2018-10-18, 13:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Oj då. Ja, det förklarar ju saken.
Bra jobbat.
Då låter det ju som att JB är BO eftersom hon skulle upp och jobba med M just då....
Men det har ni säkert redan klartgjort. Utan tvivel?
Nix, bara indicier.
Citera
2018-10-18, 13:09
Medlem
Kulturprofetens avatar
En detalj som stämmer in på JB är att hon är rökare. Vet säkert att hon rökte så sent som för några veckor sen. Under 18 år får man väl inte röka ? Ålder i initiala uppgifter kan ha missuppfattats i hastigheten. Uppgiften kan ju numera vara korrigerad om någon här skulle orka kolla upp.
Citera
2018-10-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Läs mitt inlägg en gång till.

Om det är JB som är BO så är hon minst 25 år...

Ok missförstod ditt inlägg lite.. men som sagt.. finns ju fler i som kan å gått den vägen.. men känns ju som att jb är ett rätt säkert kort som bo
Citera
2018-10-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturprofeten
En detalj som stämmer in på JB är att hon är rökare. Vet säkert att hon rökte så sent som för några veckor sen. Under 18 år får man väl inte röka ? Ålder i initiala uppgifter kan ha missuppfattats i hastigheten. Uppgiften kan ju numera vara korrigerad om någon här skulle orka kolla upp.

JB är 26 +, att målet handlar om ett BO över 18 år är redan bekräftat för längesen.
Citera
2018-10-18, 13:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Tycker fortfarande att det måste vara svårt att slicka någon som inte är med på noterna.
Speciellt i en sketen lägenhet på 80 kvadrat, då lär alla höra om man höjer rösten.
Citera
2018-10-18, 13:16
Medlem
Provokatörs avatar
Enligt uppgift till Stoppa Pressarna är hustrun helt övertygad om sin mans oskuld.
LÄNK

/Provokatör
Citera
2018-10-18, 13:16
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
JB är 26 +, att målet handlar om ett BO över 18 år är redan bekräftat för längesen.
Ja långnäsa till många här i forumet som med starka ord ojade sig över att flickan var så ung och inte ens kunde dricka vin. Det visade sig(om det nu är JB) att flickebarnet har en större livserfarenhet än min mormor.
Citera
2018-10-18, 13:20
Medlem
Kulturprofetens avatar
Citat:
Ja långnäsa till många här i forumet som med starka ord ojade sig över att flickan var så ung och inte ens kunde dricka vin. Det visade sig(om det nu är JB) att flickebarnet har en större livserfarenhet än min mormor.

Och hon är duktig och bekväm med teknik och appar också så att snabbt få igång en inspelning är inga problem för henne.
Citera
2018-10-18, 13:22
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturprofeten
Och hon är duktig och bekväm med teknik och appar också så att snabbt få igång en inspelning är inga problem för henne.
Så hellre låter hon det hela fortgå och spelar in det än att stoppa honom. Låter slugt.
Citera
2018-10-18, 13:22
Medlem
Citat:

Precis, det rör sig om en fullvuxen person, som dessutom känner paret bra sedan tidigare. Hade hon velat förhindra sexet så hade hon gjort det, men det ville hon inte. Det här snacket om att "frysa till is" kan folk lägga ner på direkten. Hon var fyllekåt och ångrade sig efteråt och tog den enkla vägen och gjorde en anmälan.

Är mer och mer på GMs sida ju mer jag läser om det här.
Senast redigerad av Kimma7 2018-10-18 kl. 13:25.
Citera
2018-10-18, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Vad jag inte förstår är ju att om hon nu inte var med på det varför skrek hon inte så att hans fru vaknade om hon nu sov i samma lägenhet?

Jag tycker det lutar åt en klockren nyktra till och tänka efter att det här knullet ångrar jag ju, det var ju våldtäkt nu så här efteråt även om jag var med på det då det hände. Men nu när jag tänker efter så kan jag ju inte varit med på det när hans fru sov i rummet intill... let's go for #metoo istället och häng ut honom.
Du motsäger dig själv, om hon var så berusad, så utnyttjade han hennes tillstånd, alltså har han just där och då utnyttjat, våldtagit henne då hon befann sig i berusat tillstånd, att hon nyktrade till och insåg att detta hände utan hennes medgivande, är poängen i anmälan.

Verkar inte alls som om hon varit med på noterna, hon var dessutom fullt påklädd vid starten .
Jag drar slutsatsen att hon varit rejält berusad, och därtill halvsovande, och inte alls deltog aktivt.
En man ska inte förlusta sig med en berusad kvinna.
Citera
2018-10-18, 13:26
Medlem
Citat:

En av BO medvetet gillrad metoo-fälla förefaller alltmer sannolik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in