Citat:
DikT Det vore onekligen intressant att få reda på historien bakom det.
Spontant känns det lite märkligt om de som ligger bakom denna superhemliga världsomspännande konspiration märker sina bilar medvetet med Davidsstjärnan...
Kan ju superenkelt sättas dit av någon som vill uppnå precis det som du triggar på.
Eller så kan det finnas hundra andra förklaringar. En bild som skymtar förbi på en video - i sig - är intressant men kan inte tillmätas något bevisvärde utan att man vet historien bakom. Borde vara självklart.
Det var ju en liknande händelse med ISIS,
USA hade kritiserat Japan för att ISIS bara körde Toyota Hilux och det dök upp foton på firmabilar typ,
James Tree Cutting Ohio och liknande, det blev rätt mycket diskussion men jag tror det dog ned iom. att USA erkände att man hade beväpnat moderata rebeller som sen antingen blev ISIS eller gav sina vapen, och bilar, till ISIS.
När det gäller davidsstjärnan, visst är en lastbil märkt med det, alla lastbilar och bussar har någon märkning, tom. en ambulans. Tror det blir svårt att länka den stora Judiska konspirationen till detta.
Dock bra film, ser inte helt oorganiserat ut och jag hänvisar till mitt tidigare inlägg