2018-10-16, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmopag
När man läser utfrågningen, tyder inte den på att frugan var med på såna här saker?

”Sa hon något ?
Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till xxxxxx men då sa hon nej”

”Varför hade du slutat?

Det fanns liksom ingen spänning längre när hon sa nej till att gå in till xxxxxx.”

Han blåljuger rakt igenom för att rädda sitt eget skinn står på sida 4 "samlag utan målsägandets medtycke"
Citera
2018-10-16, 17:09
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Vad menas med detta? (ifran HÄKTNINGSPROMEMORIA, aktbilaga 6 (hemlig, maskad version)

- Sa hon något?
- Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till ....... men då sa hon nej.

- Varför hade du slutat?
- Det var liksom ingen spänning längre då hon sa nej till att gå in till ....... Så jag slutade efter en stund.

Skulle de ha trekant eller?
Citera
2018-10-16, 17:10
Medlem
magpies avatar
Och vem är nu den fjärde mannen som varit krasslig? Hade GS hoppats på en trekant med denna eller med hustrun? Kan det vara hustruns sons flickvän som åsyftades?
Och varför sov GS i vardagsrummet, som det verkar?
Senast redigerad av magpie 2018-10-16 kl. 17:14.
Citera
2018-10-16, 17:11
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonc
Står ju klart och tydligt i häktningspromemorian att BO är under 18 år.

Ja, exakt. Det står på första bladet att målsägaren är under 18 år. Så BO var alltså under 18 år vid tillfället. Inget annat.

https://cdn-08.minfil.com/jbockej7bf/9fcf38ee-1539702620/Stockholms%20TR%20B%2013985-18%20Aktbil%206%20Maskad%20version.pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Men så här kanske det kan vara:
De skrev att hon var under 18 år men sedan tog det bort det.
Det betyder inte att hon inte är under 18 år, det betyder kanske bara att de inte vill gå ut med den informationen.
Så då är hon antagligen under 18.

Det är ju inte många som fortfarande är under 18 år och som varit framgångsrika i ett populärt tv-program...

Jag tänker som du. De har tagit bort den infon för det blir alltför lätt att hitta BO om det står att hon är under 18 år.
Citera
2018-10-16, 17:11
Medlem
"Vi tog upp *MASKERAT NAMN* hit för att hon skulle jobba på *MASKERAT NAMN* cafè. Vi köpte biljetten och hon kom hem till oss med vin, ost och choklad."

Tror vi kan utesluta HF nu.
Citera
2018-10-16, 17:12
Medlem
hovsjöhooliganss avatar
I den maskade akterbilagan i förhöret med G.S svarar han följande:

Sa hon något?
Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till ****** men då sa hon nej.

och

Varför hade du slutat?
Det var liksom ingen spänning längre då hon sa nej till att gå in till ******. Så jag slutade
efter en stund.

Vad menar han med det? Varför skulle han fråga BO om de ska gå till någon annan eller har jag missuppfattat? Jag uppfattade det som han frågar om de ska vidare och fortsätta sex-akten hos någon annan.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Vad menas med detta? (ifran HÄKTNINGSPROMEMORIA, aktbilaga 6 (hemlig, maskad version)

- Sa hon något?
- Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till ....... men då sa hon nej.

- Varför hade du slutat?
- Det var liksom ingen spänning längre då hon sa nej till att gå in till ....... Så jag slutade efter en stund.

Skulle de ha trekant eller?

Han ljuger ju där.
Citera
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmopag
När man läser utfrågningen, tyder inte den på att frugan var med på såna här saker?

”Sa hon något ?
Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till xxxxxx men då sa hon nej”

”Varför hade du slutat?

Det fanns liksom ingen spänning längre när hon sa nej till att gå in till xxxxxx.”

Bra poäng, mycket möjligt faktiskt, det låter ju som det! För övrigt kan man komma fram till hur många bokstäver som passar in på de maskerade områdena, det är inte jättelång svart rad som är maskad så Hanna passar nog bra in där tror jag, inget långt förnamn får plats iaf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Jag tror till 100% att det inte är HF.. Hon va i Sthlm av en anledning och det va att medverka i idol studion under fredagen..

I förhör med GM så säger han att de bjöd hem BO för att hon skulle jobba på fruns café och att de bekostat biljetten till Stockholm..

Har jag fel tro?

Hon kanske då passade på att besöka idol när hon ändå var uppe.
Citera
2018-10-16, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
"Vi tog upp *MASKERAT NAMN* hit för att hon skulle jobba på *MASKERAT NAMN* cafè. Vi köpte biljetten och hon kom hem till oss med vin, ost och choklad."

Tror vi kan utesluta HF nu.

Visst är det så. Tror inte HF jobbar på något café. Hon ör ju helt och hållet artist.
Citera
2018-10-16, 17:14
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Jag tror till 100% att det inte är HF.. Hon va i Sthlm av en anledning och det va att medverka i idol studion under fredagen..

I förhör med GM så säger han att de bjöd hem BO för att hon skulle jobba på fruns café och att de bekostat biljetten till Stockholm..

Har jag fel tro?

I förhöret med GS framgår det att BO har jobbat på caféet under ett år för ca två år sedan, sedan var borta ett år och jobbade och nu skulle "jobba i helgen med dem". Utifrån detta kan vi med största sannolikhet avskriva HF helt då hon gått på gymnasiet i andra delar av landet under den perioden.
Citera
2018-10-16, 17:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Visst är det så. Tror inte HF jobbar på något café. Hon ör ju helt och hållet artist.
Kanske, men det är inte vilket café som helst, inte vilken arbetsgivare som helst och denna är inte gift med vem som helst - de är kända och känner kända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in