2018-10-18, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Har du något som stöder din teori eller är det bara nåt du tror/tycker?

Ha ha....att hans berättelse låter som en efterhandskonstruktion.
Att han tar av sig morgonrocken innan han förgriper sig på henne, och säger i förhör att han endast ville använda fingrar och tunga
Att hans mobiltelefon och morgonrock är i beslag hos ÅKL
Att hon gick och lade sig fullt påklädd
Att advokat salmi säger att det finns inspelning, och att advokat anser att bevisläget är väldigt starkt
Att han häktades på den starkaste av misstankegrad och att ÅKL har/vill belägga honom med restriktioner

Bland annat.
Citera
2018-10-18, 08:42
Medlem
Citat:
Var hittar du att han säger att det inte hänt tidigare?

Det står i förhöret som är postat på denna tråd.
Citera
2018-10-18, 08:46
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Ha ha....att hans berättelse låter som en efterhandskonstruktion.
Att han tar av sig morgonrocken innan han förgriper sig på henne, och säger i förhör att han endast ville använda fingrar och tunga
Att hans mobiltelefon och morgonrock är i beslag hos ÅKL
Att hon gick och lade sig fullt påklädd
Att advokat salmi säger att det finns inspelning, och att advokat anser att bevisläget är väldigt starkt
Att han häktades på den starkaste av misstankegrad och att ÅKL har/vill belägga honom med restriktioner

Bland annat.
Ja vi får väl se var det landar.
Själv är jag inte lika säker som du om vad som hänt och vad domstolar kommer att bedöma det.
Citera
2018-10-18, 08:50
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Stämmer verkligen detta? Då är det ytterligare en patetisk våldtäktsanklagelse.

Det är GS version av händelsen. Med allra största sannolikhet - ett stort påhitt.
Citera
2018-10-18, 08:50
Medlem
Citat:
Ja vi får väl se var det landar.
Själv är jag inte lika säker som du om vad som hänt och vad domstolar kommer att bedöma det.

Tror mycket kommer hänga på inspelningar, om det finns kommunikation på mobiler etc samt rättsmedicinska undersökningen som utfördes nästan omgående efter händelsen.
Citera
2018-10-18, 08:51
Medlem
Citat:
Ge dig nu! Det är ju faktiskt upphetsande all slicka ett rent anus. Dessutom tycker nog de flesta att det är skönt då just anus är en erogen zon.

Även om du tycks leva i en värld där stjärtslickning kanske är lika vanligt och vardagligt att diskutera som exempelvis bakning, träning eller andra mer vardagliga sysslor, vill jag nog påstå att inte många skulle likt Glenn gå ut och stort offentliggöra sitt stjärtslickande som nu gjorts. Och vilka tecken tyder på att stjärten var ren när man somnar i tjocktröja, trosor och byxor efter en vinkväll?

Även om Glenn Schiller blir frikänd så har han erkänt övningar mellan mun och stjärt. Alltid någon som lär tänka tanken när man ser hans nuna i pressen.
Citera
2018-10-18, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Det är GS version av händelsen. Med allra största sannolikhet - ett stort påhitt.

Korrekt.
Dessutom tror jag exakt NOLL procent på rökpausen som han hävdar inträffade.
Citera
2018-10-18, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Därför att slickande av stjärt i vårt samhälle i allmänhet framstår som lite äckligt. Om du inte förstår min andemening (vilket jag respekterar) betänk reaktioner och miner när folk trampar i hundbajs, nerbajsade blöjor, reaktioner på fisande människor mm.
Att då som halvkändis gå ut och erkänna att man slickar stjärt, kan lätt bli lite socialt skämmigt. Stjärt kanske ska slickas mer diskret om man vill undvika just den stämpeln.

Detta var ett helt nytt påstående för mig.
Nu säger jag inte att min uppfattning representerar Svenska folket i allmänhet, men personligen känner jag att det gör varken till eller från om det var det ena, andra eller båda.

Tycker nästan de verkat tvärtom under min uppväxt... alltså att det är lite prestige att få tillgång till tjejens nummer 2.
Citera
2018-10-18, 09:00
Medlem
Det kommer krävas någon form av teknisk bevisning i form av ljud- eller filminspelning och/eller ett vittne som sett/hört ett nej, sluta från BO, annars r det ord mot ord och då kommer GS aldrig dömas för någon våldtäkt!
Citera
2018-10-18, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Det kommer krävas någon form av teknisk bevisning i form av ljud- eller filminspelning och/eller ett vittne som sett/hört ett nej, sluta från BO, annars r det ord mot ord och då kommer GS aldrig dömas för någon våldtäkt!

Det finns ljudinspelning enligt advokat och ÅKL
Det finns TVÅ vittnen angivna i Häktningmaterialet.
Citera
2018-10-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Det finns ljudinspelning enligt advokat och ÅKL
Det finns TVÅ vittnen angivna i Häktningmaterialet.

Det har jag noterat, har följt tråden sen start. Men vi vet inte vad som sägs på inspelningen. Vitte blir du om du varit med sällskapet under tex middagen tidigare på kvällen eller vistats i lägenheten. Inte enbart om du sett själva händelsen, eller?
Citera
2018-10-18, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Det har jag noterat, har följt tråden sen start. Men vi vet inte vad som sägs på inspelningen. Vitte blir du om du varit med sällskapet under tex middagen tidigare på kvällen eller vistats i lägenheten. Inte enbart om du sett själva händelsen, eller?

Det är korrekt uppfattat.
Men om jag förstått det rätt och det har väl också framkommit så ska MA ha kommit in i rummet under själva akten och kommit på GS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in