Vilken ren skitsida! Har fått väldigt få kvinnor som ens vill prata, en som jag träffat via Badoo är jag vän med (friends with benefits

) men väldigt mycket av de andra när man skriver, så har de läst meddelandet, kollat min profil och sedan är det tyst.
Igår testade jag skriva till en tjej som hade kikat in min profil bara några minuter sedan, tjejen var väl en 5-6/10 med tandställning (räls) som man såg ganska så klart då hon log på de flesta bilderna. I sin profil hade hon skrivit att hon är blyg som person och hon blir glad om man tar initiativ att skriva först.
Så jag skrev till henne "Hej *hennes namn*", varav hon läste det ganska snabbt och sedan besökte min profil igen, sedan dess (12 timmar sedan) så har det varit tyst.
Liknande händer med många andra.
Jag är cirka 6/10, inte direkt belönad av gud för mitt utseende men har tränat aktivt i flera år och min fysik ser bra ut.
Tycker bara det är så oförskämt att inte ens säga hej. Om man möter dem på stan eller på mitt jobb och jag säger hej så är det ju mycket större chans de svarar tillbaka, men inte via denna sida.
Kanske beror det på att jävligt många redan skriver till dem eller? Kanske söker de sin modellkille istället(?)
Oavsett, deras förlust.