Citat:
Ursprungligen postat av
dvara
Jag skriver inte att hon saknar, jag skriver att hon verkar sakna.
Du är insyltad och känslig, definitivt inte saklig eller objektiv. Du får helt enkelt acceptera att alla inte kan se saken ur ditt perspektiv, hon verkar instabil och oförmögen att inse när hon gått för långt. Det är inte alla som blir potade på krogarna och blir du portad betyder det att du har ett beteende som inte accepteras. Inte alls accepteras faktiskt. Troligtvis agerade hon omdömeslöst kvällen hon försvann med och en person lackade ur på henne ... hon verkar ju både hota och anmäla personer från höger till vänster.
Alla som dricker bars i Kallhall pa de lokala syltorna kanner till henne och det var inte manga som gillade henne bland stammisar och agare utav syltorna.
Hon storde gaster, var allmant otrevlig men aven ordentligt flortig pa fyllan, arrogant, hogljudd, jobbigt kvasi-intellektuell. Hennes anmalningar hoger och vanster kanner jag inte till.
Edit: Med detta sagt, vill bara tillagga att det inte rattfardigar nagon att ta hennes liv, vi drack en del ol och vin ihop. Hur trevlig som helst tills det gick overstyr, paminner om min kare Mormor. Hur snall som helst, sedan inmundigades det alkohol och det blev nagot helt annat.