Citat:
Ursprungligen postat av
Hera2018
Jag vet bara att hon har blivit misshandlad innan av män och ja hon gick ändå tillbaka i hopp om att det skulle ändras. Jag vet inte hur många nattliga samtal vi har haft efter att hon blivit illa behandlad sista var nog när hon var på Öland då åkte hon på en ordentlig misshandel med, av vem vet jag inte. Jag blev ledsen när hon inte insåg att hon drogs till fel människor. Och ja nu lämnar jag ut en del här, men vad finns att förlora? Finns hon i livet vilket jag har svårt att tro, då är det bråttom att hitta en lösning på det här.
Sorgligt att höra. Det verkar otroligt att hon skulle vara i livet och fast mot sin vilja. Inte omöjligt, men sådant är väldigt ovanligt vad jag vet. Om någon har gjort henne illa så finns det så klart ett stort värde i att personen i fråga åker fast för det även om det är för sent för att hjälpa din vän.
Var Öland nyligen? Hon skulle nog inte åkt tillbaka dit igen utan att se till att situationen fungerade för katterna. Däremot skulle så klart någon från Öland ha kunna vara på besök i Stockholmsområdet, så att en eventuell träff skulle ha varit medan endast över dagen.