2018-10-16, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Visst är det så. Tror inte HF jobbar på något café. Hon ör ju helt och hållet artist.

GS köpte tågbiljetten.
Citera
2018-10-16, 17:16
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
står klart och tydligt på sida 4

https://cdn-07.minfil.com/jbockej7bf/cd39146e-1539702253/Stockholms%20TR%20B%2013985-18%20Aktbil%206%20Maskad%20version.pdf

"mot hennes vilja" fy fan vilket vidrigt slödder Glenn Schiller är

Det är inte fräscht, men det är inte säkert att det är våldtäkt om det gått till på det sätt som Glenn framställer det. Det låter som att hon ångrat sig.

Förstår inte vem han vill att de ska gå in till, till hans fru?
Citera
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
I förhöret med GS framgår det att BO har jobbat på caféet under ett år för ca två år sedan, sedan var borta ett år och jobbade och nu skulle "jobba i helgen med dem". Utifrån detta kan vi avskriva HF helt och ställa oss väldigt tveksamma till att BO är under 18 år. Väldigt ovanligt att 15-17-åringar jobbar flera år i sträck på det sättet.

Det står klart och tydligt i häkningspromemoria att målsägande är under 18 år.
Citera
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Stämmer inte. 3086 i skrivandes stund. Har du lässvårigheter? Nån som vet hur många han hade innan detta drogs igång?

2944 nu och den siffra du nämner är säkert det antal han hade innan. Vad menar du med ”lässvårigheter”?
Citera
2018-10-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hovsjöhooligans
I den maskade akterbilagan i förhöret med G.S svarar han följande:

Sa hon något?
Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till ****** men då sa hon nej.

och

Varför hade du slutat?
Det var liksom ingen spänning längre då hon sa nej till att gå in till ******. Så jag slutade
efter en stund.

Vad menar han med det? Varför skulle han fråga BO om de ska gå till någon annan eller har jag missuppfattat? Jag uppfattade det som han frågar om de ska vidare och fortsätta sex-akten hos någon annan.

Efterhandskonstruktion
Citera
2018-10-16, 17:17
Medlem
ingen penetration, enligt glenn slickade han henne endast... förstår inte riktigt hur det kan filmas och se ut som våldtäckt, hur svårt är det för henne att sparka bort honom från skrevet?

samt hans fru låg och sov i rummet intill, gör något ljud och hon vaknar... låter som hon ångrat sig i efterhand och spelar ett kort men vem vet tills vi har mer fakta
Citera
2018-10-16, 17:18
Medlem
Citat:
I förhöret med GS framgår det att BO har jobbat på caféet under ett år för ca två år sedan, sedan var borta ett år och jobbade och nu skulle "jobba i helgen med dem". Utifrån detta kan vi med största sannolikhet avskriva HF helt då hon gått på gymnasiet i andra delar av landet under den perioden.

Att BO är under 18 år tvivlar jag inte på, speciellt inte med tanke på att det står att hon är det i häkningspromemorian.

Lisa Holm jobbade på café och hon va under 18, så det ser jag inte som något hinder.
Citera
2018-10-16, 17:19
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Det är inte fräscht, men det är inte säkert att det är våldtäkt om det gått till på det sätt som Glenn framställer det. Det låter som att hon ångrat sig.

Förstår inte vem han vill att de ska gå in till, till hans fru?
Ja det är ju inte orimligt att Glenna ochnfrun hade tänkt fixa till en trekant ochnatt Glenn först skulle kolla läget och värma uppmtjejen lite.
Citera
2018-10-16, 17:19
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
"Vi tog upp *MASKERAT NAMN* hit för att hon skulle jobba på *MASKERAT NAMN* cafè. Vi köpte biljetten och hon kom hem till oss med vin, ost och choklad."

Tror vi kan utesluta HF nu.

Jag tycker det känns konstigt att en icke myndig person flyttar från Göteborg till Sthlm för att jobba på café mitt under skolterminen. Vilka föräldrar går med på nåt sånt? Vill man inte att dottern ska gå i skola? Och om hon varit strulig vill man väl ändå inte att hon flyttar från en stor stad till en ännu större stad för att bo utan föräldrarna? Eller handlar det om någon slags praovecka?

Edit: Ah, nu såg jag detta:

Citat:
I förhöret med GS framgår det att BO har jobbat på caféet under ett år för ca två år sedan, sedan var borta ett år och jobbade och nu skulle "jobba i helgen med dem". Utifrån detta kan vi med största sannolikhet avskriva HF helt då hon gått på gymnasiet i andra delar av landet under den perioden.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-10-16 kl. 17:22.
Citera
2018-10-16, 17:20
Moderator
Schlesiens avatar
En nyregistrerad säger att H F*rm (e) var i Mölnlycke/Mölndal i fredags eftermiddag och ifrågasätter om HF öht var med i TV4 på kvällen. Jag går inte i god för påståendet. Ta det för vad det är värt:
...jag och min tjej såg HF i mölndal på ICA i fredags vid 1730. 100% säker på att det var HF. Hur säkra är folk på att HF verkligen var på Idol? Hon var inte med i Idol Extra sändningen, vilket gamla deltagare (framförallt de som gått långt) brukar vara. I en annan idol tråd har någon skrivit att någon stylist va sjukt lik HF, kan det vara därför folk tror att hon var där?

Det är klart att HF kunde varit på Idol, men då måste hon åkt till landvetter direkt från ica i mölndal vid 1730 för att hinna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
ingen penetration, enligt glenn slickade han henne endast... förstår inte riktigt hur det kan filmas och se ut som våldtäckt, hur svårt är det för henne att sparka bort honom från skrevet?

samt hans fru låg och sov i rummet intill, gör något ljud och hon vaknar... låter som hon ångrat sig i efterhand och spelar ett kort men vem vet tills vi har mer fakta

Definitivt, låter bara som att hon ångrat sig eller att hon möjligtvis har försökt utpressa GS på något sätt och han har sagt nej att ge henne det och då har hon anmält honom. Om hans berättelse stämmer så känns det definitivt inte som våldtäkt.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag tycker det känns konstigt att en icke myndig person flyttar från Göteborg till Sthlm för att jobba på café mitt under skolterminen. Vilka föräldrar går med på nåt sånt? Vill man inte att dottern ska gå i skola? Och om hon varit strulig vill man väl ändå inte att hon flyttar från en stor stad till en ännu större stad för att bo utan föräldrarna? Eller handlar det om någon slags praovecka?
Inte om man vill satsa på att dottern ska bli en ny Zara Larsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in