2018-10-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Gällande Southgates behandling av Conor Coady så fallerar den logikmässigt,då han tidigare sagt det varit uteslutet med spelare från Championship..bara för att nu plocka ut Mount före Coady.

Conors tid kommer dock om han fortsätter spela som han gör.

Citat:
Dessutom borde Willy Boly få en kallelse till den franska truppen när som helst.

Nu följer jag ju inte Wolves slaviskt men har sett alla deras matcher som visats på Viaplay, och kan inte riktigt förstå varför någon av Coady eller Boly skulle få följa med landslaget detta uppehåll. Finns liksom tiotals mittbackar i England som är bättre än Coady och 5-6 som är bättre än Boly i Frankrike.
Citera
2018-10-08, 16:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Aguero var naturligtvis med.
I övrigt så är det betydligt mera än Wolvesfans som ifrågasätter MON:s behandling av Doherty.
Vi får väl se härvidlag,då Coleman nu är skadad.Får inte Matt sin riktiga debut under dessa förhållanden så får han det nog aldrig.

Gällande Southgates behandling av Conor Coady så fallerar den logikmässigt,då han tidigare sagt det varit uteslutet med spelare från Championship..bara för att nu plocka ut Mount före Coady.

Conors tid kommer dock om han fortsätter spela som han gör.

Suck... Aguero var inte med.
Citera
2018-10-08, 18:11
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Dessutom borde Willy Boly få en kallelse till den franska truppen när som helst.
Ja, han kan väl ersätta t ex Sakho som sjundeval bland mittbackarna.
Citera
2018-10-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Suck... Aguero var inte med.

Det ger ingenting att diskutera fakta,dessa kan man bara förhålla sig till.
Ta inte mitt ord för att Aguero var med för all del...gå in och kolla själv på PFA player of the month.
Citera
2018-10-08, 19:01
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Det ger ingenting att diskutera fakta,dessa kan man bara förhålla sig till.
Ta inte mitt ord för att Aguero var med för all del...gå in och kolla själv på PFA player of the month.

https://potm.easports.com/?utm_source=premier-league-website&utm_campaign=website&utm_medium=link

Vart i helvete är aguero
Citera
2018-10-08, 19:24
Medlem
Citat:
https://potm.easports.com/?utm_source=premier-league-website&utm_campaign=website&utm_medium=link

Vart i helvete är aguero

Du tittar ju på en annan omröstning.
PFA är Professional Footballers Association,det är den omröstningen som jag skriver om.
Kul att Willy Boly är med i "din" omröstning dock.
Big Willy Boly är klass.
Senast redigerad av Lookalike 2018-10-08 kl. 19:27.
Citera
2018-10-12, 20:06
Medlem
Wolverhampton Wanderers manager Nuno Espirito Santo har blivit utsedd till Septembers månads manager.Han slog Pep Guardiola,Jurgen Klopp och Unai Emery i omröstningen.

Folk vred sig av skratt när jag påtalade Wolves mål om Champions League om nio år.

Jag observerar ingen narr längre.

Ni har inte sett något ännu.

UP THE WOLVES!
Citera
2018-10-13, 01:53
Medlem
Citat:
Boly gjorde Wilfried Zaha till sin bitch i Lördags,och fransmannens form sista fem matcherna har varit monumental.

Ett absolut kap vårt köp av honom.Är van Dijk var 75 mille pund så är Big Willy värd 50 mille redan.

En av få backar som kan föra bollen framåt från backlinjen dessutom på ett vettigt sätt.

Boly is going places.Han är snudd på världsklass som jag ser det.
Vem i Frankrikes landslag skulle han peta menar du? Han har gjort en bra säsongsinledning för Wolves och plockade bort Zaha, that's it. Frankrike har spelare som Varane, Umtiti, Kimpembe och Hernandez (mitt- och ytterback) för att nämna några som petar Boly alla dagar i veckan och som samtliga spelar i några av världens bästa klubblag. Dessa vann dessutom VM. Det är helt sinnessjukt vilken hybris du har, kom ner på jorden nu. Wolves gör det bra och det är det ingen som förnekar men de har jävligt långt kvar till toppen just nu. Att deras spelare ska vandra in i sina respektive landslag för att klubblaget gjort en bra start är inte realistiskt.
Senast redigerad av radiopanna 2018-10-13 kl. 01:56.
Citera
2018-10-13, 17:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Wolverhampton Wanderers manager Nuno Espirito Santo har blivit utsedd till Septembers månads manager.Han slog Pep Guardiola,Jurgen Klopp och Unai Emery i omröstningen.

Folk vred sig av skratt när jag påtalade Wolves mål om Champions League om nio år.

Jag observerar ingen narr längre.

Ni har inte sett något ännu.

UP THE WOLVES!

Herregud... Månadens tränare och du snackar om champions league om 9år. Din hybris är sjuk..
Citera
2018-10-13, 17:47
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Herregud... Månadens tränare och du snackar om champions league om 9år. Din hybris är sjuk..

Låt honom få drömma. Den utmärkelsen var för övrigt ett jävla rån. Emery borde varit given. Men hans tränargärningar går helt under radarn. Ingen som pratar om honom och Arsenal. Det blir nog bra så faktiskt. Tror inte att hype gynnar Arsenal i dagsläget.
Citera
2018-10-13, 18:03
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Som om "Champions League om 9 år" vore orealistiskt... Laget är redan nu en klar aspirant för en plats på övre halvan, och kanske till och med en sjundeplats.
Citera
2018-10-13, 22:46
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Som om "Champions League om 9 år" vore orealistiskt... Laget är redan nu en klar aspirant för en plats på övre halvan, och kanske till och med en sjundeplats.

Det är absolut inte orealistiskt men man kommer förmodligen vara där tidigare än 9år. Påpekar bara hybrisen snubben har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in