2018-10-17, 09:23
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Vad har J*nnie med fallet att göra? Jag kollade in hennes instagramkonto och vipps så blev det privat. Kanske tyder på att hon läser tråden i realtid.

Hon kanske vill slippa få, och behöva radera, en massa frågor i kommentarsfältet.
Citera
2018-10-17, 09:23
Medlem
CharlieHallstroms avatar
Följande är bara spekulationer, så jag ber om ursäkt ifall jag är helt ute och cyklar.

Det här är en kille som inte bara har vunnit flera SM-guld, utan även UEFA-cupen i fotboll. Med andra ord kan han antagligen peka på vilken kvinna som helst i åldrarna 19-59 och få henne i säng. Varför skulle han behöva våldta någon?

Är inte ett mer sannolikt scenario att BO har spanat in MGM under kvällen, eftersom han är en exotisk och spännande gammal fotbollsstjärna men inte tagit några initiativ, eftersom han är gift och betydligt äldre? Sen under natten, efter ett antal glas vin vilket lett till sämre omdöme och mindre nervositet, så har BO passat på att ragga upp MGM medan han är på väg till toaletten. En sak leder till en annan och så snart som BO nyktrat till så inser hon det olämpliga i det hela då han är gift, och hans fru ligger i sovrummet bredvid. För att skydda sitt eget anseende börjar hon ropa på våldtäkt.

Är inte säker på vem det är som har gjort en ljudinspelning, men det kan väl tänkas att det är hon som under ett berusat tillstånd velat imponera på sina tjejkompisar att hon lyckats ragga upp en gammal UEFA-cup-hjälte.

Vad tror ni? Är jag ute på hal is eller är det här ett trovärdigt händelseförlopp?
Citera
2018-10-17, 09:24
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Återstår att se OM hon är minderårig. Say no more

Enligt papperen från tingsrätten är BO minderårig. Det står mycket tydligt där.
Citera
2018-10-17, 09:25
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Alltså uppgifterna om BO skär ju sig något enormt. Först sas det att det var HF. Nu skriver FB att det är J*nnie.

Är inte hon hemmahörande i sholm? Och är inte hon lite för gammal? Däremot skumt att hon gjort Instagram privat helt plötsligt. Kanske tagit bort fb också?

Har någon information från kvällen? Ingen närstående?

Skriven i Sthlm men har bott i London sedan hon slutade på M*nikas Café i slutet av juni 2017.

En post från den 13 juni 2017 (J*nni*s facebook):
"J*nni* B*njaminsson är med M*nika Ahlb*rg och Gl*nn Schill*r på Thi*lska Galleri*t:
Ikväll kör vi middag uppe i konstsalarna och buffé i restaurangdelen samtidigt. Samma drinktilltugg till båda gängen. Västerbottenpaj, löjrom, vispad créme fraiche och syrad rödlök, liten toast Skagen och krämig grön sparrissoppa."
Citera
2018-10-17, 09:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Följande är bara spekulationer, så jag ber om ursäkt ifall jag är helt ute och cyklar.

Det här är en kille som inte bara har vunnit flera SM-guld, utan även UEFA-cupen i fotboll. Med andra ord kan han antagligen peka på vilken kvinna som helst i åldrarna 19-59 och få henne i säng. Varför skulle han behöva våldta någon?

Är inte ett mer sannolikt scenario att BO har spanat in MGM under kvällen, eftersom han är en exotisk och spännande gammal fotbollsstjärna men inte tagit några initiativ, eftersom han är gift och betydligt äldre? Sen under natten, efter ett antal glas vin vilket lett till sämre omdöme och mindre nervositet, så har BO passat på att ragga upp MGM medan han är på väg till toaletten. En sak leder till en annan och så snart som BO nyktrat till så inser hon det olämpliga i det hela då han är gift, och hans fru ligger i sovrummet bredvid. För att skydda sitt eget anseende börjar hon ropa på våldtäkt.

Är inte säker på vem det är som har gjort en ljudinspelning, men det kan väl tänkas att det är hon som under ett berusat tillstånd velat imponera på sina tjejkompisar att hon lyckats ragga upp en gammal UEFA-cup-hjälte.

Vad tror ni? Är jag ute på hal is eller är det här ett trovärdigt händelseförlopp?
Jag kan garantera dig att ingen kvinna jag känner mellan 19-59 har någon som helst aning om vem han är.
Citera
2018-10-17, 09:26
Medlem
J*nnie är hemmahörande i Sthlm. Hon är iaf skriven på Högalidsgatan 34 B.
Citera
2018-10-17, 09:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
2014-07-31. GS figurerar nog inte i MA:s verksamhet, det är hennes egen business sas.
Aha, texten: "Nu kan du ta ett glas vin eller en öl till maten", på menyn fick mig att tro att det var en ny grej.
Citera
2018-10-17, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks

Problemet med åldern kvarstår. Varför skulle målet tilldelas förtur om inte målsägande var under 18?

En självklar miss, alternativt förfalskning. Logiken säger att man anställer inte en tjej från Göteborg som går i åttonde klass till Stockholm för jobb på ett högstatuscafé i 1-2 år.
Citera
2018-10-17, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
2014-07-31. GS figurerar nog inte i MA:s verksamhet, det är hennes egen business sas.

GS är dock väldigt förtjust i J*nnies rätter på Insta, då han likat flera stycken.
Citera
2018-10-17, 09:31
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom

Även rika, kända män med fans våldtar eller begår övergrepp. Det vore enkelt att peka ut våldtäktsmän om det bara var fattiga, fulla och oattraktiva män som våldtar. Sanningen är någpt helt annat.

Sen tror jag få minderårig tjejer har koll på vem han är och skulle vara imponerad av något som hände för 30 år sen. Jag tillhör åldersspannet du räknade upp och ser inte honom som speciellt attraktiv.
Citera
2018-10-17, 09:34
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Aha, texten: "Nu kan du ta ett glas vin eller en öl till maten", på menyn fick mig att tro att det var en ny grej.

Såg den nu också, men det kan ju vara så att caféet tidigare erbjudit alkohol enbart till bokade grupper och inte till allmänheten, förrän nu under 2018.
Citera
2018-10-17, 09:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Hur vet vi att lilla frugan inte var med på makens påhitt då? Att han frågade den unga kvinnan om de skulle gå in till frun som låg och väntade, verkar ju småroligt? Han kanske var ”otrogen” med frugans tillstånd, i deras gemensamma förhoppning om att få smaka ung färsk frukt tillsammans mellan lakanen?
Det vet vi inte. Min spontana reaktion efter att ha läst GS svar i förhöret är att det inte kommer från en man som varit otrogen och just raserat sitt äktenskap. Jag anar att det här inte är första gången som GS med fru hostar en bjudning för lite yngre gäster där det bjuds på alkohol och kokain med en avslutning i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in