Citat:
Ursprungligen postat av
Lee-S
Hello Majorskan52..., it's Lee here, the person you accused of being the killer of Tess.
For your information, the last time I saw Tess was in Jakobsburg centrum , one or 2 days before me and my 2 children flew out of Bromma airport to England .... We hugged and kissed on the cheek...
Anyone who genuinely knew Tess knows she was a volatile person... In drink she was unpredictable, and one night, 3 or 4 years ago she got drunk during my time with my children, fell asleep in my daughters bed, used foul language when I asked her to leave... And sat on the floor like a child and refused to go home.... I picked her up, put her.on the grass outside and said goodnight.
I never raised a hand against this woman... And now I have the police calling me for an interview... Which I'm happy to give.
My children's friends parents have read this thread.... And I've had many phone calls ... Mostly down to you spreading lies, and thinking it's ok to write personal stuff about people you don't even know..
I don't expect an apology... I doubt if your the kind of person who knows what one is... But realize what you can do to someone's life with your mindless posting..
Jag gjorde som alla andra här, och spånade kring de vi visste att hon haft kontakt med, och då hon berättade för mig om när du kastade ut henne den natten hon somnade i ditt barns säng, så vet nog du också att jag vet en hel del om er relation. Så nej, jag tänker inte be om ursäkt. Jag, precis som alla andra, ville få fram information som kunde leda till att hon hittades.
Det du gjorde mot henne under er tid var helt förkastligt, och jag såg blåmärkena på hennes arm t ex efter att hon slets ut i hår och arm av dig.
Det jag delade om dig hade du lagt upp offentligt på Facebook. Det får du fundera på själv varför du gjort.
Jag kommer inte svara dig mer, men jag hoppas att du får stöd i detta och i ditt mående generellt.
Inte heller tänker jag ta åt mig i den typiska spegling som misshandlande män gör. Det var DITT beteende mot henne som gjorde att DU nämndes här i tråden. Inte pga något annat.