Citat:
Ursprungligen postat av
klokazt
Men ta och slappna av lite, va.
Det var flera som efterfrågade om någon kände MGM, så därför skrev jag mitt inlägg.
Exakt hur jag känner MGM är inget jag kommer att gå in på för att jag vill vara anonym.
Självklart så kan inte jag ge en 100% allomfattande och korrekt analys av MGM i alla situationer och det kan ingen annan heller.
Jag har bara delgett mina upplevelser där jag haft kontakt med MGM under flera år. Dock inte på krogen eller i andra skumma miljöer, utan endast i lugna sammanhang. I de miljöerna har MGM varit som vilken svensson som helst.
Om han har dolda sidor, är det inget jag kan uttala mig om (och troligen inte någon annan heller).
Att jag nyligen registrerat min användare beror på att jag tidigare inte haft något att bidra med.
Men nu har jag det, like it or not.
Trist med ditt negativa inlägg och det gör att jag inte känner mig sugen på att skriva något mer överhuvudtaget.
Jag hoppas att fallet löses upp snarast för alla parters skull.
Tyckte du mitt inlägg var negativt??? För att jag påpekade att du inte svarat på mina frågor och ställde dom igen??? Eller var frågorna för jobbiga och negativa??? Och nu är du så putt på mig att du inte är sugen på att posta något mera, efter 4 inlägg!!! Hade jag vetat att du är så överkänslig mot ifrågasättanden, hade jag inte bett dig förtydliga din bekantskap med GA.
Gå inte i spinn nu. Men du påstod : "
Han var absolut inte våldsam på något sätt." Den bedömningen gjorde du efter att ha träffat GA bara i "lugna sammanhang" skriver du själv. Inte många som blir våldsamma på en parmiddag eller när man spelar fia med knuff en lördagskväll. Jag är ledsen, min din bedömning att GA "absolut inte var våldsam" har inget värde.