Citat:
Ursprungligen postat av
gorkgassyh
Du går ofrivilligt singel för att du vågar inte gå efter det du vill ha.
Du måste våga bli nobbad men jag tror inte du gör det.
Därför förstör du dina egna chanser att få en sk bra man.
Om en man gör alla dessa saker som du vill ha för dig så tar du honom för givet därför måste du investera i relationen ett steg före.
Det håller inte i längden att tro att du kan ha ett känslomässigt övertag av män du träffar.
Dvs när du vet att mannen du gillar visar att han gillar dig men behöver dig inte, då kan du börja investera dina känslor. Då investerar han tillbaka i dig och så får relationen en bra dynamik.
Att spela tuff och stark självständig kvinna fungerar inte när man inombords är en liten osäker flicka som vill bli älskad för den hon är.
Vilket i princip alla kvinnor är.
Testa och ta en extacy så släpper nog hämningarna.
De första två delarna var bra sedan började du köra av spåret. Fetmarkerade, enda felet är att jag inte är säker på att min singel status är ofrivillig.
Man har inte någon risk när man tar bottenskrapet eftersom det inte uppstår något värdefullt, korrekt. Jag känner si sådär också, osäker på om jag verkligen vill ha någon som inte haft motgångar i livet o saknar att ha en status, hur mycket avsky jag än kan känna. Det bekanta är tryggare. Människor utan status är lättare att förkasta när de inte är tacksamma för det de får. Det borde de vara minst sagt.
Se, jag kan hålla med. Men oavsett osäkerhetsgrad är jag inte någon liten flicka. Jag visar min osäkerhet, män tror att de kan utnyttja mig och jag dumpar dem, eftersom jag vet att jag alltid kan få bättre. Nåväl åldern börjar ta ut sin rätt men ändå jag har fortfarande större marknad än de flesta män. Men jag skiter fullständigt i dem som inte älskar mig som jag är, även män har skavanker och vi pratar om Badoo nu inte Elitsinglar även om män tycks tro det när de skenar och tror att de kan få så mycket bättre än mig. Jaha, hejdå. I Will Survive.
Jag är drogmotståndare och rör inte skiten
Vill tillägga att jag absolut inte ser ut som någon tuff tjej eller är sådan med killar heller, men jag är en överlevare och kärlek är ingenting jag måste ha för att klara mig. Det jag vill ha, vill jag ha genuint. Dessutom har jag nobbat många och antagligen många bra män, därför ser jag min singelstatus som frivillig och något som kommer av mig och inte för att jag inte ändras.