2018-09-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Vad då hämdlysten? Näe det är svårt och komma ur destruktiva förhållanden utan att man blir ihjälslagen eller hur?

Tror du att Tess försvinnande har med en destruktiv relation att göra? Eller tror du det finns ett samband med misshandeln? Hur tänker du kring detta?
Citera
2018-09-25, 22:50
Medlem
Tess är djurvän och hon gillar människor också, Tess gör ingen skillnad på människor, Tess är ingen rasist.
Tess anser att man måste få bråka lite och rensa luften men inte är hon hämndlysten. Tess har lätt för sig i skolan, alltså har bra betyg från skolan och Tess gick en utbildning nu där hon skulle bli sjuksköterska, hon har klarat av en termin. Tess hade ett sommarjobb, var vet jag inte men hon tog pendeln, lägg till mer här ni som vet.

Tess har, på den absolut senaste facebook inlägget bett sina vänner och anhöriga på facebook att ha lite "andakt" för hon ska skriva något till oss där så småningom, men vad vet vi inte men vi vet vad det det kommer och handla om för Tess gjorde lite egna undersökningar innan valet så hon frågade många olika politiker en hel del. Men hur länge ska vi hålla andakt? Alltså, hur länge vill Tess att vi ska låta henne vara ifred?
Det här är inte likt Tess att bara försvinna, men om hon nu vill vara ifred så drar hon AldRIG ifrån sina katter utan kattvakt!

Lyssna in Pernilla vad hon säger:

https://www.facebook.com/EfterlystSE/videos/234897447373370/
Senast redigerad av spunkankan 2018-09-25 kl. 22:54.
Citera
2018-09-25, 22:50
Medlem
Citat:
Lite .. ja ... men hon måste få vara ifred också, hon är så ledsen
Ja, hon mår inte bra stackaren 😢
Citera
2018-09-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Tror du att Tess försvinnande har med en destruktiv relation att göra? Eller tror du det finns ett samband med misshandeln? Hur tänker du kring detta?

Jag har svarat förut på denna fråga:

Polisen bör förhöra några politiker i SD.
Polisen bör förhöra fd pojkvänner.
Polisen bör förhöra den man som misshandlade henne förra midsommaren.

Vilka fler behövs förhöras?
Citera
2018-09-25, 22:54
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ja, hon mår inte bra stackaren 😢
Nej klart som korvspad att hon inte mår bra, när hon inte är där hon hör hemma.
Är alla närstående Tess låg begåvade ?
Edit:
Stavfel igen i affekt.
Citera
2018-09-25, 22:57
Medlem
Citat:
Tess är djurvän och hon gillar människor också, Tess gör ingen skillnad på människor, Tess är ingen rasist.
Tess anser att man måste få bråka lite och rensa luften men inte är hon hämndlysten. Tess har lätt för sig i skolan, alltså har bra betyg från skolan och Tess gick en utbildning nu där hon skulle bli sjuksköterska, hon har klarat av en termin. Tess hade ett sommarjobb, var vet jag inte men hon tog pendeln, lägg till mer här ni som vet.

Tess har, på den absolut senaste facebook inlägget bett sina vänner och anhöriga på facebook att ha lite "andakt" för hon ska skriva något till oss där så småningom, men vad vet vi inte men vi vet vad det det kommer och handla om för Tess gjorde lite egna undersökningar innan valet så hon frågade många olika politiker en hel del. Men hur länge ska vi hålla andakt? Alltså, hur länge vill Tess att vi ska låta henne vara ifred?
Det här är inte likt Tess att bara försvinna, men om hon nu vill vara ifred så drar hon LADRIG ifrån sina katter utan kattvakt!

Lyssna in Pernilla vad hon säger:

https://www.facebook.com/EfterlystSE/videos/234897447373370/
När Tess tog paus från sociala medier fanns hon alltid på telefonen, då ringde hon, eller så svarade hon när jag iaf ringde upp. Att ta paus från sociala medier kan vara behövligt ibland nu är frågan i det sista fallet vad hon menade med att få vara ifred och vilket datum det skrevs från henne? Det är faktiskt viktigt.
Citera
2018-09-25, 22:59
Medlem
Citat:
När Tess tog paus från sociala medier fanns hon alltid på telefonen, då ringde hon, eller så svarade hon när jag iaf ringde upp. Att ta paus från sociala medier kan vara behövligt ibland nu är frågan i det sista fallet vad hon menade med att få vara ifred och vilket datum det skrevs från henne? Det är faktiskt viktigt.

På facebook skriver Tess att hon vill att vi ska hålla lite "andakt", alltså vänta in henne, för hon vill vara ifred, men hur länge? Det här var den 18 augusti. Vad hände sedan? Katterna var alltså ensamma i mer än 14 dagar.
Citera
2018-09-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Nej klart som korvspad att hon inte mår bra, när hon inte är där hon hör hemma.
Är alla närstående Tess låg begåvade ?
Edit:
Stavfel igen i affekt.
Nej, många av hennes vänner är lika begåvade som hon är/ var.
Citera
2018-09-25, 23:00
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:

Jag tror att Du är en av dom som borde förhöras ingående, Du döljer något!
Före detta pojkvänner har dom nog redan förhört.
Mannen som misshandlade är säkert förhörd och har span på sig.
Men kan Du förklara hur fan Du får in SD politiker i det här, spunkankan?
Citera
2018-09-25, 23:04
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Nej, många av hennes vänner är lika begåvade som hon är/ var.
Ursäkta/förlåt jag tänkte på spunkkärringen som inte verkar så begåvad i det jag skrev.
Så inget illa om er vänner och anhöriga, jag är övertygad om att ni gör allt för hitta Tess.
Citera
2018-09-25, 23:04
Medlem
Citat:

Tror du på riktigt att några politiker från SD skulle göra en människa illa? Fd pojkvänner ok, han som misshandlade sist ok, men politiker inom SD det verkar så långsökt så det finns inte.
Citera
2018-09-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Jag tror att Du är en av dom som borde förhöras ingående, Du döljer något!
Före detta pojkvänner har dom nog redan förhört.
Mannen som misshandlade är säkert förhörd och har span på sig.
Men kan Du förklara hur fan Du får in SD politiker i det här, spunkankan?
Den frågan ställer jag mig med, hur i helvete kan hon få det till att SD är inblandade? För att återigen falla bort från tråden som handlar om Tess?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in