2015-07-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Att vara sexuell är aldrig detsamma som att vara desperat. Går du ut på en nattklubb kommer du se killar som hånglar upp tjejer de har känt i högst fem minuter. Är man på dejt med någon från Internet så är det underförstått att man vill något mer än att prata väder.

Att däremot vara totalt okalibrerad kan så klart vara creepy, men sånt lär man av genom erfarenhet.

Du tycker inte att det råder vissa skillnader mellan de bägge miljöerna? Krogen och en promenad längs stranden i dagsljus.

Nu är inte jag någon expert, men jag tycker det låter creepy att tafsa/ta på någon okänd, efter 5 minuter, vid en promenaddejt i dagsljus.
Citera
2015-07-03, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Du tycker inte att det råder vissa skillnader mellan de bägge miljöerna? Krogen och en promenad längs stranden i dagsljus.

Nu är inte jag någon expert, men jag tycker det låter creepy att tafsa/ta på någon okänd, efter 5 minuter, vid en promenaddejt i dagsljus.

Hur menar du att man ska kunna utveckla en sexuell relation utan att röra varandra? Den enda skillnaden som jag ser är tillvägagångssättet och hur snabbt man går fram.

Att skojboxa någon på armen är eller high fivea väl ganska oskyldigt. Sen kan man sakta prova att gå lite längre. Ta bort ett hårstrå från pannan kanske eller sensuellt röra hennes hand. Är man bara uppmärksam på signaler ser jag inget creepy.

Gör inte du det, kommer någon annan av hennes hundratals beundrare göra det. Därför får man sällan en andra chans.
Citera
2015-07-03, 19:05
Medlem
Citat:
Hur menar du att man ska kunna utveckla en sexuell relation utan att röra varandra? Den enda skillnaden som jag ser är tillvägagångssättet och hur snabbt man går fram.

Att skojboxa någon på armen är eller high fivea väl ganska oskyldigt. Sen kan man sakta prova att gå lite längre. Ta bort ett hårstrå från pannan kanske eller sensuellt röra hennes hand. Är man bara uppmärksam på signaler ser jag inget creepy.

Gör inte du det, kommer någon annan av hennes hundratals beundrare göra det. Därför får man sällan en andra chans.

Jag kan tycka att det är creepy att försöka utveckla en sexuell relation, genom att tafsa/röra sin dejt efter enbart 5 minuter.
Citera
2015-07-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Jag kan tycka att det är creepy att försöka utveckla en sexuell relation, genom att tafsa/röra sin dejt efter enbart 5 minuter.

Det är ingen som har sagt man ska tafsa på någon efter 5 minuter. Fast man kan ju alltid hälsa på varandra genom en kram om du räknar det som att tafsa.
Citera
2015-07-03, 19:33
Medlem
Försökte ju o föreslå lite annat istället för att gå men hon nappade inte då hon inte gillade mitt utseendet helt enkelt.
Citera
2015-07-03, 19:37
Medlem
Wzzys avatar
Hur funkar badoo? Samma princip som tinder?
Citera
2015-07-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Försökte ju o föreslå lite annat istället för att gå men hon nappade inte då hon inte gillade mitt utseendet helt enkelt.

Du ser tillräckligt bra ut för att lyckas. Bara att kravla dig tillbaka på hästryggen.

Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Hur funkar badoo? Samma princip som tinder?

Nej, på Badoo kan du även skriva till folk du inte matchat med.
Citera
2015-07-03, 19:44
Medlem
Citat:
Du ser tillräckligt bra ut för att lyckas. Bara att kravla dig tillbaka på hästryggen.

Är rädd att ja inte gör det, hon tyckte ja var så gullig osv tills hon fick se mig liksom, känns förjävligt att man verkar se mycket sämre ut än på bild
Citera
2015-07-03, 19:52
Medlem
Citat:
Är rädd att ja inte gör det, hon tyckte ja var så gullig osv tills hon fick se mig liksom, känns förjävligt att man verkar se mycket sämre ut än på bild

Man kan framstå som oattraktiv på andra sätt än utseendet. Ger du ett självsäkert eller blygt intryck?
Citera
2015-07-03, 19:53
Medlem
Citat:
Man kan framstå som oattraktiv på andra sätt än utseendet. Ger du ett självsäkert eller blygt intryck?

Blygt skulle ja väl säga, men man blir la inte ful i ansiktet av att vara blyg?
Citera
2015-07-03, 20:01
Medlem
Wzzys avatar
Citat:

Okej, såg nu att jag fått ett meddelande om att jag matchade med någon. Men är det i princip ett måste att betala, kan ju inte se vem människan är.
Citera
2015-07-03, 20:03
Medlem
Citat:
Blygt skulle ja väl säga, men man blir la inte ful i ansiktet av att vara blyg?

Är man ful i ansiktet ligger man inte över medel på badoo. Så det kan vi avskriva. Däremot förväntar sig ofta tjejer man ska ta initiativ och vara orädd. Gör man inte det kan det tolkas som man inte är attraherad eller typ "omanlig".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in