2021-06-14, 01:00
Medlem
Har ca 4mg klona + en del tjack i mig som togs precis. Är jag dum i huvudet ifall jag bara tar liiiiiiiiiite, alltså 0.1g MDMA kristaller? Eller ska jag tacka för det jag har nu?
Citera
2021-06-14, 01:01
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troyas
Har ca 4mg klona + en del tjack i mig som togs precis. Är jag dum i huvudet ifall jag bara tar liiiiiiiiiite, alltså 0.1g MDMA kristaller? Eller ska jag tacka för det jag har nu?
Onödigt ja, men det boostar - visst, men rätt meningslöst.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av troyas
Sur jag blir på dig då det säkert är korrekt.. Dessa kristaller får ligga kvar då, tack för snabbt svar!
Det är väl onödigt att vara sur för den sakens skull, men det är väl så du fungerar.
Senast redigerad av GoUoD 2021-06-14 kl. 01:13.
Citera
2021-06-14, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

Sur jag blir på dig då det säkert är korrekt.. Dessa kristaller får ligga kvar då, tack för snabbt svar!
Citera
2021-06-14, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

Edit:

Det är väl onödigt att vara sur för den sakens skull, men det är väl så du fungerar.

Men haha, jag skojade ju bara.
Citera
2021-06-14, 01:32
Medlem
Dopis avatar
oxikodon + imovane?
Citera
2021-06-14, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopi
oxikodon + imovane?
Ja. Dosering?
Citera
2021-06-14, 20:49
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
oxikodon + imovane?

Inga problem om det rör sig om terapetiska doser.
Citera
2021-06-14, 21:42
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
oxikodon + imovane?

Som fler skrev, ok i moderata doser. Sen så hade jag försökt ta sista dosen oxy långt innan imovanen för att undvika jobbiga bieffekter.
Citera
2021-06-17, 19:20
Medlem
Har erfarenhet av kombon ikto, kratom och lyrica. Är lite sugen på att snorta 2-3 linor amfetamin (15-20mg per lina). Tror ni risken för kramp ökar mycket av amfetaminet? Har aldrig krampat de 10 åren jag missbrukat krampsänkande droger.

Ska in på avgiftning om några dagar så det är därför jag känner för att ta lite större risker. Har tagit 8mg ikto idag, 5+8 gram Kratom och 1g lyrica, tog 600mg lyrica igår så har tolerans på den idag. Tack på förhand för eventuella svar.

Vänligen bIEDK3dG
Citera
2021-06-21, 09:13
Medlem
gipuzkoas avatar
Har amfetamin, hash/hypbrid, samt olika bens som ksalol, klona och valium.

Så, tjejen har varit borta för länge nu. Så nu tänker jag ha en såndär stund (ni vet) där man tappar kontrollen, går igenom hela bibeln av porr och slutar efter sisdäe 56h.

Frågan; Hur jag ska blanda dessa? Någon som ska hoppas över? Någon innan den andra för den tredje osv..

Mvh!
Citera
2021-07-02, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gipuzkoa
Har amfetamin, hash/hypbrid, samt olika bens som ksalol, klona och valium.

Så, tjejen har varit borta för länge nu. Så nu tänker jag ha en såndär stund (ni vet) där man tappar kontrollen, går igenom hela bibeln av porr och slutar efter sisdäe 56h.

Frågan; Hur jag ska blanda dessa? Någon som ska hoppas över? Någon innan den andra för den tredje osv..

Mvh!

Amfetamin först, röka under ruset om du gillar det, benzo+röka när avtändningen kmr. Jag själv mår dock skit under min avtändning och kan absolut inte röka då.

Du kan ta benzo under ruset med, men det lär dra ner amfetaminets effekter. Fast lite klona kan va gött med tjack ibland, en smaksak .
Citera
2021-07-03, 00:39
Medlem
whosEHTs avatar
Har idag tagit 0,8g amfetamin utspritt under dagen mellan kl13 och kl19 ungefär.
Har även tagit 10mg diazepam runt kl 12 sen 10mg till runt 18.

Skulle vilja bli av med ATn som jag börjar känna mer och mer nu och tänkte därför ta en liten dos subutex.
bör det vara lugnt att ta 10mg diazepam till, eventuellt 1mg alprazolam?

Varför jag blir lite osäker är för att jag har noll tolerans, inte tagit opiater på flera år,
Och förutom att jag tagit relativt låga doser benso nu i 4 dagar så har jag inte nån tolerans där heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in