2018-10-16, 22:41
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Tex en av Monikas barns rum.

"Jag frågade om vi skulle gå in till XXXXXX men då sa hon nej." Låter inte som att det är ett rum. Varför byta ett rum mot ett annat?
Citera
2018-10-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
https://www.expressen.se/noje/monika-ahlberg-berattar-nu-sin-sanning-om-berggren/

Men i dag är Monika Ahlb*rg omgift med ungdomsvännen Glenn Sc*iller.

– Jag känner mig halv utan honom. Glenn gör mig lycklig. Vi tycker båda att vi bara får det bättre och bättre och då undrar vi hur mycket bättre kan man få det? Det räcker nu, haha, säger den 57-åriga kokboksförfattaren och kaféinnehavaren.

Tv-kocken och fotbollshjälten gifte sig på lördagen i Stockholm, inför familj och vänner.
https://www.expressen.se/noje/tv-profilen-har-gift-sig-med-fotbollshjalten/

– Det var verkligen som en saga, helt fantastiskt, säger Monika Ahlberg.

Stackars M.

Det är inte synd om M. Hon var med och söp ner BO vilket jag hoppas hon åker dit på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Han sa att han fingra henne väl? Nekat var?

Han har medgett att han har använt fingrar och tunga, det är korrekt
Flickan har anmält honom för våldtäkt, och undersökningen kommer ju då visa om det skett vaginal penetration, med penis eller inte.
Om den visar att så skett så ljuger GS och då är han körd.
Citera
Medlem
Alikabadidis avatar
Var framkommer det att BO är under 18? Har ej sett någonting om detta, är väl kanske blind.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Vad menar du nekat var? Han nekar ju till alla brottsmisstankar
Citera
Medlem
ilcontes avatar
Ingen aning om han är oskyldig eller inte, något fishy har ju uppenbarligen hänt, men vad det får framtiden utvisa.

Men om vi ponerar att han faktiskt är skyldig och ljuger i sitt förhör är det då inte väldigt märkligt att han medger att han fingrar och slickar henne? Det torde vara mycket svårt att få fram bevis för att han har fingrat henne (om det nu inte framgår av inspelningen ofc). Saliv kan möjligen säkras vid en medicinsk undersökning, men det är inte 100% givet att det finns tillräckligt med bevis för det heller.

Antingen är han iskall och räknar med att det finns bevis var på han drar en trovärdig/sammanhängande förklaring redan i det första förhöret och hoppas på att det håller. Eller så anser han sig vara fullständigt oskyldig och lägger alla korten på bordet direkt. Han vet att han kommer att få skit men räknar med att inte bli dömd helt enkelt.

Det naturliga beteendet om han är skyldig (enligt en simpel lekman) borde väl vara att antingen blåneka, vägra svara eller ljuga så lite som möjligt genom att hävda att han befann sig i rummet, att han raggade på henne men gick efter som att hon inte ville. På så sätt kan han ju vänta ut bevisningen på ett helt annat sätt. För som någon annan påpekade så ställdes det inte särskilt svåra eller pressande frågor i det inledande förhöret men Glenn väljer att pladdra på.

Jag säger inte att han är oskyldig men jag tycker att han beter sig märkligt i så fall. Varför erkänna en sexuell handling som bli mycket svår att bevisa redan i förhör ett?
Citera
2018-10-16, 22:43
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Kollar man i GS vänlista på FB så ser man att GS är med i kändiseliten. 3000 vänner, massor av kända ansikten. Ofattbart att en person med en sådan bakgrund kan göra något sådant här. Det är något fel i skallen.
Om det nu är så ja. Vi vet ingenting 100% än vem som pratar sanning.
Citera
2018-10-16, 22:44
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Vet vi överhuvudtaget om flickans telefon är beslagtagen av Polis/ÅKL?
Det vi vet med säkerhet är att GS Telefon och Morgonrock är under beslag.

På fråga ett svarar vi NEJ

På fråga (påstående) två svarar vi JA

/Provokatör
Citera
2018-10-16, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Han har medgett att han har använt fingrar och tunga, det är korrekt
Flickan har anmält honom för våldtäkt, och undersökningen kommer ju då visa om det skett vaginal penetration, med penis eller inte.
Om den visar att så skett så ljuger GS och då är han körd.

OM den visar att bara finger har varit med i leken då? Om kör på din logik så talar han sanning. Om hans version isf är sanning så går han fri och hon blir dömd för falskt anklagat nån.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Vad menar du nekat var? Han nekar ju till alla brottsmisstankar

Han nekar till brott.
Han nekar inte till att dom har haft umgänge i form av kyssar, smek och att han använt fingrar och tunga mellan hennes ben
Citera
Medlem
-nickname-s avatar
Citat:

Han sa att han slickat röv. Förundersökningen.
Citera
2018-10-16, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alikabadidi
Var framkommer det att BO är under 18? Har ej sett någonting om detta, är väl kanske blind.

Häktningspremomorian
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in