Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Jag noterar ditt gnäll på andra och att du, som vanligt, inte svarar på min fråga om ditt eget klavertramp. Än en gång då:
Vad tillförde ditt komplett obelagda inlägg om att LW hade ett ”rikt sexliv” till tråden?
Sluta gnäll så mycket på andras inlägg och fokusera på att göra dina egna tydliga istället, kan det vara något att överväga?
Grandet i sin nästas öga...
Brukar nog inte gnälla på andras inlägg om det inte är rent uppåt väggarna och innehåller faktafel.
Men åter till din fråga, så tillförde inte sakfrågan något, men den är ryckt ur sitt sammanhang när jag beskrev LW som jag ser på det och att hon fört Sh.Holms bakom ljuset i ett antal punkter.
Nedan är hela mitt inlägg, lägg märke till "säkert" framför bra sexliv, så det är ingen fakta, utan ett antagande. Rikt sexliv bygger på uppgifter från vänner till henne och även från tråden.
Rikt sexliv går ju lite hand i hand med det Sh.Holms skriver att hon sagt till honom om hur less hon är karlar. Det går ju att vara less karlar utan att behöva ha sex med dom, så skrik inte högt över mening innan nu.
Kan vi driva tråden framåt nu istället?!
"
Jag tror att LW fört Sh.Hollms bakom ljuset.
Han säger att hon inte loggar cacher hon inte klättrat på och att hon är leds karlar.
Vi vet att hon loggat cacher hon inte varit i närheten av (inte SD historian) och loggat cacher hon inte klättrat på.
Vi vet dessutom att hon haft ett ganska rikt och säkert bra sexliv.
Nu tror jag kanske inte fullt ut att LW medvetet har fört Sh.Holms bakom ljuset utan att han i sin fantasi om en perfekt värld och perfekt LW har tolkat det så.
Det är svårt att se brister i någon man tycker väldigt mycket om och lika lätt att tolka negativt om allt en person man ogillar.
Sh.Holms agenda är att han vart brädad av SD och han dessutom håller som GM."