2018-10-19, 21:22
Medlem
Vad skulle inspelningen av "våldtäkten" användas till? BO verkar ju ha varit mer fokuserad på att dokumentera än att avbryta hånglet. Lite märklig prio kan man tycka.

Inte lika märklig om avsikten var att skada MA:s och GS:s relation genom att tex kunna visa MA vilket svin hon lever tillsammans med. I så fall gick den planen om intet när det visade sig att MA var helt införstådd med och kanske rentav anstiftare till det som skedde. När det stod klart gick kanske säkringen för BO som kände sig sviken av allt och alla och det fick bli en polisanmälan istället.

Det kan vara på lite andra sätt också med motiven för dokumentationen.

Men det minst troliga är att inspelningen ursprungligen gjordes för att dokumentera våldtäkt. Syftet var nog ett annat.
Citera
2018-10-19, 21:25
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Jag förstör för de som stödjer en potentiell våldtäktsman. Det är det enda.

Tror att det är viktigt att man ser alla pusselbitar nyanserat i denna tråd samt även själva häktningsframställan.

Personligen så hatar jag våldtäktsmän och hade gärna sett dödsstraff på våldtäkt. Men i detta fall så tycker jag det finns mängder av frågetecken.

Dels BO historia. GM berättelse, Fruns försvar, att Glenn och frugan har sex med andra tror jag alla kan se.
Som jag sagt tidigare så tror jag sexuell handling har skett. Men att det skulle vara våldtäkt med frugan rummet bredvid, själva akten och alla frågor om att gå in till frugan och sedan gå ut och röka gör mig väldigt förvånad.

Men bevisar det att Glenn begått en ren våldtäkt så tycker jag han ska dö. Men så här långt vad som kommit fram så tycker jag det inte talar för BO fördel trots bevis om jag ska vara ärlig.
Citera
2018-10-19, 21:28
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Pengar. Dom levde ett lyxliv enligt uppgift och GS är mångmiljonär med lyxig våning i Sverige och villa utomlands bland annat. Hon kan mycket väl blivit avundsjuk på det och blivit sugen på att rasera deras drömliv. GS kanske skröt under middagen.
Låter det rimligt? 🤔
Hon kommer till Stockholm på MA:s bekostnad för att jobba på hennes kafé, GS skryter under middagen så BO tänker nu skall jag fan i mej rasera allt för GS och MA och hon själv blir utan jobb.
Tänk efter låter der verkligen rimligt?
För mig är det en gåta att nån ens tänker tanken om komplott eller avundsjuka från BO.
Jag vet inte vad som är sant eller motiv men avundsjuka låter helt orimligt.
Citera
2018-10-19, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Tror att det är viktigt att man ser alla pusselbitar nyanserat i denna tråd samt även själva häktningsframställan.

Personligen så hatar jag våldtäktsmän och hade gärna sett dödsstraff på våldtäkt. Men i detta fall så tycker jag det finns mängder av frågetecken.

Dels BO historia. GM berättelse, Fruns försvar, att Glenn och frugan har sex med andra tror jag alla kan se.
Som jag sagt tidigare så tror jag sexuell handling har skett. Men att det skulle vara våldtäkt med frugan rummet bredvid, själva akten och alla frågor om att gå in till frugan och sedan gå ut och röka gör mig väldigt förvånad.

Men bevisar det att Glenn begått en ren våldtäkt så tycker jag han ska dö. Men så här långt vad som kommit fram så tycker jag det inte talar för BO fördel trots bevis om jag ska vara ärlig.

Då har du misstolkat tror jag. Det räcker med att någon flyr från chefens lgh mitt i natten och en polisanmälan upprättas som gör att något allvarligt har hänt. Att någon har gått över alla gränser. Att någon som har kränkt någon..o det grövsta. Sedan får vi se vart detta landar..och vilken brottsrubricering det blir. Tur att hon spelade in våldtäkten så att det inte finns några tvivel.
Citera
2018-10-19, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pakingborr
Vad skulle inspelningen av "våldtäkten" användas till? BO verkar ju ha varit mer fokuserad på att dokumentera än att avbryta hånglet. Lite märklig prio kan man tycka.

Inte lika märklig om avsikten var att skada MA:s och GS:s relation genom att tex kunna visa MA vilket svin hon lever tillsammans med. I så fall gick den planen om intet när det visade sig att MA var helt införstådd med och kanske rentav anstiftare till det som skedde. När det stod klart gick kanske säkringen för BO som kände sig sviken av allt och alla och det fick bli en polisanmälan istället.

Det kan vara på lite andra sätt också med motiven för dokumentationen.

Men det minst troliga är att inspelningen ursprungligen gjordes för att dokumentera våldtäkt. Syftet var nog ett annat.

Fantastiskt tankesätt! När vi nu äntligen har en ljudinspelning av en trolig våldtäkt. Då skal detta också ifrågasättas. BO ville sätta dit det äckliga svinet så att han inte begår samma brott mot någon annan.
Citera
2018-10-19, 21:36
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Uppenbart så har hon låtit honom slicka och gjort en massa saker utan att väckt frugan. Jag förstår inte din poäng att hela tiden göra BO till vacker ,snygg oskyldig etc.
Du är mer fixerad på BO gloria samtidigt som du äcklar dig över Glenn och spottar ur dig diverse saker om honom. Samtidigt ger du sken att du känner BO och hennes fd pojkvänner.

Det känns som du har en egen vinning av att svartmåla detta fall För du förstör verkligen denna tråd.

Varför skulle inte den här mannen vara skyldig? Är det bara blattar som våldtar?
Citera
2018-10-19, 21:40
Medlem
OweGbgs avatar
Ingen vet vad inspelningen visar.
Det kanske inte ens är själva akten som spelats in det kan kanske vara samtalet på balkongen när dom röker och han kanske säger saker som typ är nån form av ursäkt, erkännande eller liknande.
Bara en liten teori.
Citera
2018-10-19, 21:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Fantastiskt tankesätt! När vi nu äntligen har en ljudinspelning av en trolig våldtäkt. Då skal detta också ifrågasättas. BO ville sätta dit det äckliga svinet så att han inte begår samma brott mot någon annan.
Aha, är det bara en trolig våldtäkt nu?
Du som är expert på sannolikhetslära (aka de fyra räknesätten på mellanstadienivå) kan väl delge oss dina senaste uträkningar?

Eller kan du möjligen ge utredningen lite mer tid innan du nedlåter dig till att spy ur dig invektiv, vad är sannolikheten för det?
Citera
2018-10-19, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Aha, är det bara en trolig våldtäkt nu?
Du som är expert på sannolikhetslära (aka de fyra räknesätten på mellanstadienivå) kan väl delge oss dina senaste uträkningar?

Eller kan du möjligen ge utredningen lite mer tid innan du nedlåter dig till att spy ur dig invektiv, vad är sannolikheten för det?

Sannolikheten är fortfarande 95 % att han är en våldtäktsman.

Att någon springer ut från chefens lgh och polisanmäler en våldtäkt direkt är sannolikheten 95 av 100 våldtäktsmän. Ett osannolikt scenario ..om det verkligen inte hänt något vidrigt.
Citera
2018-10-19, 21:55
Medlem
Citat:
Sannolikheten är fortfarande 95 % att han är en våldtäktsman.

Att någon springer ut från chefens lgh och polisanmäler en våldtäkt direkt är sannolikheten 95 av 100 våldtäktsmän. Ett osannolikt scenario ..om det verkligen inte hänt något vidrigt.

Hur kommer du fram till att det är 95% och inte 94% eller 96%? Får jag höra professorn!
Citera
2018-10-19, 22:05
Medlem
zurfarns avatar
Den s.k. "inspelningen" kanske innebär att man hör ljud av rörelser av ett täcke eller lakan. Hold your horses, mina vänner.

Vem vet vad som sas. Ingen i den här församlingen. GS skildring i första förhöret är anmärkningsvärt. Dels för att det är så ingående. Dels därför att ingen (oss veterligen) har pressat honom att uttrycka sig så.

Han kläcker ur sig. I sin iver att verka normal. Han kanske är "normal". Normalt kåt. Han gör ett dåligt beslut. Alkohol, ladd...vi vet inte?

Tjejen, om det nu är hon, har en historia. Och den har varken varken G eller M.

Do the math!
Citera
2018-10-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Vem kommer du att skuldbelägga om det visar sig att BOs blodanalys visar att
hon har narkotika i kroppen?

Blir det samma "neverending story" att det är GS som tvingat i henne det på samma sätt
som du insinuerar ang vinintaget?

Enligt vad du skrivit tidigare så var JBs (om det nu är hon som är BO) fällande narkotika domar
samt mutförsök inget som var det minsta allvarligt.

Däremot enligt dig så var det väldigt allvarliga saker ang. en spelarövergång där pengar hamnat
på MGMs bankkonto och sen påstår du att GS varit i slagsmål i Spanien.
Är några av dom två ovanstående händelserna något som GS har fällts för av domstol?

Oavsett hur mycket du Gapar och Orerar över att JB är oskyldig sedan tidigare
så kvarstår fakta, nämligen att hon har brutit mot lagen tidigare.
Det är sådant som kommer att vägas in om/när det blir förhandling i tinget. Trovärdighet Bla.

Har du något belägg för att GS har blivit dömd för något olagligt någonsin?

Så en kvinna som förr intagit kokain kan inte bli våldtagen enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in