2018-10-16, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filbanken
HÄKTNINGSPROMEMORIA, aktbilaga 6 (hemlig, maskad version)
https://minfil.com/jbockej7bf/Stockholms_TR_B_13985-18_Aktbil_6_Maskad_version_pdf

Jobbade på deras café. Kommer säkert från Gborg.

Inget samlag. Oralsex.
Citera
2018-10-16, 17:02
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filbanken
Yttrande från advokat Eva Möller
https://minfil.com/oep2kbj5b2/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_13_pdf

Utskrift av belastningsregisterutdrag
https://minfil.com/E4p8k9j3b6/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_15_pdf

Fornerkar brott...
Citera
2018-10-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
Fyfan vad man hade skämts. Han lär inte heta Schiller i efternamn länge till.. stackars kille, får reda på att farsan är våldtäktsman/ ligger med underåriga

Ja, han är en bra kille också. Sonen alltså.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Jag har för femtielfte gången inte påstått att dom skulle skriva UEFA-guldet!!!!!!

Jag undrade varför dom inte skrev om " internationella framgångar"!!!! Fatta någon jävla gång, läs tråden!

Jag benämner det UEFA-guldet på Flashback men anser pressen kunde tagit med "internationella framgångar"

Avsaknaden av detta gjorde att jag inte var SÄKER på att MGM var GS.

Snälla...

GS var avbytare när de vann 1982. Backlinjen bestod av Stig Fredriksson, Conny Karlsson, Glenn Hysén och Ruben Svensson. Han hade en anonym roll när de vann 1982. Däremot mer ordinarie när de vann de allsvenska gulden.
Citera
Medlem
Men så här kanske det kan vara:
De skrev att hon var under 18 år men sedan tog det bort det.
Det betyder inte att hon inte är under 18 år, det betyder kanske bara att de inte vill gå ut med den informationen.
Så då är hon antagligen under 18.

Det är ju inte många som fortfarande är under 18 år och som varit framgångsrika i ett populärt tv-program...
Citera
2018-10-16, 17:04
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Då fick vi det på papper också. Känns det inte ganska onödigt att kalla en 58-åring för "60-årsåldern"? "En man i 55-60-årsåldern" hade väl ändå fungerat utan problem?

Allt från 57 till 63 kan utan problem klassas som 60-års-åldern. 55-60 är ju inte egentligen mer exakt. Media är ju alltid lite luddiga för att inte alla som läser artikeln ska förstå exakt vad det handlar om. Precis på samma sätt skriver de inte "som spelat för IFK och DIF" utan de skriver "flera storklubbar" och de säger "flera SM-guld" istället för "3 SM-guld och en UEFA-cup-vinst". Formuleringen "Norra Stockholm" är ju tveksam men den kom inte från media utan från polisen. Från perspektivet PO Stockholm City är ju Östermalm längst i norr så kanske är därför.

Oavsett är poängen att även om media är lite luddiga och oexakta så går det ofta att passa in på en enskild person om man kombinerar allting. I det har fallet fanns det så mycket olika faktorer som alla passade in på GS, så vi kunde vara 99% säkra på att det var han. Om någon var oförmögen att dra den slutsatsen så kanske det är dags att titta i spegeln istället för att beskylla andra för att gissa vilt.
Citera
2018-10-16, 17:05
Bannlyst
står klart och tydligt på sida 4

https://cdn-07.minfil.com/jbockej7bf/cd39146e-1539702253/Stockholms%20TR%20B%2013985-18%20Aktbil%206%20Maskad%20version.pdf

"mot hennes vilja" fy fan vilket vidrigt slödder Glenn Schiller är
Citera
2018-10-16, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Allt från 57 till 63 kan utan problem klassas som 60-års-åldern. 55-60 är ju inte egentligen mer exakt. Media är ju alltid lite luddiga för att inte alla som läser artikeln ska förstå exakt vad det handlar om. Precis på samma sätt skriver de inte "som spelat för IFK och DIF" utan de skriver "flera storklubbar" och de säger "flera SM-guld" istället för "3 SM-guld och en UEFA-cup-vinst". Formuleringen "Norra Stockholm" är ju tveksam men den kom inte från media utan från polisen. Från perspektivet PO Stockholm City är ju Östermalm längst i norr så kanske är därför.

Oavsett är poängen att även om media är lite luddiga och oexakta så går det ofta att passa in på en enskild person om man kombinerar allting. I det har fallet fanns det så mycket olika faktorer som alla passade in på GS, så vi kunde vara 99% säkra på att det var han. Om någon var oförmögen att dra den slutsatsen så kanske det är dags att titta i spegeln istället för att beskylla andra för att gissa vilt.

Vissa har svårt att skilja på Stockholm kommun och Storstockholm.
Citera
2018-10-16, 17:06
Medlem
Jag tror till 100% att det inte är HF.. Hon va i Sthlm av en anledning och det va att medverka i idol studion under fredagen..

I förhör med GM så säger han att de bjöd hem BO för att hon skulle jobba på fruns café och att de bekostat biljetten till Stockholm..

Har jag fel tro?
Citera
2018-10-16, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Finns en hel del kändisar i Sverige

Någon som kommer från Gborg och jobbar på GS café?
Citera
2018-10-16, 17:07
Medlem
När man läser utfrågningen, tyder inte den på att frugan var med på såna här saker?

”Sa hon något ?
Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till xxxxxx men då sa hon nej”

”Varför hade du slutat?

Det fanns liksom ingen spänning längre när hon sa nej till att gå in till xxxxxx.”
Citera
2018-10-16, 17:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
står klart och tydligt på sida 4

https://cdn-07.minfil.com/jbockej7bf/cd39146e-1539702253/Stockholms%20TR%20B%2013985-18%20Aktbil%206%20Maskad%20version.pdf

"mot hennes vilja" fy fan vilket vidrigt slödder Glenn Schiller är
"Vi tog upp henne hit för att hon skulle jobba på NN:s café" och "vi köpte biljetter". Det förklarar varför hon var där och varför hon hade med gåvor (som tack).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in