2018-10-20, 21:30
Medlem
herrtrattkantarells avatar
https://www.expressen.se/gt/vardfamiljen-sop-hela-tiden/

Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Nu är det min tur att vara lat, källa?

/P
Citera
2018-10-20, 21:46
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Ja, man förundras av mänsklighetens krumbukningar när det gäller sanning och vad som verkligen har hänt 🤔
Men, för mig, personligen är det helt sjukt att GS fick gå sååå långt innan hon, BO,regerade och agerade... Agerade gjorde hon tydligen IOM bandinspelning ...
Googlade och hittade några artiklar om att hon tydligen gillar att få skadestånd. Redan son 15-åring på språkresa.
Förstår din synpunkt, men vi vet inte hennes version Gick det så långt?
Citera
2018-10-20, 22:30
Medlem
CashMan-s avatar
Hade det ett förhållande bakom fru ? Han kanske gjorde slut

End

Hon blev lack...
Citera
2018-10-20, 23:26
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtrattkantarell
https://www.expressen.se/gt/vardfamiljen-sop-hela-tiden/

Oj! Om det är rätt BO så kan man kalla detta för en rejäl backfire.

/P
Citera
2018-10-20, 23:41
Medlem
Nån som vet vem?
Citera
2018-10-20, 23:47
Medlem
JustZlatans avatar
GS var med i Radiosporten idag och kommenterade live fotboll. Mycket tveksam till att det är han.
Citera
2018-10-20, 23:51
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
GS var med i Radiosporten idag och kommenterade live fotboll. Mycket tveksam till att det är han.
Det är GS som är GM. Om han var med i Radiosporten idag så var det en mycket tidigare inspelning innan förra fredagen.
Citera
2018-10-20, 23:52
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:

Antar att du inte läst mycket av tråden. Det är inte DEN GS, utan den GS boendes i STHLM, gift med matkändisen MA.
Citera
2018-10-21, 00:26
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Den som är misstänkt i detta fall har inget berg i efternamnet. Misstänkte är Gl*nn Schill*r. Skulle bli ytterst förvånad om du hört honom live på radio idag.
Citera
2018-10-21, 03:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag har en fundering kring scenario: Ponera nu att det hela i grunden var så att tanken var att man skulle ha trekant med tjejen, vilket man kan ana utifrån det han säger i förhöret.
Säg så här att gubben med frun ligger med varandra i vardagsrummet och så pratar de om att han ska kolla om tjejen är vaken när han ändå ska på toa. Han går och "gör sin sak" med tjejen men hon vill inte gå in till frun utan det hela avslutas.
Frun blir sur för hon får inte vara med på trekanten, vi läser ju lite om den bitterheten i artikeln bla.

Min fundering blir då, utifrån scenariot att frun också ville ha sex med tjejen underförstått, dvs att de hade gemensamt tagit beslut om att ha trekant med tjejen, frun kanske låg i vardagsrummet naken och väntade på att gubben och tjejen skulle komma in till henne:
Vad skulle hända om ett sådant scenario framkom i rättegången?
Blir frun då också medåtalad som typ medhjälpare/pådrivande till situationen och en ny rättegång måste göras?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-10-21 kl. 03:46.
Citera
2018-10-21, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Ber om ursäkt om jag var otydlig, min beskrivning gäller fulla restriktioner, hur vet vi vilka restriktioner som gäller GS I nuläget?

/Provokatör

Det vet vi inte. Antar att man kan ringa häktet och fråga. Fulla restriktioner ges ytterst sällan. Min gissning är att GS får se på tv och lyssna på radio. Eventuellt ta emot besök om de är bevakade. Brev lär han också få skriva/ta emot om de först granskas av åklagaren. Dock min gissning bara.
Citera
2018-10-21, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag har en fundering kring scenario: Ponera nu att det hela i grunden var så att tanken var att man skulle ha trekant med tjejen, vilket man kan ana utifrån det han säger i förhöret.
Säg så här att gubben med frun ligger med varandra i vardagsrummet och så pratar de om att han ska kolla om tjejen är vaken när han ändå ska på toa. Han går och "gör sin sak" med tjejen men hon vill inte gå in till frun utan det hela avslutas.
Frun blir sur för hon får inte vara med på trekanten, vi läser ju lite om den bitterheten i artikeln bla.

Min fundering blir då, utifrån scenariot att frun också ville ha sex med tjejen underförstått, dvs att de hade gemensamt tagit beslut om att ha trekant med tjejen, frun kanske låg i vardagsrummet naken och väntade på att gubben och tjejen skulle komma in till henne:
Vad skulle hända om ett sådant scenario framkom i rättegången?
Blir frun då också medåtalad som typ medhjälpare/pådrivande till situationen och en ny rättegång måste göras?

Vilken artikel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in