2018-10-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Då har man avregistrerat sig från Badoo

Statistik efter fem månader:
Besökare:77
Gillar dig:0
Meddelanden:0
Profile Score: 3,97

Hur fan lyckas du?! Jag som tycker badoo är värdelöst får ju iallafall några gillare om dagen.
Citera
2018-10-11, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Dina bortförklaringar till varför män inte vill ha med dig att göra börjar bli mer än patetiska nu. "Surt - sa räven om rönnbären", som du vet. Kognitiv dissonans heter det på fackspråk.

Testa det där med självrannsakan. Och ställ dig själv frågan; varför skulle någon man vilja ha med dig att göra - egentligen? Vad är det du har att erbjuda en man, som han inte skulle hitta hos någon annan?
Jag får fortfarande väldigt mycket män. Du kanske har problem, men jag har ett utbud och jag säger vad jag vill om det. Majoriteten av er män på nätet, vill man knappast ha. Du skulle ändå försöka och med kognitiv dissonans när det inte funkar säga att du egentligen inte vill.

Jag är kvinna, vi är mer i kontakt med verkligheten och våra känslor, kära du.
Citera
2018-10-12, 16:17
Medlem
Kosmios avatar
Om man är ständigt inloggad på badoo men har inte den aktivt öppet men mobilen igång. Ser man då ut som man är aktiv eller måste man ha badoo uppe för att de ska synas att man är online?
Citera
2018-10-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imonsmack
Hur fan lyckas du?! Jag som tycker badoo är värdelöst får ju iallafall några gillare om dagen.
Folk är kräsna Kan man inte uppfylla deras krav så slutar det så Det har eskalerat till två år utan att få nån gillare
Citera
2018-10-28, 02:56
Medlem
Gud, Badoo är så mycket lättare (och bättre) än Tinder.
Två anledningar:
1) Ens matchrate är mycket högre (beror säkert på att kill-tjej ration är mycket jämnare)
2) Tjejerna är mycket roligare att skriva med, och varje match svarar, medan kanske varannan svarar på Tinder.

Nackdelen är kvantiteterna; mycket färre människor använder Badoo, vilket gör att man snabbt sveper slut på sin stad. Lär bli endel pendlande om man vill kunna dejta någon.
Citera
2018-10-28, 23:03
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Gud, Badoo är så mycket lättare (och bättre) än Tinder.
Två anledningar:
1) Ens matchrate är mycket högre (beror säkert på att kill-tjej ration är mycket jämnare)
2) Tjejerna är mycket roligare att skriva med, och varje match svarar, medan kanske varannan svarar på Tinder.

Nackdelen är kvantiteterna; mycket färre människor använder Badoo, vilket gör att man snabbt sveper slut på sin stad. Lär bli endel pendlande om man vill kunna dejta någon.

Verkar vara mkt fejkproriler på badoo?
Citera
2018-11-19, 00:54
Medlem
Laddade ner denna app tidigare idag. 7 match, 19 besök och 14 st "Anna vill chatta" osv.

Dom här personerna som dyker upp som "vill chatta" är det någon bugg eller vad är grejen med de? Inte skrivit till någon av dom då jag är osäker om det bara är någon form av "reklam" ifrån själva appen att vara aktiv eller så?

Annars helt okej app.
Citera
2018-11-29, 12:26
Medlem
Får "gillare för att se eller svara så måste man betala en summa.
Efter att betalat och sett "gillaren"
Så händer inget. Ingen mer kontakt.
Verkar som Badoo själv fixat detta.
Citera
2018-11-30, 17:48
Medlem
Hur tar man bort någon på Badoo?
Citera
2018-12-24, 11:02
Medlem
Kan man ställa in på nåt sätt att dessa irriterande meddelanden som det står ”X vill chatta”? inte dyker upp mer?
Citera
2019-02-09, 20:39
Medlem
Bara undrar om en bild rejting på 3/5 anses vara bra enligt er?
Läst lite äldre inlägg men då verkar det som att det va en betyg skala upp till 10.

Och röstar andra killar ned andra killars bilder även nu 2019?
Citera
2019-03-08, 05:30
Medlem
Waldschrats avatar
Vad är det för skitsida? Registrerade ett konto för att spionera på en sötis. Första som kommer upp när man loggar in är en transgender, tappar all matlust, vågar ju nästan inte läsa alla 10 meddelanden man har fått på ett dygn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in