Citat:
Ursprungligen postat av
Studsboll
Om varken målnummer eller rubricering stämmer är det osannolikt? Dessutom brukar inte rättvisans kvarnar mala så kvickt i obetydliga ärenden.
Det kan ju gälla ett annat ärende, inte vet jag. Stöket på Arlanda den 14e Aug kan det ju gälla ? Alltså kanske någon annan aktivist, eller icke aktivistrelaterat. Eller så finns det två ärenden på Elin, tex att hon gjort ytterligare någon tavla tidigare. Gissningsvis så är Elin en som slirar på sanningen när det passar henne, värdegrunden och sina aktivistkompisar bra
Citat:
Ursprungligen postat av
ace_sec
Vänsterfolket verkar inte så generösa

Nej, inte med deras egna pengar, andras pengar det går bra att slösa med
Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Deal them IN! Med Maria Ferm och Gudrun Schyman i spetsen, bakbundna, tystade med huvor och ball gags och fråntagna sin rätt att vistas i Sverige som de andra.

Det är absurt att utdömandet och verkställandet av avvisningar ska vara en lika komplicerad och utdragen process som verkställandet av en avrättning i det amerikanska rättegångssystemet.
Ja inte bara dem, tex Sopan Sahlin, Frigoliten, Kristersson, hela jävla packet som fördärvat detta land Skicka med varenda PK/7K-Politiker inkl alla inom PK-MSM, deportera dem till något jävla skitland. Stoppa dem i en kontainer och skicka till Saudiarabien ? Och skriv en lapp att de spionerade på Saudi ?
De vill ju så gärna ha sin jävla Mångkultur, nåväl då ska de väl vara glada för att vi bjuder på resan dit till det förlovade landet Saudi ?
Citat:
Ursprungligen postat av
obyn
Haha, utan tvekan så tillhör Turkiet ett av de sjuka länderna. Jag plöjde igenom turkiskt media i samband med den här händelsen och Elin Ersson hyllades för vad hon gjorde. Rätt lustigt att det turkiska flygbolaget tackar nej till ett skadestånd. Jag ser nu att snubben från flygbolaget bor och arbetar i Göteborg sedan drygt ett år tillbaka. Han försöker väl passa in bland alla andra PK-idioter i staden.
Fast all turkisk media är statligt styrd, så Erdogan använder sin makt i bakgrunden. Om det ena turkiska mediet skriver en sak så skriver alla de andra samma sak. Mycket möjligt alltså att trickset först emottogs med hyllningar, fast turkar vet nog inte alls något om svensk slapphänt migrationspolitik - De skulle nog bara skaka på huvudet om de fick höra att brottslingar släpptes fria samma dag. Så är det ju inte i Turkiet, nä där kan nog tex ett grovt rån, åldringsrån eller ett mord sluta med hederlig reguljär lynchning utan handhjärtan eller andra krusiduller.
Och det var ju vad jag förstår först två-tre dagar senare som det var känt vem den sk 59-åringen var - Och gissningsvis så kommer de inte att ta upp det i turkiska media
Jag tror nog att turkar i gemen inte gillar afghaner alls. Turkiet har alldeles för många av dem de också som också ställer till med fanskap där...