2018-10-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dvara
Hon känns som en kvinnlig Thorsten Flink.

Ja så tror jag att hennes okontrollerade sätt under allt för många glas retar upp folket, det är väl för intet hon är portad på massa krogar. Förmodligen har hon retet upp fel person under kvällen och min tro att det här är ett planerat mord är liten, något har hänt "spontant" under kvällen.

Hennes person är absolut inte oväsentlig.
Har man själv kontroll så blir en ju inte uppretad på någon annan person som beter sig på fyllan, då går en därifrån. Hur många stöter inte på personer som uppträder konstigt efter några glas? Inte fan mördar dem personen för det och isåfall då är den människan som mördar en riktig fara i samhället.
Citera
2018-10-12, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Har man själv kontroll så blir en ju inte uppretad på någon annan person som beter sig på fyllan, då går en därifrån. Hur många stöter inte på personer som uppträder konstigt efter några glas? Inte fan mördar dem personen för det och isåfall då är den människan som mördar en riktig fara i samhället.

Man kan väl inte gå runt här i livet och bete sig hursohelst och tycka att alla andra måste stå för kontrollen och förnuftet medan en själv får bete sig ilabilt och okontrollerat. TG verkar fullständigt sakna stoppknapp och förmågan att läsa av andra ocholika situationer, allt kretsar runt henne själv.

Som jag skrivit, jag tror detta är ett spontant dråp, inget planerat mord.
Citera
2018-10-12, 19:30
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Man kan väl inte gå runt här i livet och bete sig hursohelst och tycka att alla andra måste stå för kontrollen och förnuftet medan man en själv får bete sig ilabilt och okontrollerat. TG verkar fullständigt sakna stoppknapp och förmågan att läsa av situation, allt kretsar runt henne själv.

Håller helt och fullständigt med efter att ha läst hela tråden.
Citera
2018-10-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Håller helt och fullständigt med efter att ha läst hela tråden.

Ja vissa bäddar för det själv, därav anledningen till att man inte kan känna full sympati för "offret"
Citera
2018-10-12, 19:34
Medlem
Citat:
Man kan väl inte gå runt här i livet och bete sig hursohelst och tycka att alla andra måste stå för kontrollen och förnuftet medan en själv får bete sig ilabilt och okontrollerat. TG verkar fullständigt sakna stoppknapp och förmågan att läsa av andra ocholika situationer, allt kretsar runt henne själv.

Hur vet du att hon saknar stoppknapp och att allt kretsar kring henne? Frågar bara för att jag undrar.
Citera
2018-10-12, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaven88
Provocerar man folk som är labila så kan det mycket väl gå åt helvete ja! Ja hon känns som en Thorsten Flinck med borderline jobbig personlighet som måååååste "prata ut" om allt för hon känner sig kränkt...folk pallar inte alltid sånt och då kan det gå som det gjorde nu....så tjejer ta lärdom av detta va inte så förbannat krävande och jobbiga att ni måste "reda ut" allt och "prata"

Snälla säg att du skämtar, när du menar på att folk har anledning att döda andra för att de är krävande och vill reda ut och prata om om allt?
Citera
2018-10-12, 19:52
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikitikitavi
https://www.facebook.com/gl*n.avery

Det är inte Lee det är Glen som gäller. Om ni tittar på denne mans Facebook ser ni på många av hans kort en kvinna med svenskt namn Sa*a och går ni in på hennes facebook sida ser ni att hon är förlovad med Gl*n och även kompis med Tess på Facebook, Behöver ju förvisso inte betyda mer än att dom är bekanta men verkar iaf som den häktade med flickvän umgås och känner Tess sedan tidigare..

Glen hade ett pa-sidan-forhallande med Tess, hon hotade med att avsloja allt for hans flickvan som han var forlovad med, sedan gick det som det gick.
Citera
2018-10-12, 19:57
Bannlyst
Citat:
Hur vet du att hon saknar stoppknapp och att allt kretsar kring henne? Frågar bara för att jag undrar.

Jag skriver inte att hon saknar, jag skriver att hon verkar sakna.

Du är insyltad och känslig, definitivt inte saklig eller objektiv. Du får helt enkelt acceptera att alla inte kan se saken ur ditt perspektiv, hon verkar instabil och oförmögen att inse när hon gått för långt. Det är inte alla som blir potade på krogarna och blir du portad betyder det att du har ett beteende som inte accepteras. Inte alls accepteras faktiskt. Troligtvis agerade hon omdömeslöst kvällen hon försvann med och en person lackade ur på henne ... hon verkar ju både hota och anmäla personer från höger till vänster.
Citera
2018-10-12, 19:59
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Alltså har hon utsatt sig för en människa som inte hade självkontroll. De flesta mördar inte men ungefär en på tusen gör det. För att drabbas av denne en måste man först komma i kontakt med honom, sedan måste man reta upp honom. Riskexponeringen varierar. Av vad jag läst mig till i denna tråd, hade brottsoffret en riskexponering klart över genomsnittet, p.g.a. hög alkoholkonsumtion, beteende och ombytlighet i umgänge. Det hade nog gått ganska bra ändå - hon hade i alla fall levt, om hon inte haft oturen att träffa på just denne person.

Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Glen hade ett pa-sidan-forhallande med Tess, hon hotade med att avsloja allt for hans flickvan som han var forlovad med, sedan gick det som det gick.
Otur. Hon hotade fel person i så fall, verkar det som.
Citera
2018-10-12, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Misstänkte det.
Citera
2018-10-12, 20:05
Medlem
Citat:

Du är insyltad och känslig, definitivt inte saklig eller objektiv. Du får helt enkelt acceptera att alla inte kan se saken ur ditt perspektiv, hon verkar instabil och oförmögen att inse när hon gått för långt. Det är inte alla som blir potade på krogarna och blir du portad betyder det att du har ett beteende som inte accepteras. Inte alls accepteras faktiskt. Troligtvis agerade hon omdömeslöst kvällen hon försvann med och en person lackade ur på henne ... hon verkar ju både hota och anmäla personer från höger till vänster.
Som jag skrev till dig så undrade jag bara inget annat.
Citera
2018-10-12, 20:07
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:

Alla som dricker bars i Kallhall pa de lokala syltorna kanner till henne och det var inte manga som gillade henne bland stammisar och agare utav syltorna.

Hon storde gaster, var allmant otrevlig men aven ordentligt flortig pa fyllan, arrogant, hogljudd, jobbigt kvasi-intellektuell. Hennes anmalningar hoger och vanster kanner jag inte till.

Edit: Med detta sagt, vill bara tillagga att det inte rattfardigar nagon att ta hennes liv, vi drack en del ol och vin ihop. Hur trevlig som helst tills det gick overstyr, paminner om min kare Mormor. Hur snall som helst, sedan inmundigades det alkohol och det blev nagot helt annat.
Senast redigerad av Terror-Ister-Band 2018-10-12 kl. 20:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in