2018-10-18, 22:45
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Att smutskasta ett BO är det lägsta man kan göra. En varm och klok kvinna. Framgångsrik.

Frilansande matskribent och matstylist.

En kvinna som tagit sig upp från botten när hon besegrade son anorexia 2012. Sedan sitter äckel här och smutskastar denna kvinna.

Fan nu föll jag dit ändå. Jag skulle ju inte svara dig, men here we go again..
Fakta är inte smutskastning. Ingen har hävdat att hon på något sätt får skylla sig själv, eller att hon är ansvarig för övergreppet hon har anmält. ÄR han skyldig spelar det ingen som helst roll hur hon har uppträtt, då är han ett svin som ska straffas oavsett vad hon drack under kvällen eller har gjort tidigare i sitt liv. Det håller alla med om.

Men det är väl inte konstigt att folk vill vända och vrida på alternativen när det finns så lite fakta att gå på. Då är det inte märkligt att inblandades handel och vandel förs fram i ljuset. Vi vet inte vad som har hänt, därför undersöks alla möjliga och omöjliga teorier.

Du är så stukad i huvudet att jag vill smutskasta dig ner från Ölandsbron.
Citera
2018-10-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Till Skillnad ifrån Dina Enfaldiga Lögner om det Mesta
så kommer här Fakta även om det är en slasktidnings reporter:

https://www.expressen.se/gt/masterkock-deltagare-falld-for-narkotikabrott/

Smutskastning, My Ass!

Även om detta då är sant, eftersom hon är dömd för det.
Så får du gärna förklara för mig hur det gör att GS handling är OK, får inte riktigt ihop det.
Citera
2018-10-18, 22:48
Bannlyst
Fascinerande att se att det finns personer som tror att en snygg, framgångsrik och vältränad 26-årig kvinna skall vara intresserad av chefens 58- årige, lönnfete och alkoholiserade man.
Dessutom ha frivilligt sex i rummet bredvid som kan äventyra hela hennes karriär.

Pinsamt att höra vissa juniorer med noll talang på konsekvensanalys och sannolikhetslära.
Citera
2018-10-18, 22:49
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Att smutskasta ett BO är det lägsta man kan göra. En varm och klok kvinna. Framgångsrik.

Frilansande matskribent och matstylist.

En kvinna som tagit sig upp från botten när hon besegrade son anorexia 2012. Sedan sitter äckel här och smutskastar denna kvinna.
Tror du missuppfattat det här med Flashback. Här analyserar vi och ingen kommer undan om man inte är vit som snö. Har man själv gett sig in i mediabranschen så blir man synad i sömmarna. Tror Virtanens mamma också tycker att gossen är det goaste som finns och ser honom som renlevnaden själv. Om man bara vill läsa det fina så finns det väl Instagram där dom skriver om sig själva.
Citera
2018-10-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Så får du gärna förklara för mig hur det gör att GS handling är OK, får inte riktigt ihop det.

Vilken handling. Kvinnan i fråga har lägre trovärdighet än GS.

JB är tidigare dömd och har gjort mutförsök. GS är ostraffad.
Citera
2018-10-18, 22:50
Medlem
Rompers avatar
Citat:
VAR har Jag Skrivit det?

I Vilket Inlägg?
Jag väntar med Popcorn
Citera
2018-10-18, 22:50
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Fascinerande att se att det finns personer som tror att en snygg, framgångsrik och vältränad 26-årig kvinna skall vara intresserad av chefens 58- årige, lönnfete och alkoholiserade man.
Dessutom ha frivilligt sex i rummet bredvid som kan äventyra hela hennes karriär.

Pinsamt att höra vissa juniorer med noll talang på konsekvensanalys och sannolikhetslära.
Underligare saker har hänt.
Citera
2018-10-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
VAR har Jag Skrivit det?

I Vilket Inlägg?
Jag väntar med Popcorn

Du skriver det inte rakt ut.
Jag tolkade ditt inlägg på så vis, om jag hade fel, ber jag om ursäkt.
Citera
2018-10-18, 22:53
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Vilken handling. Kvinnan i fråga har lägre trovärdighet än GS.

JB är tidigare dömd och har gjort mutförsök. GS är ostraffad.
har läst kokaindomen men mutförsöket vad handlade det om?
Citera
2018-10-18, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ilconte
Fan nu föll jag dit ändå. Jag skulle ju inte svara dig, men here we go again..
Fakta är inte smutskastning. Ingen har hävdat att hon på något sätt får skylla sig själv, eller att hon är ansvarig för övergreppet hon har anmält. ÄR han skyldig spelar det ingen som helst roll hur hon har uppträtt, då är han ett svin som ska straffas oavsett vad hon drack under kvällen eller har gjort tidigare i sitt liv. Det håller alla med om.

Men det är väl inte konstigt att folk vill vända och vrida på alternativen när det finns så lite fakta att gå på. Då är det inte märkligt att inblandades handel och vandel förs fram i ljuset. Vi vet inte vad som har hänt, därför undersöks alla möjliga och omöjliga teorier.

Du är så stukad i huvudet att jag vill smutskasta dig ner från Ölandsbron.

Att hon blev tagen i en kö intill en nattklubb en helg har inget med detta fallet att göra. Alla begår misstag. Ändå får hon högklassiga jobb så det anses nog inte så allvarligt. Folk tror att det skall ligga till lags för henne i denna rättegång.🤔 Vissa vill detta. Fast det funkar inte så. Man borde kräva att man skall ta del av det som framkommit. Ta del av åldern, beroendeställningar, alkoholförtäring.. slår man ihop detta får man en bra bild.
Citera
2018-10-18, 22:58
Medlem
Zoom008s avatar
Kan det vara så att offret besökte makarna för att inhandla lite kokain kanske. Det verkar som om paret saknar hämningar och Monica måste ha varit redo att ha sex tillsammans alla tre. Nåt lurt är det och det kan inte vara första gången heller. Dom har ju haft småflickor anställda tidigare och det vet man ju hur det är när det gäller maktmissbruk och utnyttjande av yngre folk.

Hur kunde denna Monica vara gift med en slusk i över 30 år utan att känna till hans ständiga sökande efter sexuella aktiviteter. En normal människa skulle ogilla sånt och skiljt sig men icke Monica. Sen låtsades hon som om hon inte visste men hon kanske varit medhjälpare och förövare i flertalet fall. I dom lugnaste vatten... Ingen trodde väl heller att fjanten Martin Timell skulle vara sån översittare och slusk heller. Mycket som är skumt och jag tror det blir så när drogerna tar över...
Citera
2018-10-18, 22:59
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Snyft vad hemskt, och oj vad ledsen jag blir din jävla jättebebis, stoppa in nappen, byt blöja och gå och lägg dig jävla fjant
Så brukar det låta när argumenten tar slut.

Läs igen:

"Så får du gärna förklara för mig hur det gör att GS handling är OK, får inte riktigt ihop det"
"Du skriver det inte rakt ut"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in