2015-11-22, 23:24
Medlem
Vad betyder dehär totalrejting på badoo? Kan man se på något sätt om personen skriver med mycket folk via meddelanden? Är det de de betyder?
Citera
2015-11-23, 08:01
Medlem
Vilken ren skitsida! Har fått väldigt få kvinnor som ens vill prata, en som jag träffat via Badoo är jag vän med (friends with benefits ) men väldigt mycket av de andra när man skriver, så har de läst meddelandet, kollat min profil och sedan är det tyst.

Igår testade jag skriva till en tjej som hade kikat in min profil bara några minuter sedan, tjejen var väl en 5-6/10 med tandställning (räls) som man såg ganska så klart då hon log på de flesta bilderna. I sin profil hade hon skrivit att hon är blyg som person och hon blir glad om man tar initiativ att skriva först.
Så jag skrev till henne "Hej *hennes namn*", varav hon läste det ganska snabbt och sedan besökte min profil igen, sedan dess (12 timmar sedan) så har det varit tyst.
Liknande händer med många andra.

Jag är cirka 6/10, inte direkt belönad av gud för mitt utseende men har tränat aktivt i flera år och min fysik ser bra ut.

Tycker bara det är så oförskämt att inte ens säga hej. Om man möter dem på stan eller på mitt jobb och jag säger hej så är det ju mycket större chans de svarar tillbaka, men inte via denna sida.

Kanske beror det på att jävligt många redan skriver till dem eller? Kanske söker de sin modellkille istället(?)
Oavsett, deras förlust.
Citera
2015-11-23, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXY
Vilken ren skitsida! Har fått väldigt få kvinnor som ens vill prata, en som jag träffat via Badoo är jag vän med (friends with benefits ) men väldigt mycket av de andra när man skriver, så har de läst meddelandet, kollat min profil och sedan är det tyst.

Igår testade jag skriva till en tjej som hade kikat in min profil bara några minuter sedan, tjejen var väl en 5-6/10 med tandställning (räls) som man såg ganska så klart då hon log på de flesta bilderna. I sin profil hade hon skrivit att hon är blyg som person och hon blir glad om man tar initiativ att skriva först.
Så jag skrev till henne "Hej *hennes namn*", varav hon läste det ganska snabbt och sedan besökte min profil igen, sedan dess (12 timmar sedan) så har det varit tyst.
Liknande händer med många andra.

Jag är cirka 6/10, inte direkt belönad av gud för mitt utseende men har tränat aktivt i flera år och min fysik ser bra ut.

Tycker bara det är så oförskämt att inte ens säga hej. Om man möter dem på stan eller på mitt jobb och jag säger hej så är det ju mycket större chans de svarar tillbaka, men inte via denna sida.

Kanske beror det på att jävligt många redan skriver till dem eller? Kanske söker de sin modellkille istället(?)
Oavsett, deras förlust.

Det är likadant för mig. Vet inte vad de är ute efter... Tränar också men istället så trillar mitt betyg ner (4,1 av 10). När jag gick genom andra killars profiler så brukade de inte ha lägre än 6 av 10. De enda som har lägre eller samma betyg som mig är mörkhyade killar och en del utländska killar. Kan det vara så att det är avtändande när killen är utländsk... Det vet jag inte...
Citera
2015-11-24, 22:36
Medlem
Mipppss avatar
Om man går in på sina "meddelande" på badoo och sedan står det "x är chattsugen.." innebär det då att hon gjort ett aktivt val på något sätt? Är lite skeptisk till sådana här sidor därför jag undrar. Lite lättare om valet varit aktivt, då äre väl bara att köra på

Tacksam för svar!
Citera
2015-11-24, 23:00
Medlem
jonesy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mippps
Om man går in på sina "meddelande" på badoo och sedan står det "x är chattsugen.." innebär det då att hon gjort ett aktivt val på något sätt? Är lite skeptisk till sådana här sidor därför jag undrar. Lite lättare om valet varit aktivt, då äre väl bara att köra på

Tacksam för svar!

Nix, det är riggat av Badoo för man ska tro att den tydligen chattsugna personen i fråga har gjort något "val". Mycket sån här fejk skit på denna sida imo.
Citera
2015-11-25, 21:03
Medlem
RandomIams avatar
Har fått några tjejer som "gillat mig" då måste man betala först för att se vilka dessa är för att sen kunna prata med dom.
Om dom istället skrivit hej fick man ju se direkt
Citera
2015-11-26, 04:30
Medlem
namnnamnssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomIam
Har fått några tjejer som "gillat mig" då måste man betala först för att se vilka dessa är för att sen kunna prata med dom.
Om dom istället skrivit hej fick man ju se direkt

För att det är badoo som scriptat det bara, har gjort tre konton för att testa och det händer samma sak varje gång. "En tjej har gillat dig" eller ".. är chatsugen" och även ifall man ser deras profil har dom inte varit online på en vecka Riktigt shady sida, använd tinder istället.
Citera
2015-11-26, 14:50
Medlem
RandomIams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namnnamnsson
För att det är badoo som scriptat det bara, har gjort tre konton för att testa och det händer samma sak varje gång. "En tjej har gillat dig" eller ".. är chatsugen" och även ifall man ser deras profil har dom inte varit online på en vecka Riktigt shady sida, använd tinder istället.

Är för ful för tinder
Citera
2015-11-26, 15:16
Medlem
Fjantors avatar
Tänkte på en sak..
Då man loggar in på Badoo med FB..
När man loggar ut från Badoo då försvinner ens konto helt då.?
Eller ligger det kvar.?
Citera
2015-11-26, 23:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javlahelvete
Jag måste säga att vill man knulla mycket då är det badoo som gäller, jisses vilka slynor det finns där

Sen alla dessa privata bilder på deras fittor,bröst och rumpor vem fan tar en sån brud seriöst

Har knullat några av dessa och det är gratis horor, dom har inte ens vett att ta betalt
Vet du att jag har lite svårt att tro att ett fruntimmer på 32 som har en dotter på 5, som fyllt i vill träffa nya vänner skulle gömma en gratis hora under hennes två privara bilder...eller skulle jag vara naiv?, jag vill tro att tjejer som skriver vill träffa vänner inte är horor, även om jag såklart önskar att dom sedermera horar för mig, så anpassar jag mig och vill bli deras vän ochså samtidigt ligga.
Är jag den nye moderne mannen?

Nu var jag förvisso på dejt med en annan badoo stinta häromdan som fyllt i sökte vän, och jag uppfattade det
nästan som att hon ville ha sex med tanke på hennes val av samtalsämnen när vi låg i hennes dubbelsäng och tittade på Spaceballs.
Hon läste även sagor för mig på sängkanten om hur många killar från C laget som skriver att dom vill ligga med henne på Badoo.

Jag nappade faktiskt inte på dessa inviter då hon inte var fager nog, har jag vuxit flera millimeter (som min snopp) som människa nu tror ni när jag nu tackat nej till kvinna för första gången,
hoppas hon blev omruskad..
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-11-27 kl. 00:20.
Citera
2015-11-27, 03:05
Medlem
Förstår inte varför alla tjejer som faktiskt visar intresse för mig, bor minst 20 mil bort.

Fuck you karma eller vad fan det nu är.
Citera
2015-11-27, 23:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag är tydligen Don Johan del marco numera, jag frågade vad för typ av person hon vill träffa (hon söker vänskap) och tro på fan jag råkar med min retorik och ordval styra henne mot att berätta om preferenser för någon som blir mer än vänner, hon beskriver en kille

Jag smyger in ett hemligt oskyldigt start-ord som flyttar positionerna, i nästa svar vill hon inte bara bli psykiskt
(vilket jag förutsatte) utan ochså fysiskt utmanad

Varför känns det som att varje kjoltyg jag skriver med är så enkel av sig och ickeanalytisk, jag har just berättat om vilka humor genres jag står för, och vad får jag för "spegling" tillbaka..glimten i ögat och hitta på bus, hjälp mig hem:-)

Är det här med kvinnor verkligen min grej tycker ni? 😝 min uppfattning är...att skriva med en kvinna kommer alltid påminna om alla forna konversationer med kvinnor, dvs otillfredställande vaga svar, det är kanske bara att ge upp mina långa brev där jag är mig själv för ingen kvinna vill matcha det
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-11-28 kl. 00:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in