Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
1. Hur kan du påstå att LW vägrade lämna SDs bil för att "hon ville att han skulle lämna henne ifred". Hon hade förberett med nybakta bullar och fika hemma bara för att tala om för SD "att hon inte ville ha med honom att göra". Vem kan tro på sånt trams.
2. Om du hade följt tråden mer noggrant hade du vetat att jag inte avskrivit SD som GM vilket jag med jämna mellanrum upprepat. Du har vilseletts av mitt envetna förvar av en rättvis behandling tills det är "ställt utom rimligt tvivel"att MGM är skyldig till brottsbalkens grövsta brott, mord.
- Jag vänder mig mycket bestämt emot att förtalsgrundande påståenden enkom avsedda att misskreditera MGM oemotsagt sprids. Det är tillräckligt svårt att vara människa utan lögner, masker och hyckleri. Min disciplin är att aldrig föra vidare något som man inte vågar säga personligen till den det gäller. Det är någonting att begrunda om man lägger värde i att vara en person att lita på.
- Jag kan försäkra dig Sh.Holmes att jag med samma energi skulle förvara dig om du också vore utsatt för förtal, förtäckta hot eller fabricerade uppgifter som avser så misstro om dig.
Jättebra snoris, punkt 1 är oklar, fast kanske inte långsökt att hon ville övertyga honom om att de kunde vara "bara" vänner och avsluta sin intima del.
Men varför lämnade du ute detta, hur tänker du här?
Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det går inte bortse från att LW "ville mer" och var ett "pain in the ass" för gärningsmannen.
Var det alltså därför LW började umgås mer med AL och JH? Var det därför hon skulle åka till Norge med JH efter en helg tillsammans på Läckö, fast egentligen var hon skitjobbig och på SD?
LW anmälde SD för ofredande, men det var egentligen tvärtom?
Du verkar vara helt skruvad nu, ingenting du skriver verkar vettigt. Snart skriver du väl att LW inte har alibi för sitt eget mord...
Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Brukar nog inte gnälla på andras inlägg om det inte är rent uppåt väggarna och innehåller faktafel.
Men åter till din fråga, så tillförde inte sakfrågan något, men den är ryckt ur sitt sammanhang när jag beskrev LW som jag ser på det och att hon fört Sh.Holms bakom ljuset i ett antal punkter.
Nedan är hela mitt inlägg, lägg märke till "säkert" framför bra sexliv, så det är ingen fakta, utan ett antagande. Rikt sexliv bygger på uppgifter från vänner till henne och även från tråden.
Rikt sexliv går ju lite hand i hand med det Sh.Holms skriver att hon sagt till honom om hur less hon är karlar. Det går ju att vara less karlar utan att behöva ha sex med dom, så skrik inte högt över mening innan nu.
Kan vi driva tråden framåt nu istället?!
Snacka om att skapa trådsanningar. Dessutom förstår jag inte hur du tänker även om du spekulerar, hon har ett
Rikt sexliv men är samtidigt less på karlar?
Det går ju att vara less karlar utan att behöva ha sex med dom Öhh jo förvisso men då har man väl inte ett
rikt och ganska bra sexliv?
Vore det inte bättre att du tar tillbaka dina grundlösa antaganden om hennes sexliv innan du gör bort dig ännu mer?
Det enda jag vet, även om det kanske är tveksamt huruvida det är något att sprida, är att LW sa till mig att hon hade EN hon träffade för sex, KK.
Fast hon sa inget huruvida det var "rikt" eller "ganska bra".
Med
Rikt låter det för mig som att du utmålar henne som någon Mata Hari och det är osmakligt och ovärdigt om du inte kan ge en grund för det påståendet.