2018-09-27, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
RR åker ut pga FISA declass, inte innan. Man försöker få Trump att avskeda RR innan FISA declass, men det behövs inte FISA avslöjar allt, och RR får gå. Ingen brådska, först Kavanaugh. Republikanerna vill behålla fokus på utnämningen, och varför då, kan man undra. Vad kommer i ljuset idag som Trump vill att folket ska se?

Och hur passar det då in att Trump ändrade sig till internal review istället för declas + att ett helt gäng sidor inte blev avhemligade.

Man kan ju tycka att den cool vägen framåt hade varit - declas av HELA FISA dokumentet.
Citera
2018-09-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och om den inte leder till att han åker?

Jag tror nog man behöver stanna upp och ställa dig frågan "tänk om jag har fel" för vad händer om det visar sig att Trump eller Kavanaugh faktiskt är skyldig(a) för vad de anklagas för?

Det är därför jag personligen håller en så hård linje med att man bör säga något bestämt fören DN utredning är klar.

Jag är åtminstone villig att vara öppen för att Trump är oskyldig, kan Q följarna vara lika öppna för att han kan vara skyldig?

Absolut inte våran MAESTRO är oskyldig till 100%.
Trust session Trust humer mm.
Trey Gowdy kliver in snart oxo !

MAGA POTUS !

Israel for last .
Citera
2018-09-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Och hur passar det då in att Trump ändrade sig till internal review istället för declas + att ett helt gäng sidor inte blev avhemligade.

Man kan ju tycka att den cool vägen framåt hade varit - declas av HELA FISA dokumentet.

Pga att det står i papperen att nån/några tänkt ta livet av Potus, kommer det fram innan de sitter bakom lås och bom, kan dom ju råka illa ut om nån patriot tänker ta hand om problemet ?
Citera
2018-09-27, 13:03
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Rörande FISA declass så kommer med störst sannolikhet hela att offentliggöras, förrutom Nat Sec om det nu finns där.

Det var ju en PR-kupp av Trump att hävda att han ville ha x sidor offentliggjorda så vänstern började skrika om att han döljer något i de andra sidorna han inte nämnde, således så offentliggörs allt!

Likadant med hur vänstern nu älskar och "har alltid älskat" Jeff Sessions, i bakgrunden jobbar Sessions på att åtala och fängsla Deep State medans det offentligheten ser är Trump som går lös på Sessions i sina tweets, Trump och de flesta med IQ över 100 förstår att oavsett vad Trump säger eller gör så kommer vänstern hata honom, så varför inte använda deras hat till något produktivt, t ex att få de att vilja ha hela FISA offentliggjort eller få Jeff Sessions älskad av sin fiende?

"They really are stupid".
Citera
2018-09-27, 13:06
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Man kan ju undra varför det tog så många år för alla av Bill Cospys offer att kliva fram?

Sedan så har tydligen ett fjärde potentiellt offer klivit fram nu, om det hela vore falskt så skulle vita huset låta FBI undersöka det hela, det borde inte dra ut på det allt för mycket med tanke på att man bara behöver undersöka det som har presenterats.

Sant det du skriver, ska vi vänta i 2 år till som med Russia Collusion? Vad hände med det förresten? Alla var ju tvärsäkra att Trump skulle åka dit?

Imorgon röstas Kavanaugh in, och det finns inget vänstern kan göra åt det, förrutom att JFKa han eller någon annan.
Citera
2018-09-27, 13:18
Medlem
Fittahoras avatar
Det enda som verkar aktuellt för stunden är allt skvaller om påstådda sexuella händerlser som sedan länge är preskiberade. För mig är det lika intressant som att läsa Hänt Extra eller någon annan intelligensförstörande skvallerblaska.

Jag finner en det mer givande att provocera trådens alla troll.

En post på Voat ställde frågan vad Trump ville åstadkomma med sin Fake News Award. Nu tänker jag inte fokusera på eventuella anledningar till listorna, utan journalisterna som blev "prisade":

1. Paul Krugman
2. Brian Ross
3. Jermey Herb
4. Zeke Miller
5. David Weigel
6. Veronica Rocha
7. Thomas Frank
8. Chris Riotta
9. Eric Lichblau
10. Lisa Friedman

Kunde lika gärna vara en lista över årets judar.

Vilka på listan tror du är judar?

Svar nedan:

Vad är sannolikheten att så många på listan är judar? En frågeställning som ledde till en liten uträkning på /qresearch/. Rätta mig gärna om jag har räknat fel:
Citera
2018-09-27, 15:08
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Det enda som verkar aktuellt för stunden är allt skvaller om påstådda sexuella händerlser som sedan länge är preskiberade. För mig är det lika intressant som att läsa Hänt Extra eller någon annan intelligensförstörande skvallerblaska.

Jag finner en det mer givande att provocera trådens alla troll.

En post på Voat ställde frågan vad Trump ville åstadkomma med sin Fake News Award. Nu tänker jag inte fokusera på eventuella anledningar till listorna, utan journalisterna som blev "prisade":

1. Paul Krugman
2. Brian Ross
3. Jermey Herb
4. Zeke Miller
5. David Weigel
6. Veronica Rocha
7. Thomas Frank
8. Chris Riotta
9. Eric Lichblau
10. Lisa Friedman

Kunde lika gärna vara en lista över årets judar.

Vilka på listan tror du är judar?

Svar nedan:

Vad är sannolikheten att så många på listan är judar? En frågeställning som ledde till en liten uträkning på /qresearch/. Rätta mig gärna om jag har räknat fel:
Det är iaf bra att ni är så öppna om judehatet i Q-rörelsen. Kan ju iaf få en del att vakna upp och förstå att det är något sjukt med Q.
Citera
2018-09-27, 15:43
Medlem
Vad tror tråden om Sealed Indictments?

Det har ju diskuterats en del om att det är ett vanligt år ungefär.
Jag blir då lite nyfiken på hur länge en selaed indictment brukar ligga innan den öppnas?
Nu är det väl 51 000 stycken som ligger och väntar på att sprättas upp

Och om det är the great Q purge, när skall dom små kuverten sprättas egentligen?
Citera
2018-09-27, 17:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Nu är dom igång med arresteringarna!
(Fast kanske inte som det var tänkt...)

A YouTuber who racked up hundreds of thousands of views pushing extreme conspiracy theories like QAnon, Pizzagate, and Flat Eartherism was arrested last week for allegedly threatening to massacre YouTube employees.

https://www.thedailybeast.com/qanon-fan-arrested-for-threatening-massacre-at-youtube-headquarters?utm_source=fark&utm_medium=website&ut m_content=link&ICID=ref_fark
Citera
2018-09-27, 19:14
Medlem
Pussykings avatar
Citat:

Q har hela tiden pratat om 20 sidor. Tidigare i tråden citerades ett par Q inlägg som speciferade exakt vilka sidor det rör sig om. Stämmer det, vilket vi lär få se snart, är det ett definitivt Q proof.
Citera
2018-09-27, 20:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Q har hela tiden pratat om 20 sidor. Tidigare i tråden citerades ett par Q inlägg som speciferade exakt vilka sidor det rör sig om. Stämmer det, vilket vi lär få se snart, är det ett definitivt Q proof.

Menar du att Q sa det, med specificerade sidor, innan Trump gjorde det? Eller blandar du ihop Trump och Q?
(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Citera
2018-09-27, 20:29
Medlem
BushwickBills avatar
"Never bet against Trump"

Kavanaughläckan där DJT tydligen sagt till WH-anställda att han börjar vackla är klassisk Trump-taktik, endera kör an en Sun Tzu och visar sig svag eller så blåser han ut några läckor. Själv skulle jag bli mycket förvånad om inte Kavanaugh tar plats i högsta domstolen. Vi lär inte få reda på Rod Rosensteins eller FISA-declas öde innan Kavanugh får sin dom, men jag sätter hela min FB-heder på att både RR avgår och FISA-declas. Ska Kavanaugh vara med i nästa "säsong" måste han väljas in innan Måndag, är väl confirmation imorgon på morgonen Amerikansk tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in