2018-10-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Glen hade ett pa-sidan-forhallande med Tess, hon hotade med att avsloja allt for hans flickvan som han var forlovad med, sedan gick det som det gick.
Är det fakta eller spekulationer? Hur länge pågick det isåfall?
Citera
2018-10-12, 20:23
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggsvinet
Är det fakta eller spekulationer? Hur länge pågick det isåfall?

Horse's mouth.
Citera
2018-10-12, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nency
Mannen som sitter anhållen har ingenting med rättegången eller den anmälda mannen i fråga att göra. Lägg ner.

Mannen som sitter anhållen har blivit hyrd utav den personen som misshandlade Therese. Varför skulle hon annars försvinna?

Lägg ner själv.

Att Therese försvinner precis innan en rättegång hon skulle vittna och blir hittad död är knappast en tillfällighet.

Personen hon skulle vittna mot ligger definitivt bakom hennes försvinnande på ett eller annat sätt.
Personen har en agressiv sida då han misshandlar Therese och sedan försvinner hon helt plötsligt?
Snälla den personen står garanterat bakom hennes försvinnande!
Senast redigerad av ytmamz 2018-10-12 kl. 20:31.
Citera
2018-10-12, 20:27
Medlem
Citat:
Horse's mouth.
Okej, men när? Med risk för att outa mig själv så dejtade jag henne juli/början av augusti. Tänker om det skedde samtidigt.
Citera
2018-10-12, 20:29
Bannlyst
Citat:
Alla som dricker bars i Kallhall pa de lokala syltorna kanner till henne och det var inte manga som gillade henne bland stammisar och agare utav syltorna.

Hon storde gaster, var allmant otrevlig men aven ordentligt flortig pa fyllan, arrogant, hogljudd, jobbigt kvasi-intellektuell. Hennes anmalningar hoger och vanster kanner jag inte till.

Edit: Med detta sagt, vill bara tillagga att det inte rattfardigar nagon att ta hennes liv, vi drack en del ol och vin ihop. Hur trevlig som helst tills det gick overstyr, paminner om min kare Mormor. Hur snall som helst, sedan inmundigades det alkohol och det blev nagot helt annat.

Självklart skall hon portas då men jag tror inte hon själv kan förstå varför hon fick rött kort gång på gång. På vägen ut kan jag tänka mig att en person som agerar så här inte följer snällt med. Hon gapar säkert på vägen ut med att,krogen ska anmälas, vakterna får höra att de misshandlar henne, gästerna på vägen ut får säkert höra ett och annat de med bara för att dom råkar sitta brevid. Väl utanför fortsätter säkert det okontrollerade beteendet, hon gapar och skriker säkert där med och pekar finget.

Frågan är om mannen som sitter anhållen var där eller inte, eller så ringde hon honom i fyllan på väg hem. Kanske ville ha skjuts hem med hopp om att få med honom hem på ett ligg. Något litet har dom ju uppenbart på honom.
Senast redigerad av dvara 2018-10-12 kl. 20:38.
Citera
2018-10-12, 20:31
Medlem
Citat:
Glen hade ett pa-sidan-forhallande med Tess, hon hotade med att avsloja allt for hans flickvan som han var forlovad med, sedan gick det som det gick.

Är du säker på det? För det låter inte som hon. Hon var väldigt mycket för det "systerliga" och uppenbarligen kände hon ju hans flickvän.
Citera
2018-10-12, 20:34
Medlem
Citat:
Okej, men när? Med risk för att outa mig själv så dejtade jag henne juli/början av augusti. Tänker om det skedde samtidigt.

Vem tror du isf att det är som gjort detta?
Citera
2018-10-12, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaven88
Ja vissa bäddar för det själv, därav anledningen till att man inte kan känna full sympati för "offret"

Ja man förstår ju varför folk blir mördade..
För säger du vad du tycker o tänker o kanske har en yvig personlighet så får du fan räkna med att bli mördad... Det är ditt eget fel så skyll dig själv...
"Om du bara lärde dig att hålla käften så skulle jag ju inte bli förbannad "
Inget eget ansvar, låter som den terror jag levde under i 14 år
Citera
2018-10-12, 20:43
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65
Var inte hennes namn Sa*a?
Kan det vara hon som är suppleant i styrelsen på hans företag.

Jo, Saga Maria är suppleant i GRA Consulting.
även delgivningsbar i P*ter F. H*ering AB
Citera
2018-10-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Vem tror du isf att det är som gjort detta?
Tänkte bara om vår ”relation” inte var så exklusiv som jag trodde.
Citera
2018-10-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Bolaget gjorde en liten förlust 2017, men soliditeten var usel. Det behövdes inte mycket för att få den ekonomiska bägaren att rinna över.

Många såna ställen går ofta i konkan för att slippa betala leverantörer och personal, och lika ofta stämmer den taxerade inkomsten dåligt med de oskattade inkomsterna från svarta pengar från droger, illegala vapen, häleri och annan olaglig verksamhet som sker i såna företag.
Säger inte att det skulle vara fallet här, men....

Vill inte ens tänka på vad som orsakat stoppet i avloppet på krogen, eller svårigheterna att identifiera kvarlevorna under granen nära Benstocken...'nuf said.
Citera
2018-10-12, 20:46
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:

Det gjorde det med all sakerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in