Citat:
Ursprungligen postat av
PlanBoksBok
Du reggade dig nu i oktober, för att delge oss att du kände GA för några år sedan och att han var "lugn, trygg och snäll" och absolut inte våldsam. Jag ställde då några frågor.
"Tack. Och äntligen har vi fått ett första inlägg från någon dom kände GA. Har du lust att lite närmare beskriva hur du kände honom. Intressant att veta hur nära bekanta ni var, när man ska värdera att han var /är en "lugn, trygg och snäll kille".
Du har inte svarat på dessa frågor. Så jag ställer dom igen.
Hur länge har du känt GA? Hur var ni bekanta /kompisar? På vilka grunder anser du att GA är en "lugn, trygg och snäll kille"? När du påstår att GA " var absolut inte våldsam på något sätt." undrar jag om du varit på krogen med GA när han varit full, kanske hamnat i dispyt med någon? Helt enkelt, förklara varför du tycker att han inte är våldsam.
Synd att du tycker trådarna på Flashback kan vara "farliga!" Om du svarar på frågorna och berättar lite mer, så bidrar du ju till mindre spekulation och därav blir även denna tråd mindre "farlig". Bra va.
Men ta och slappna av lite, va.
Det var flera som efterfrågade om någon kände MGM, så därför skrev jag mitt inlägg.
Exakt hur jag känner MGM är inget jag kommer att gå in på för att jag vill vara anonym.
Självklart så kan inte jag ge en 100% allomfattande och korrekt analys av MGM i alla situationer och det kan ingen annan heller.
Jag har bara delgett mina upplevelser där jag haft kontakt med MGM under flera år. Dock inte på krogen eller i andra skumma miljöer, utan endast i lugna sammanhang. I de miljöerna har MGM varit som vilken svensson som helst.
Om han har dolda sidor, är det inget jag kan uttala mig om (och troligen inte någon annan heller).
Att jag nyligen registrerat min användare beror på att jag tidigare inte haft något att bidra med.
Men nu har jag det, like it or not.
Trist med ditt negativa inlägg och det gör att jag inte känner mig sugen på att skriva något mer överhuvudtaget.
Jag hoppas att fallet löses upp snarast för alla parters skull.