2018-09-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Jag tror du bör skaffa en katt istället eller papegoja.
Haha jag behöver faktiskt inte gå singel

Jag letar efter en bra man.
Citera
2018-09-21, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Haha jag behöver faktiskt inte gå singel

Jag letar efter en bra man.
Du går ofrivilligt singel för att du vågar inte gå efter det du vill ha.

Du måste våga bli nobbad men jag tror inte du gör det.
Därför förstör du dina egna chanser att få en sk bra man.

Om en man gör alla dessa saker som du vill ha för dig så tar du honom för givet därför måste du investera i relationen ett steg före.
Det håller inte i längden att tro att du kan ha ett känslomässigt övertag av män du träffar.
Dvs när du vet att mannen du gillar visar att han gillar dig men behöver dig inte, då kan du börja investera dina känslor. Då investerar han tillbaka i dig och så får relationen en bra dynamik.

Att spela tuff och stark självständig kvinna fungerar inte när man inombords är en liten osäker flicka som vill bli älskad för den hon är.
Vilket i princip alla kvinnor är.

Testa och ta en extacy så släpper nog hämningarna.
Citera
2018-09-21, 23:19
Medlem
Citat:
Du går ofrivilligt singel för att du vågar inte gå efter det du vill ha.

Du måste våga bli nobbad men jag tror inte du gör det.
Därför förstör du dina egna chanser att få en sk bra man.

Om en man gör alla dessa saker som du vill ha för dig så tar du honom för givet därför måste du investera i relationen ett steg före.
Det håller inte i längden att tro att du kan ha ett känslomässigt övertag av män du träffar.
Dvs när du vet att mannen du gillar visar att han gillar dig men behöver dig inte, då kan du börja investera dina känslor. Då investerar han tillbaka i dig och så får relationen en bra dynamik.

Att spela tuff och stark självständig kvinna fungerar inte när man inombords är en liten osäker flicka som vill bli älskad för den hon är.
Vilket i princip alla kvinnor är.

Testa och ta en extacy så släpper nog hämningarna.
De första två delarna var bra sedan började du köra av spåret. Fetmarkerade, enda felet är att jag inte är säker på att min singel status är ofrivillig.

Man har inte någon risk när man tar bottenskrapet eftersom det inte uppstår något värdefullt, korrekt. Jag känner si sådär också, osäker på om jag verkligen vill ha någon som inte haft motgångar i livet o saknar att ha en status, hur mycket avsky jag än kan känna. Det bekanta är tryggare. Människor utan status är lättare att förkasta när de inte är tacksamma för det de får. Det borde de vara minst sagt.

Se, jag kan hålla med. Men oavsett osäkerhetsgrad är jag inte någon liten flicka. Jag visar min osäkerhet, män tror att de kan utnyttja mig och jag dumpar dem, eftersom jag vet att jag alltid kan få bättre. Nåväl åldern börjar ta ut sin rätt men ändå jag har fortfarande större marknad än de flesta män. Men jag skiter fullständigt i dem som inte älskar mig som jag är, även män har skavanker och vi pratar om Badoo nu inte Elitsinglar även om män tycks tro det när de skenar och tror att de kan få så mycket bättre än mig. Jaha, hejdå. I Will Survive.

Jag är drogmotståndare och rör inte skiten
Vill tillägga att jag absolut inte ser ut som någon tuff tjej eller är sådan med killar heller, men jag är en överlevare och kärlek är ingenting jag måste ha för att klara mig. Det jag vill ha, vill jag ha genuint. Dessutom har jag nobbat många och antagligen många bra män, därför ser jag min singelstatus som frivillig och något som kommer av mig och inte för att jag inte ändras.
Senast redigerad av makullerad 2018-09-21 kl. 23:27.
Citera
2018-09-21, 23:44
Medlem
Badoo är verkligen skräp. Men klart vissa får ju relationer där. Känner någon som nu gift sig. Men de träffades 5-6 år sedan.

Kändes som de flesta ville chatta eller bara ha sällskap för stunden och många som seglat runt där i flera år....
Citera
2018-09-22, 00:33
Medlem
Lillarapunzels avatar
Om vi säger såhär: Jag förstår varför de som hänger på Badoo "måste" göra det för att åtminstone ha någon chans att få till det.... Värre ställe får man ju leta efter! Inte ens de 30-35 åriga männen, som ändå brukar vara rätt hyggliga att prata med på Tinder, är det här.

/Tjej, 21.
Citera
2018-09-22, 01:28
Bannlyst
Citat:
De första två delarna var bra sedan började du köra av spåret. Fetmarkerade, enda felet är att jag inte är säker på att min singel status är ofrivillig.

Man har inte någon risk när man tar bottenskrapet eftersom det inte uppstår något värdefullt, korrekt. Jag känner si sådär också, osäker på om jag verkligen vill ha någon som inte haft motgångar i livet o saknar att ha en status, hur mycket avsky jag än kan känna. Det bekanta är tryggare. Människor utan status är lättare att förkasta när de inte är tacksamma för det de får. Det borde de vara minst sagt.

Se, jag kan hålla med. Men oavsett osäkerhetsgrad är jag inte någon liten flicka. Jag visar min osäkerhet, män tror att de kan utnyttja mig och jag dumpar dem, eftersom jag vet att jag alltid kan få bättre. Nåväl åldern börjar ta ut sin rätt men ändå jag har fortfarande större marknad än de flesta män. Men jag skiter fullständigt i dem som inte älskar mig som jag är, även män har skavanker och vi pratar om Badoo nu inte Elitsinglar även om män tycks tro det när de skenar och tror att de kan få så mycket bättre än mig. Jaha, hejdå. I Will Survive.

Jag är drogmotståndare och rör inte skiten
Vill tillägga att jag absolut inte ser ut som någon tuff tjej eller är sådan med killar heller, men jag är en överlevare och kärlek är ingenting jag måste ha för att klara mig. Det jag vill ha, vill jag ha genuint. Dessutom har jag nobbat många och antagligen många bra män, därför ser jag min singelstatus som frivillig och något som kommer av mig och inte för att jag inte ändras.
Stackars förvirrade kvinna, du är fast i en ond cirkel.
Gå ut irl och närma dig själv de män du är intresserad av.
Då blir det mer genuint.
Istället för att ta den enkla lata vägen och suga åt sig bekräftelse på internet. Som du vet inombords inte är genuin.
Som vanligt kokar du ner det till att du minsann är sexuellt previligerad i ett försök att hävda dig. Vill du göra det till en tävling så vinner män alltid om vi vill. Du blir mer känslomässigt nerbruten till skillnad från män eftersom det ligger i vår natur att knulla runt.
du verkar inte eftertraktad, åtråvärd eller ödmjuk för fem öre fast du tror att du dumpar män på löpande band med ditt ständiga tjat om den "senaste" men man kan inte dumpa någon man aldrigt haft något speciellt med från första början.
Att få nobben är din absolut största rädsla där är ditt problem + att du är oerhört tråkig och känslomässigt labil.
När var senaste gången du gick utanför din komfortzon om du överhuvudtaget gjort det din obotliga fegis.
Och extacy är bra skit, en knapp skulle göra dig gott. Kallar man sig drogmotståndare är man obildad. Det är bättre att vara emot drogmissbruk.
Gör som jag säger bara så löser sig dina problem punkt slut.
Citera
2018-09-22, 01:45
Medlem
Citat:
Stackars förvirrade kvinna, du är fast i en ond cirkel.
Gå ut irl och närma dig själv de män du är intresserad av.
Då blir det mer genuint.
Istället för att ta den enkla lata vägen och suga åt sig bekräftelse på internet. Som du vet inombords inte är genuin.
Som vanligt kokar du ner det till att du minsann är sexuellt previligerad i ett försök att hävda dig. Vill du göra det till en tävling så vinner män alltid om vi vill. Du blir mer känslomässigt nerbruten till skillnad från män eftersom det ligger i vår natur att knulla runt.
du verkar inte eftertraktad, åtråvärd eller ödmjuk för fem öre fast du tror att du dumpar män på löpande band med ditt ständiga tjat om den "senaste" men man kan inte dumpa någon man aldrigt haft något speciellt med från första början.
Att få nobben är din absolut största rädsla där är ditt problem + att du är oerhört tråkig och känslomässigt labil.
När var senaste gången du gick utanför din komfortzon om du överhuvudtaget gjort det din obotliga fegis.
Och extacy är bra skit, en knapp skulle göra dig gott. Kallar man sig drogmotståndare är man obildad. Det är bättre att vara emot drogmissbruk.
Gör som jag säger bara så löser sig dina problem punkt slut.
Nej nätet är dåligt utbud av män.

Jag försöker inte hävda mig utan framlägger verkligheten. Jag orkar knappt engagera mig online ännu mindre ute. Jag dejtar någon ibland som svar på tristess, skulle bli otroligt förvånad om jag fann den rätte på nätet och definitivt från Badoo. Finns många bra män där absolut men majoriteten är dumhoror och det är därför jag har sidan. Jag har knappast komplex över att jag inte uppnått mina egna mål bland dem och känner mig avspänd där eftersom det är verklighetsfrånvända män. Jag är aldrig ute eller så och skulle bli mycket orolig om en man bara knackade på för att lära känna mig som kvinna. Men Badoo har faktiskt mycket trevliga och rara män också, det är tråkigt att man bara inte matchar hur som helst med folk. Hade jag haft ett fungerande liv skulle jag givetvis inte vara på nätet och ingen av dem jag träffat det senaste decenniet hade jag träffat. Det är män jag gett chans utan att de tilltalat mig särskilt mycket och givetvis kan inte jag bygga upp något ensam för män jag inte känner för och som inte arbetar på att förtjäna mitt intresse eller min tid.

Du kan tycka vad du vill. Ingen förlorar på det. Inte jag, inte killarna.

Jag har absolut aldrig heller påstått att jag haft något speciellt med den och de är aldrig mer än senaste jag träffade. Har inte känt något av attraktion eller förälskelse till någon av dem och det har varit ömsesidigt när vi brutit. Normal blir män jag lämnar knäckta av att vi haft otroligt bra med starka känslor och fantastiskt samliv. Sådant hittar man inte på nätet. Ingymsn har någonsin lämnat mig men gällande dem jag träffat det senaste decenniet hade de alla likaväl kunnat gjort det eftersom det inte funnits något mellan mig och någon av de obetydliga typerna.
Senast redigerad av makullerad 2018-09-22 kl. 01:50.
Citera
2018-09-23, 11:16
Medlem
Vanstertrollets avatar
Har matchat med en brutalt snygg 32 årig brasilianska som bor några mil från mig. Som vanligt när sånt här sker så är man väldigt skeptisk till om det är på riktigt, men jag har gjort alla efterforskningar jag kan och försäkrat mig om att det är legitimt. Hon är for real Varför nöja sig med svenska äckelslynor om man kan få kvalitetsfitta från Brasilien istället?
Citera
2018-09-30, 19:08
Medlem
rikastistorstans avatar
Kan någon upplysa en total novis på nätdejting? Hur gör man? Skall man massklicka like på allt som teoretiskt går att ligga med och sen ta kontakt om man får en like tillbaka? Helt ny på detta...
Citera
2018-10-11, 00:40
Medlem
Varje gång någon tjej skriver till mig står det " Hej "namn", vad pysslar du med? "

Säkert 80% av de senaste 20 som skrivit har varit identiskt meddelande..
Det känns ju absolut som fake-konton/bottar men det konstiga är att när man väl börjar konversationen så verkar det vara vanliga människor ändå? Finns det någon "snabbfras" folk använder som jag missat helt?
Citera
2018-10-11, 11:53
Medlem
franges avatar
Citat:
Nej nätet är dåligt utbud av män.

Dina bortförklaringar till varför män inte vill ha med dig att göra börjar bli mer än patetiska nu. "Surt - sa räven om rönnbären", som du vet. Kognitiv dissonans heter det på fackspråk.

Testa det där med självrannsakan. Och ställ dig själv frågan; varför skulle någon man vilja ha med dig att göra - egentligen? Vad är det du har att erbjuda en man, som han inte skulle hitta hos någon annan?
Citera
2018-10-11, 12:43
Medlem
adolf512s avatar
Just nu är det 116 som har gillat mig, blir ofta utvald för att synas högst upp gratis, vet inte varför.

Senaste tjejen jag knullade träffade jag via badoo, dåligt sex tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in