2018-10-23, 20:00
Medlem
NW175s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Jag gjorde som alla andra här, och spånade kring de vi visste att hon haft kontakt med, och då hon berättade för mig om när du kastade ut henne den natten hon somnade i ditt barns säng, så vet nog du också att jag vet en hel del om er relation. Så nej, jag tänker inte be om ursäkt. Jag, precis som alla andra, ville få fram information som kunde leda till att hon hittades.

Det du gjorde mot henne under er tid var helt förkastligt, och jag såg blåmärkena på hennes arm t ex efter att hon slets ut i hår och arm av dig.

Det jag delade om dig hade du lagt upp offentligt på Facebook. Det får du fundera på själv varför du gjort.

Jag kommer inte svara dig mer, men jag hoppas att du får stöd i detta och i ditt mående generellt.

Nu skarvar du väl lite? Mig veterligen är det bara du som pekat ut en person i denna tråd. GA dök upp via officiella kanaler, du pekade hejvilt, mot någon du redan ogillade som det verkar.

Jag hade också blivit galet arg om någon varit full och betett sig illa framför mina barn. Att en full, arg och lealös person får blåmärken på armarna kanske inte är så konstigt.

Blir lite fundersam till vad jag ska tro om ditt inlägg om att Tess var en fullfjädrad knarkare ärligt talat.
Citera
2018-10-23, 20:04
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Fruktansvärt på alla sätt. Lider med dig. Kan bara hoppas att de verkligen har rätt GM. Annars riskerar denna tråd att bli en armada av ogenomtänkta uthängningar. Tess hade väldigt många flyktiga bekantskaper av det manliga könet både som bekanta och tillfälliga som hon haft sexuellt umgänge med.

Kanske är det min tur nästa gång trots att vi inte var vänner och egentligen bara träffades på krogen.

Det är det här som är läskigt med FB.

Nu är inte tråden överöst med uthängningar till höger och vänster.
Sen tror jag inte alls att det kommer bli det heller även om GA släpps eftersom tråden inte är ny.

Vi famlar förvisso fortfarande en del i blindo men det har redan kommit fram mer nu på ett dygn än vi visste innan.

Ju mer info som kommer fram desto mindre skäl för missuppfattningar och feltolkningar.

Jag tackar både dig och Majorskan för mycket intressant info och hoppas ni och fler med er med insyn hjälper till med det ni kan. Tack 🙏🏻
Citera
2018-10-23, 20:05
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Håller man sig schysst och reko så hängs man inte ut. Beter man sig som folk så slipper man det. Enkelt och bra att hålla sig efter.

Det är inga oskyldiga små lamm som nämnts här.

Att bli felaktigt utpekad för ett mord förtjänar väl ingen att bli oavsett om man inte är ett litet oskyldigt lamm? Då får man väl starta en annan tråd i forumet kring hans eller hennes dåliga människokaraktär eller ev. begångna brott...
Citera
2018-10-23, 20:07
Medlem
NW175s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-S
Hello Majorskan52..., it's Lee here, the person you accused of being the killer of Tess.
For your information, the last time I saw Tess was in Jakobsburg centrum , one or 2 days before me and my 2 children flew out of Bromma airport to England .... We hugged and kissed on the cheek...
Anyone who genuinely knew Tess knows she was a volatile person... In drink she was unpredictable, and one night, 3 or 4 years ago she got drunk during my time with my children, fell asleep in my daughters bed, used foul language when I asked her to leave... And sat on the floor like a child and refused to go home.... I picked her up, put her.on the grass outside and said goodnight.
I never raised a hand against this woman... And now I have the police calling me for an interview... Which I'm happy to give.
My children's friends parents have read this thread.... And I've had many phone calls ... Mostly down to you spreading lies, and thinking it's ok to write personal stuff about people you don't even know..
I don't expect an apology... I doubt if your the kind of person who knows what one is... But realize what you can do to someone's life with your mindless posting..

Tack för ditt klargörande. Ledsen att du blev uthängd på det här viset.

En av de sista gångerna jag träffade Tess var hemma hos mig och då blev hon också lite för full plus försökte få med mig på det tåget, trots att jag hade ganska små barn hemma. Men hon drog när vinet tog slut så det gick lugnt till den gången.
Citera
2018-10-23, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NW175
Nu skarvar du väl lite? Mig veterligen är det bara du som pekat ut en person i denna tråd. GA dök upp via officiella kanaler, du pekade hejvilt, mot någon du redan ogillade som det verkar.

Jag hade också blivit galet arg om någon varit full och betett sig illa framför mina barn. Att en full, arg och lealös person får blåmärken på armarna kanske inte är så konstigt.

Blir lite fundersam till vad jag ska tro om ditt inlägg om att Tess var en fullfjädrad knarkare ärligt talat.

Det är många som efterfrågats här av de som kände Tess och vem av alla de kring henne som vi visste om hade en agenda. Denna man var en av de hon planerade anmäla för det då. Inte konstigt alls med andra ord att han nämndes.

Hon använde inte narkotika på den tiden. Det är ett nytt beteende.
Citera
2018-10-23, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-S
Hello Majorskan52..., it's Lee here, the person you accused of being the killer of Tess.
For your information, the last time I saw Tess was in Jakobsburg centrum , one or 2 days before me and my 2 children flew out of Bromma airport to England .... We hugged and kissed on the cheek...
Anyone who genuinely knew Tess knows she was a volatile person... In drink she was unpredictable, and one night, 3 or 4 years ago she got drunk during my time with my children, fell asleep in my daughters bed, used foul language when I asked her to leave... And sat on the floor like a child and refused to go home.... I picked her up, put her.on the grass outside and said goodnight.
I never raised a hand against this woman... And now I have the police calling me for an interview... Which I'm happy to give.
My children's friends parents have read this thread.... And I've had many phone calls ... Mostly down to you spreading lies, and thinking it's ok to write personal stuff about people you don't even know..
I don't expect an apology... I doubt if your the kind of person who knows what one is... But realize what you can do to someone's life with your mindless posting..

You're still a wife beater though.
Citera
2018-10-23, 20:13
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Nu är inte tråden överöst med uthängningar till höger och vänster.
Sen tror jag inte alls att det kommer bli det heller även om GA släpps eftersom tråden inte är ny.

Vi famlar förvisso fortfarande en del i blindo men det har redan kommit fram mer nu på ett dygn än vi visste innan.

Ju mer info som kommer fram desto mindre skäl för missuppfattningar och feltolkningar.

Jag tackar både dig och Majorskan för mycket intressant info och hoppas ni och fler med er med insyn hjälper till med det ni kan. Tack 🙏🏻

Naturligtvis hoppas jag att vi alla som har info kan bidra med det vi har för att kunna få en lösning på denna tragedi.. Jag har redan mer eller mindre outat mig själv ofrivilligt genom denna tråd. Fått flera kommentarer via facebook kring mitt nick.

Men jag skiter i det då vi måste gå till botten med detta på alla sätt som det bara går.
Citera
2018-10-23, 20:25
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Citat:
Perfekt tack 🙏🏻
Läste här nu precis att hon som jag tydde det, börjat skjuta i sig.
Då har man gått rätt långt och det är inte längre bara tal om att hon kanske har varit otrevlig och fått stryk på fyllan.
Skulder till fel människor m.m., man kan bli mördad för ingenting.
Det räcker att någon får för sig att hon har blåst dem även om hon inte gjort det, så kan det vara kört.
(Min sons far var narkoman och han levde på lånad tid de åren han fick leva)
Telefonen kan ge mer svar än bara sista plats, telefonlistor, filmer, kort allt sånt som man inte kan få fram av bara sim-kortet.
Ja, tyvärr är det ju en helt annan värld när man börjar skjuta i sig även jämfört med ett omfattande alkoholmissbruk. Det är många fula fiskar som rör sig i de vattnen, samtidigt som man får allt sämre koll både på sig själv och andra. (Off topic: jag beklagar att du har fått se det på så nära håll)

Exakt, en telefon kan ge enormt mycket, så låt oss hoppas att de har eller kommer att hitta den. Även om de inte hittar den, finns det en chans att man kan spåra var den har befunnit sig genom loggar på t.ex. hennes Google-konto, förutsatt att hon hade ett och inte hade avaktiverat det i inställningarna, förstås.
Citera
2018-10-23, 20:31
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Naturligtvis hoppas jag att vi alla som har info kan bidra med det vi har för att kunna få en lösning på denna tragedi.. Jag har redan mer eller mindre outat mig själv ofrivilligt genom denna tråd. Fått flera kommentarer via facebook kring mitt nick.

Men jag skiter i det då vi måste gå till botten med detta på alla sätt som det bara går.

Jag beklagar att folk skriver till dig men du gör helt rätt.
Hade det varit min vän hade jag vänt ut och in på mig själv med allt jag visste. Allt!
Minsta lilla fel beslut den människan hade tagit eftersom det viktigaste hade varit att få tag på svinet som mördat.

Tess är död, hon lider inte för något längre.
Sen så kan jag förstå att det inte känns bra för familj eller någon som kanske tappar ansiktet på grund av hela sanningen, men de å andra sidan har ett val att inte läsa här.
Citera
2018-10-23, 20:40
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Jag beklagar att folk skriver till dig men du gör helt rätt.
Hade det varit min vän hade jag vänt ut och in på mig själv med allt jag visste. Allt!
Minsta lilla fel beslut den människan hade tagit eftersom det viktigaste hade varit att få tag på svinet som mördat.

Tess är död, hon lider inte för något längre.
Sen så kan jag förstå att det inte känns bra för familj eller någon som kanske tappar ansiktet på grund av hela sanningen, men de å andra sidan har ett val att inte läsa här.

Självklart. Jag funderade länge om jag skulle ge mig djupare in i denna tråd för att jag visste att jag förmodligen skulle bli outad. Men jag la det åt sidan då jag anser att Tess förtjänade så mycket mer än att mitt nick skulle komma ut trots hennes fel och brister. Det första är sekundärt i det här fallet.
Citera
2018-10-23, 20:44
Medlem
Citat:
En kille hon var vän med. Jag känner till honom. Har läst konversationen. Kommer inte lägga ut den.

Är det han jag frågade dig om för länge sedan
VLA A?
Citera
2018-10-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Är det han jag frågade dig om för länge sedan
VLA A?

Ja, så kolla hans FB den ligger ute offentligt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in