2018-10-18, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är det klarlagt att Glenn Schiller erkänt att han slickat röv?

Då är det väl lite skämskudde även om han blir friad från anklagelserna om våldtäkt?

Blir han mer känd som rövslickarglenn än SM-vinnare då?😝

Snart 300.000 läsare i tråden.

...sedan började jag kyssa henne över brösten och ner över magen och ner över skötet och även bak i rumpan då hon lade sig lite på sidan. Jag smekte henne också över skötet och tog in ett finger också i skötet. Jag frågade hela tiden om det var skönt och det var det ju. Det kanske höll på ca 10-15 min och sedan gick vi ut och rökte tillsammans. Vi känner varandra så jag tycker att det är så konstigt att hon inte sa att hon inte ville.
Citera
2018-10-18, 08:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Hur kan man överhuvudtaget tro på hans utsaga?
Det är trams.
GS har lyckats hålla sig under radarn trots att han är 58 år och var relativt påpassad under 80-90 talet och även synts en del efter att fotbollskarriären tog slut.

Hon som anmälde är 26 år och har redan två narkotikadomar, har ljugit i förhör och försökt muta en kypare.

Var och en får tro på vem man vill men att välja att tro mer på GS är definitivt inte trams så skärp dig.
Citera
2018-10-18, 08:29
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är det klarlagt att Glenn Schiller erkänt att han slickat röv?

Då är det väl lite skämskudde även om han blir friad från anklagelserna om våldtäkt?

Blir han mer känd som rövslickarglenn än SM-vinnare då?😝

Snart 300.000 läsare i tråden.
Jo slickandet har han ju erkänt samt att han först hjälpt henne av med tröja, byxor och trosor.
Varför skulle han skämmas försatt han slickat hennes anus?
Citera
2018-10-18, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
GS har lyckats hålla sig under radarn trots att han är 58 år och var relativt påpassad under 80-90 talet och även synts en del efter att fotbollskarriären tog slut.

Hon som anmälde är 26 år och har redan två narkotikadomar, har ljugit i förhör och försökt muta en kypare.

Var och en får tro på vem man vill men att välja att tro mer på GS är definitivt inte trams så skärp dig.

Med den lilla skillnaden att du INTE vet att BO är JB, eller hur?
Dessutom är GS historia inte trovärdig, har levt lite för länge för att tro på detta, min skitsnack mätare går igång hårt.
Citera
2018-10-18, 08:33
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Ja att BO är känd kolatorsk tyder ju på ett utsvävande sexliv. Troligtvis har hon tidigare knullat med Glenn ochnfru innan detta....
Citera
2018-10-18, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Ja att BO är känd kolatorsk tyder ju på ett utsvävande sexliv. Troligtvis har hon tidigare knullat med Glenn ochnfru innan detta....

Jaha....????

Här väljer du att INTE tro på vad GS säger helt plötsligt, han säger nämligen i förhör att detta inte hänt tidigare med BO

Oooops
Citera
2018-10-18, 08:35
Medlem
Citat:

Sedan bör du kolla in nya lagen från Juni 2018.
Medgivande lagen....som också innefattar om tjejen var alkoholpåverkad eller inte.
Citera
2018-10-18, 08:37
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Med den lilla skillnaden att du INTE vet att BO är JB, eller hur?
Dessutom är GS historia inte trovärdig, har levt lite för länge för att tro på detta, min skitsnack mätare går igång hårt.
Har du något som stöder din teori eller är det bara nåt du tror/tycker?
Citera
2018-10-18, 08:37
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Sedan bör du kolla in nya lagen från Juni 2018.
Medgivande lagen....som också innefattar om tjejen var alkoholpåverkad eller inte.
Och vad vill du säga med det?
Citera
2018-10-18, 08:38
Medlem
Citat:
Och vad vill du säga med det?

Att utnyttja en kvinna/flicka som är alkoholpåverkad ger 3-6 års fängelse
Citera
2018-10-18, 08:39
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Jaha....????

Här väljer du att INTE tro på vad GS säger helt plötsligt, han säger nämligen i förhör att detta inte hänt tidigare med BO

Oooops
Var hittar du att han säger att det inte hänt tidigare?
Citera
2018-10-18, 08:39
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ja det låter ju som det kan handla om discofitta och röv, då tjejen åkt tåg hela dagen och inte duschat innan Glenn var där med tungan! En cigg hade inte funkat för mig. Credd till Glenn där!
Det vore nice att få höra ljudinspelningen där Glenn slickar fitta och röv! Tror att frågan om det känns skönt handlar om att han flyttat tungan från fittan till röven..

Glöm inte att hon tryckt i sig några franska mögelostar innan . Smakade säkert grymt. . Glenn är Kung! (Obs risk för spray-tan om man ligger där med facet för länge)

P.S Ännu en psykbrud som anmäler nån för våldtäkt. #allamänärsvin
Senast redigerad av Engelitz 2018-10-18 kl. 08:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in