och de bästa just nu. Men på mig färgar det inte ett skvatt hur jag en gör mår bara lite illa torr i munnen och huvudvärk. Kan det ha och göra med blandningen. Att jag fortfarande har bk-ethyl-k kvar i kroppen att jag inte får något rus på det. Eller är det som vanligt att jag inte är som alla andra människor och måste acceptera det i detta sammanhanget också =) tack så länge!
Citera
2018-11-01, 00:21
Medlem
Lyrica + kokain + ketamin och alkohol
Farlig blandning? Borde jag skippa någon substans?
Citera
2018-11-01, 11:01
Medlem
adhdXparanoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bult420

Lyrica är aldrig bra och blanda med Stimulanser pga kramper.

Alkohol är ju inte bra och blanda med andra kemiska substanser då det kan omvandla visa preparat i kroppen.

Ta bara lyrican och må gott så dagen går och du får massa saker gjorda =)

Men det beror ju på hur rädd man är om sin hälsa! Kan säga att jag är fruktansvärt kass på det själv blandar allt jag kan! Man tappar respekten fort i ett beroende för några år sen vågade jag knappt ta Alvedon dagen efter jag druckit. Hoppas de gick bra med kombinationen // ADHDx100
Citera
2018-11-01, 18:36
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bult420

Kokain och ketamin ska ju va en klassiker som många gillar.
Hade nog skippat lyrican som ovanstående säger är det lite kramprisk med CS.

Mvh
Citera
2018-11-01, 23:51
Medlem
adhdXparanoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Kokain och ketamin ska ju va en klassiker som många gillar.
Hade nog skippat lyrican som ovanstående säger är det lite kramprisk med CS.

Mvh

Japp har fått några anfall med CS kombinerat med pregabalin (lyrica)

Det ända som jag tycker lyrica funkar att kombinera med är opiater då det boostar och man får ett bra påslag!
Citera
2018-11-02, 20:23
Medlem
coxhuvuds avatar
God afton

Jag har beställt (från dreammarket) ksalol 1mg det vi kallar xanor, och har även kvar en karta indiska tram 200mg. Jag har testat tram vid flera tillfällen likaså med xanor, men jag har bestämmt mig för att testa blanda de två. Det jag har tänkt att blanda är alltså Ksalol (Xanor 1mg) Och Tamol-XX 200mg per piller.

Jag har medeltolerans mot opiater och benzo. Vilken dos rekommenderar ni för mig som vill ha ett skönt rus? Vad händer när jag blandar? Kan något farligt förekomma? Min regulära dos för tramadol då jag tar det för att bli hög ligger på ett ungefär 500mg. Ksalol är min vanliga dos på 2mg. Jag är ganska liten, 181cm 63kg.
Citera
2018-11-03, 02:27
Medlem
adhdXparanoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
God afton

Jag har beställt (från dreammarket) ksalol 1mg det vi kallar xanor, och har även kvar en karta indiska tram 200mg. Jag har testat tram vid flera tillfällen likaså med xanor, men jag har bestämmt mig för att testa blanda de två. Det jag har tänkt att blanda är alltså Ksalol (Xanor 1mg) Och Tamol-XX 200mg per piller.

Jag har medeltolerans mot opiater och benzo. Vilken dos rekommenderar ni för mig som vill ha ett skönt rus? Vad händer när jag blandar? Kan något farligt förekomma? Min regulära dos för tramadol då jag tar det för att bli hög ligger på ett ungefär 500mg. Ksalol är min vanliga dos på 2mg. Jag är ganska liten, 181cm 63kg.

Nää fan skippa den kombon! Tramen är fan livsfarlig utan o blanda den med något.
Så med benzo kan de bara sluta illa för min del iaf. Rör aldrig teamen igen tog 5stk 50mg en gång utan något annat i kroppen gick in o duscha rätt som det va så vaknade jag upp på golvet i duschen. Stalde mig upp o fatta inget tänkte inte så mer på det reflekterade knappt över det så gick ur duschen börja torka mig med en handduk då kände jag att jag var lite öm i huvudet och hade en lite bula. Men jag fatta fortfarande inte vad som hänt gick ut från toan då sa min sambo vad fan gör du där inne ja duschar sa jag ja men va fan sa hon du har ju varit där inne och ockuperat toaletten i över två timmar! Då fatta jag att jag låg på golvet och kramade och hade slagit i huvet i schampo flask hyllan. Tur att jag duscha och inte låg i ett badkar och bada. Nää efter det har jag fruktansvärd respekt för alla sorters trams!

Jag skulle absolut inte blanda det med benzo!
Hör av dig och skriv vilket beslut du fattade och hur det gick sen =)
Må väl o ha en trevlig kväll //ADHDx100
Citera
2018-11-03, 19:01
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adhdXparanoa
Nää fan skippa den kombon! Tramen är fan livsfarlig utan o blanda den med något.
Så med benzo kan de bara sluta illa för min del iaf. Rör aldrig teamen igen tog 5stk 50mg en gång utan något annat i kroppen gick in o duscha rätt som det va så vaknade jag upp på golvet i duschen. Stalde mig upp o fatta inget tänkte inte så mer på det reflekterade knappt över det så gick ur duschen börja torka mig med en handduk då kände jag att jag var lite öm i huvudet och hade en lite bula. Men jag fatta fortfarande inte vad som hänt gick ut från toan då sa min sambo vad fan gör du där inne ja duschar sa jag ja men va fan sa hon du har ju varit där inne och ockuperat toaletten i över två timmar! Då fatta jag att jag låg på golvet och kramade och hade slagit i huvet i schampo flask hyllan. Tur att jag duscha och inte låg i ett badkar och bada. Nää efter det har jag fruktansvärd respekt för alla sorters trams!

Jo visst kan jag skriva hur det går, har inte fått hem allt än så jag väntar några dagar.

Men det du skrev om ditt duschbesök var ju lite intressant. Min vanliga tram dos för ett rus ligger ju som sagt på 500 men jag har tagit låga doser som 200 också, men jag känner verkligen inte igen mig i det du skriver.

Jag har hört av polare men också har på FB att tram och xanor ska vara en ganska skön blandning. Och vad menar du med att den är livsfarlig? Den dödliga dosen hos en normal människa ska väl ligga över 2000mg? Dessutom så kallar man ju tramadol för den "säkraste" opiaten.

Hur som helst, jag tror inte det kan vara en så fysiskt farlig blandning om man håller sig till rätt doser. Ha en go lördag!
Citera
2018-11-04, 12:40
Medlem
adhdXparanoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Jo visst kan jag skriva hur det går, har inte fått hem allt än så jag väntar några dagar.

Men det du skrev om ditt duschbesök var ju lite intressant. Min vanliga tram dos för ett rus ligger ju som sagt på 500 men jag har tagit låga doser som 200 också, men jag känner verkligen inte igen mig i det du skriver.

Jag har hört av polare men också har på FB att tram och xanor ska vara en ganska skön blandning. Och vad menar du med att den är livsfarlig? Den dödliga dosen hos en normal människa ska väl ligga över 2000mg? Dessutom så kallar man ju tramadol för den "säkraste" opiaten.

Hur som helst, jag tror inte det kan vara en så fysiskt farlig blandning om man håller sig till rätt doser. Ha en go lördag!

Skrev nog för mig är den livsfarlig iaf men alla reagerar ju olika på olika substanser. Sen om man haft mycket kramper för och anfall så ska man verkligen undvika tram.

Men för övrigt så mår man ju kanon på opi kombinerat med benz absolut 👌

//ADHDx100
Citera
2018-11-07, 22:05
Medlem
Vilken ratio för benso/opiater för bästa euforiska känsla utan att somna?

Har experimenterat lite innan med doserna men somnar nästan alltid när jag lägger in xan. Jag undrar därför om jag inte har tagit alldeles för låga doser.

Jag har poppat 4-6mg med 800-1g tramadol innan men somnar så fort jag lägger in xan.

Jag har därför ökat dosen till 10mg xan men behållt samma mängd tramadol. Känner mig riktigt fin just nu.

Vad tror ni gubbar ?
Citera
2018-11-07, 22:12
Avslutad
Tror du somnar pga av blandningen.

Skulle tagit mindre xanor för o se. Många blir trött av det, jag blir pigg och somnar inte av just xanor. Ta bara 2-4 mg

Man noddar dessutom riktigt på tram snarare somnar än nodda. Vill du nodda så rök heroin
Citera
2018-11-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adhdXparanoa

Livsfarlig? Det är fan en av de svagaste opiaterna som finns. Du kan typ inte dö av den. Du börjar spy innan och krampa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in