2018-10-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klokazt
Men ta och slappna av lite, va.
Det var flera som efterfrågade om någon kände MGM, så därför skrev jag mitt inlägg.
Exakt hur jag känner MGM är inget jag kommer att gå in på för att jag vill vara anonym.
Självklart så kan inte jag ge en 100% allomfattande och korrekt analys av MGM i alla situationer och det kan ingen annan heller.

Jag har bara delgett mina upplevelser där jag haft kontakt med MGM under flera år. Dock inte på krogen eller i andra skumma miljöer, utan endast i lugna sammanhang. I de miljöerna har MGM varit som vilken svensson som helst.
Om han har dolda sidor, är det inget jag kan uttala mig om (och troligen inte någon annan heller).
Att jag nyligen registrerat min användare beror på att jag tidigare inte haft något att bidra med.
Men nu har jag det, like it or not.
Trist med ditt negativa inlägg och det gör att jag inte känner mig sugen på att skriva något mer överhuvudtaget.
Jag hoppas att fallet löses upp snarast för alla parters skull.

Ta inte åt dig av negativa inlägg, det finns alltid dom som måste kritisera lr på annat sätt klanka ner.
Vi andra är tacksamma för allt du kan berätta!
Citera
2018-10-26, 20:55
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlygmyra
De ändrar ju sträckning, hållplatser och tider hela tiden, så det är inte konstigt att man tappar kollen.

Hur är sträckan från Kallhälls station till hennes port, tycker du? Går man längs en större väg?

Jag har själv gått åt motsatt håll några gånger. Då har jag vandrat den "stora" vägen ned mot Berghem, den som går nedanför Arla och förbi det mindre industriområdet. Dvs. Följt järnvägen snarare än närmsta vägen.

Edit: Läste dåligt. Vägen hem från stationen för Tess är central och upplyst. Otroligt svårt att se att något hänt på den biten om det inte är så att hon själv sökte kontakt eller avvek med mot badet/skogen mot någon outgrundlig anledning.
Senast redigerad av SadEyes 2018-10-26 kl. 21:41.
Citera
2018-10-26, 21:25
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanBoksBok
Nej det vet vi inte. Totalt missat detta. Kan du skicka PM?

Knarkade Tess? Sprutor?

(FB) Försvunna Therése Karlsson hittad mördad vid Arlanda i Sigtuna
Senast redigerad av pudellus 2018-10-26 kl. 21:30.
Citera
2018-10-26, 21:52
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Knarkade Tess? Sprutor?

Jag vet ej mindre än att hon tog kokain. Det kanske eskalerade än mer än vad jag var medveten om på slutet. Då jag träffade henne början av sommaren till dito mitten av sommaren så var det mest alkohol och näsblås...
Citera
2018-10-26, 21:57
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Jag vet ej mindre än att hon tog kokain. Det kanske eskalerade än mer än vad jag var medveten om på slutet. Då jag träffade henne början av sommaren till dito mitten av sommaren så var det mest alkohol och näsblås...
Alltså att du inte vet något ytterligare än just kokain?
Hur fick hon tag på det?
Citera
2018-10-26, 21:58
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Då känns det som linjen dragits om. Har ifs inte åkt nattbuss på över tio år. Så jag backar på den. Kom hon på bussen pratar vi om Max hundra meter det behöver hända något på om det handlar om ett överfall.

Men skulle hon verkligen ha tagit bussen mitt i natten, högst troligt full, kanske även hög på benzo, eller annat.

Då åker man väl taxi......om inte kassan är extremt skral.

Numera kan man ju "t o m" ringa taxi utomhus, från mobilen....(vilket man inte kunde på "min tid" om man snabbt ville komma ifrån en ex urspårad efterfest).
Citera
2018-10-26, 22:20
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Alltså att du inte vet något ytterligare än just kokain?
Hur fick hon tag på det?
Har som sagt ingen koll på hur hon kom över sitt missbruk med kokain. Frågade någon gång men fick inget svar. Tryckte inte på det heller. Men det stora missbruket enligt min mening var alkoholen.
Citera
2018-10-27, 01:31
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klokazt
Men ta och slappna av lite, va.
Det var flera som efterfrågade om någon kände MGM, så därför skrev jag mitt inlägg.
Exakt hur jag känner MGM är inget jag kommer att gå in på för att jag vill vara anonym.
Självklart så kan inte jag ge en 100% allomfattande och korrekt analys av MGM i alla situationer och det kan ingen annan heller.

Jag har bara delgett mina upplevelser där jag haft kontakt med MGM under flera år. Dock inte på krogen eller i andra skumma miljöer, utan endast i lugna sammanhang. I de miljöerna har MGM varit som vilken svensson som helst.
Om han har dolda sidor, är det inget jag kan uttala mig om (och troligen inte någon annan heller).
Att jag nyligen registrerat min användare beror på att jag tidigare inte haft något att bidra med.
Men nu har jag det, like it or not.
Trist med ditt negativa inlägg och det gör att jag inte känner mig sugen på att skriva något mer överhuvudtaget.
Jag hoppas att fallet löses upp snarast för alla parters skull.

Tyckte du mitt inlägg var negativt??? För att jag påpekade att du inte svarat på mina frågor och ställde dom igen??? Eller var frågorna för jobbiga och negativa??? Och nu är du så putt på mig att du inte är sugen på att posta något mera, efter 4 inlägg!!! Hade jag vetat att du är så överkänslig mot ifrågasättanden, hade jag inte bett dig förtydliga din bekantskap med GA.

Gå inte i spinn nu. Men du påstod : "Han var absolut inte våldsam på något sätt." Den bedömningen gjorde du efter att ha träffat GA bara i "lugna sammanhang" skriver du själv. Inte många som blir våldsamma på en parmiddag eller när man spelar fia med knuff en lördagskväll. Jag är ledsen, min din bedömning att GA "absolut inte var våldsam" har inget värde.
Citera
2018-10-27, 01:55
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Tyckte du mitt inlägg var negativt??? För att jag påpekade att du inte svarat på mina frågor och ställde dom igen??? Eller var frågorna för jobbiga och negativa??? Och nu är du så putt på mig att du inte är sugen på att posta något mera, efter 4 inlägg!!! Hade jag vetat att du är så överkänslig mot ifrågasättanden, hade jag inte bett dig förtydliga din bekantskap med GA.

Gå inte i spinn nu. Men du påstod : "Han var absolut inte våldsam på något sätt." Den bedömningen gjorde du efter att ha träffat GA bara i "lugna sammanhang" skriver du själv. Inte många som blir våldsamma på en parmiddag eller när man spelar fia med knuff en lördagskväll. Jag är ledsen, min din bedömning att GA "absolut inte var våldsam" har inget värde.
Håller med. Inga svar på de frågor du ställer till han eller henne....
Citera
2018-10-27, 01:55
Medlem
Pandalina4s avatar
Menar inte något illa nu men om hon missbrukat olagliga substanser så vet nog lokalpolisen. Kanske därför de tog det som ett försvinnand? Inte brott initialt.
Citera
2018-10-27, 02:07
Medlem
Citat:
Nej det vet vi inte. Totalt missat detta. Kan du skicka PM?

Förstår inte relevansen med benzo morgonen den 18e

Hon försvinner natten 18e morgonen den 19e
Citera
2018-10-27, 02:45
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Menar inte något illa nu men om hon missbrukat olagliga substanser så vet nog lokalpolisen. Kanske därför de tog det som ett försvinnand? Inte brott initialt.

Jaa, det vore ju inte första gången heller.

Det är lite där man tyvärr lite förstår spunkankan och adflax paranoia om bla, bla, bla.

Men det SKA inte spela någon roll, i en perfekt värld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in