2018-10-01, 16:06
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Ungar som har astma eller diabetes och behöver sin medicin vid den mest olägliga tidpunkten.

Diabetiker som alltid behöver MER insulin, även i situationer när det borde vara hypoglykemi inte hyperglykemi (ie för lågt blodspcker, inte för högt).

Default är liksom "diabetiker mår kasst/tuppar av" måste ge dom mer insulin!
När det lika gärna kan vara att dom fått för mycke insulin eller har ätit för lite så dom behöver nånting sött för att få upp blodsockret snabbt, och sen äta mat ordentligt.
Citera
2018-10-06, 18:18
Avslutad
Tänkte på det nu när jag tog en dusch. Hur personer i filmer ställer sig i duschen och börjar duscha direkt . Strålen och temperaturen är tydligen helt perfekt varje gång.
Citera
2018-10-18, 21:51
Medlem
Adelaides avatar
Att fönster går sönder så sjukt enkelt. Och när någon slår sönder ett fönster med knytnävarna så får han inga sår på händerna.
Citera
2018-10-19, 00:14
Medlem
Bordellmoderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Att fönster går sönder så sjukt enkelt. Och när någon slår sönder ett fönster med knytnävarna så får han inga sår på händerna.
De använder speciella fönster i filmer så att folk inte dör.
Citera
2018-10-19, 00:17
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Tänkte på det nu när jag tog en dusch. Hur personer i filmer ställer sig i duschen och börjar duscha direkt . Strålen och temperaturen är tydligen helt perfekt varje gång.

Det är så i Hollywood, allt är helt enkelt bättre där!
Citera
2018-10-19, 01:09
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellmodern

Det tror jag vem som helst vet. Men i verkligheten används inga "speciella fönster" vilket gör dessa scener mindre verklighetstrogna.
Citera
2018-10-19, 09:59
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide

Brukar de inte vanligtvis slå sönder fönster med armbågen? Som jag gjorde när jag var liten när jag inte fick någon efterrätt för jag inte hade ätit upp min mat......
Citera
2018-10-19, 10:03
Medlem
Merwinnas avatar
Jag retar mig på att folk i Hollywoodfilmer - även t.ex. ensamma mammor - så ofta bor i stora, fina stadsvåningar eller vackra villor. Men man får aldrig någon förklaring till hur de kan ha råd med dem.
Citera
2018-10-20, 13:52
Medlem
PsychoChillers avatar
När det är ett djur inblandat som man aldrig får se matas. Ge ditt djur mat din jävla djurplågare är då allt jag kan fokusera på.
Citera
2018-10-20, 14:48
Medlem
hvita.nhegrers avatar
När det plötsligt börjar pumpas högljudd, jobbig popmusik i filmen, det är inget annat än störande i det sammanhanget...
Citera
2018-10-20, 14:51
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellmodern
Nähä?! Gör dom?
Citera
2018-10-20, 15:13
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Kommunism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem