Citat:
Ursprungligen postat av
von-Utfall
Från igår, saxat från en intern diskussion om JÄH:s framtid:
JÄH:are: "Man borde inlemma Flashback som ett arbetsområde, det är där det verkliga hatet finns. Facebook (förmodligen Flashback igen som åsyftas) är en lekstuga för mobbare".
Mina Dennert: "Ett litet aber med det är dock att vi inte vill uppmuntra folk att bli medlemmar i stängda hatgrupper och på Flashback tex. Blir bakvänt att driva mer trafik och medlemmar dit även om det kanske blir marginell skillnad på ett så stort community som Flashback...
Men de som redan har konton där kanske kan organisera sig. Håller med dig om att det skulle behövas!"
Samma JÄH:are:
"Jag förstår problemet. Till detta kommer att vokabulären på Flashback är väldigt hård och flera av de som skriver där är orubbliga i sin fake-syn på vårt land. Jag vet två härifrån som skriver där men kan av naturliga skäl inte säga vilka för det är inte kul att få en massa beställningar hemskickade från pizzor till droger".
Den riktiga anledningen för lilla Dennert är att flashback är ett forum ett fritt forum med regler som håller borta trams som #jagärhär sysslar med. Det är totalt omöjligt att gå ot här utan repressalier från mod eller får hen sitt inlägg som är ot raderad. Det går inte heller att spamma trådar, massanmäla och komma med nonsens, kalla in stormtruppen och stå oemosagd. Om Flashback varit utformad som Facebook har lilla Dennert med #jaghärhär varit här direkt som flugor på bajs.
Orolig för hårt vokabulär. Det är samma batikhäxor som gärna använder sig av wt och kackerlackor för att skriva ner sverigedemokrater och invandringskritiker.
Lilla Dennert med sekt vet innerst inne att sanningen ligger här någonstans. Om någon från sekten skapar en tråd om att flyktingivandring är lönsam (dessa sekter blandar gärna flyktinginvandring med arbetskraftinvandring), personen är aktiv ett tag för att när personen bli motbevisad med länkar från rasistiska scb som exempel skrika troll och försvinna.
Jag har för mig att lilla SSU islamistiska SSU planerade en aktion. Det blev känt här och många såg fram emot diskussioner med medlemmar ur SSU SSU ställde in när SSU insåg att det inte går att komma undan med trams och käbbel och ställde in aktionen.