Tvungen att ta en imovane 5 mg ikväll så jag kan sova inatt. Är det då möjligt att dricka alkohol imorgon kväll?? eller sitter dosen i tills dess?? vill inte råka illa ut
Tvungen att ta en imovane 5 mg ikväll så jag kan sova inatt. Är det då möjligt att dricka alkohol imorgon kväll?? eller sitter dosen i tills dess?? vill inte råka illa ut
hur går tram ihop med Mirtazapin,theralen,strattera,gabapentin och LyricA?
200MG TRAM, 600MG LYRICA, 2000MG GABAPENTIN, 100MG STRATTERA, 20MG THERALEN, 30MG MIRTAZAPIN.
hur går tram ihop med Mirtazapin,theralen,strattera,gabapentin och LyricA?
200MG TRAM, 600MG LYRICA, 2000MG GABAPENTIN, 100MG STRATTERA, 20MG THERALEN, 30MG MIRTAZAPIN.
Har raceat ganska hårt på doset på senaste, känner att det börjar bli lite psykosvarning (tänker inte sluta!)
Undrar om man då kan ta 2,5 mg olanzapin för att ta bort den värsta nojjan, eller dödas tjackruset helt?
Tramadol och Lyrica tillsammans är inte att rekommendera pga kramprisk.
Om du nu ska blanda så sänk Tramadoldosen.
Min tjej blandade Tram och Ly en gång och fick ett kraftigt epilepsianfall. Det var inte kul kan jag säga!
ahokey! ja jag hoppade över lyrican och tog bara Tramadol.
Är nu uppe i 500mg med fick inte ruset jag ville ha så fyllde på med 300mg för 30 min sedan, kanske fyller på med 300mg till senare... Nu till min fråga
Kan jag ta Lyrica imorgon om jag tar 300mg tram till runt 17-18 tiden ikv?
ahokey! ja jag hoppade över lyrican och tog bara Tramadol.
Är nu uppe i 500mg med fick inte ruset jag ville ha så fyllde på med 300mg för 30 min sedan, kanske fyller på med 300mg till senare... Nu till min fråga
Kan jag ta Lyrica imorgon om jag tar 300mg tram till runt 17-18 tiden ikv?
Ja varför skulle du inte kunna det? Jag förstår inte frågan